Miten pienentää mahalaukkua?

Anonyymi-ap

Moi. Olin tässä viime viikolla viikon lomalla ja siellä tuli syötyä pelkkää pizzaa ja hampurilaista. Annos koot olivat isot ja söin tietysti kaikki. Nyt olen huomannut että kotiin päästyäni olen alkanut syödä melkein puolet ennemmään kuin ennen lomaa kun muuten ei nälkä lähde. Mahalaukku on varmaan venynyt.

6

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ns. roskaruoka on valmistettu lihottavaksi.
      onneksi minulla ei ole siihen varaa.

• Anonyymi

Älä syö niitä suuria "loma-annoksia", vaan syö sellaisia annoksia kuin ennen loman alkua, vaikka jäisikin nälkä. Jos tuntuu pahalta olla nälässä, jaa ruoka-annokset kahdeksi, tai jopa kolmeksi pieneksi annokseksi ja syö ne tiheämmin (aina kun tuntuu vähän nälkää). Mutta ne pikkuannokset eivät saa yhteensä olla enempää kuin aiemmin syömäsi ruokamäärä. Muutamassa viikossa vatsa kutistuu entiselleen ja vanhat annokset riittää.

• Anonyymi

Ei se mahalaukun koosta johdu, mutta kuravettä päälle sullekkin :D

• Anonyymi

Tietenkin mahalaukku venyy, jos sinne mättää isoja määriä ruokaa.
      Kun vähentää ruuan määrää, mahalaukku myös tottuu siihen ja menee kenties uudestaan pienemmäksi.
      Olen jostain lukenut, että mahalaukku olisi omenan kokoinen tavallisesti.

• Anonyymi

Kiitos!

• Anonyymi

Pääset ongelmasta ilman tuskaa ja vaivannäköä.
      Jätät vain syömättä, älä välitä vaikka vatsasi pyytää ruokaa, juota vatsasi vedellä kylläiseksi. Veteen pitää lisätä suolaa ettei tule vetelä ja heikko olo.
      Kehossasi on ravinteita mutta ei suolaa joka kuljettaisi ravinteet verenkiertoon ja sitä kautta lihaksiin . Ravinnon puute syntyy vasta kun lihakset alkavat kadota ja luut tulevat esille. Liika painon poistaminen poistaminen helpoin mitä ihminen voi tehdä , painon poissaanti edellyttää vain ettei tee sen eteen yhtään mitään, saa käyttää ruuokailuun kuluttaman ajan hyödylliseen tekemiseen eikä vahingoittaakseen itseään.
      Olin 9 vuotta kun havaitsin kuinka helppoa on kun ei tarvitse syödä, saa leikkiä enemmän
      , olo on virkeä ja impulsiivininen, ruokailun jälkeen laiskottaa nälättää ja on vetelä tylsä olo .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4143
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2463
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      918
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe