Miksi Raamattu (UT) opettaa ja käskee karttamaan harhaopin julistajia?
----------------------------------------------------------------------
Syy on aivan looginen ja praktinen! Harhaopit edustavat ”sairasta” ja sairastuttavaa sisältöä.
Ei kai kukaan fyysisesti terve (normijärkinen) ehdoin tahdoin ole tekemisissä sellaisten erittäin tarttuvien tautien kanssa, kuten ebola, paiserutto, viruslinkojen paikat (joissa ihmiset yskivät, aivastelevat, pärskivät mikrobeja hengitysilmaan..) On täysin normaali malli, että karttaa tartuttavia riskejä. Siis fyysisen kehomme osalta.
Sama pätee hengellisen tason asioihin. Turhaan ei siis Raamattu varoita siitä, ettei tule ”seurustella”, ei olla edes konsensuksessa, saati toivottaa ”tervetulleeksi” sellaista, joka julistaa ”muuta Jeesusta”.
Paavali Kristuksen täysivaltainen apostoli
-------------------------------------------------------
Varoitti yhä uudelleen harhaopeista ja valekristuksista. Jeesus ei tehnyt virhettä, valitessaan Juudaksen (kavaltajan) tilalle apostoliksi Paavalin.
Olettehan monet panneet merkille, miten tämä Eräs Eksyttäjä (T.S.) mennen tullen koettaa romuttaa Paavalin opetuksia? Miksi? Ne ovat niin totista totuutta ja suoraan sydämen ytimiin käyvää, ettei tämä (T.S.) kerta kaikkiaan kestä niitä! Kun ei tahdo totella, niin sitten hyökkää Paavalia vastaan!
Siksi hän on sepittänyt ”harhaopin” jossa mustamaalaa ja pilkkaa Paavalia ja Pietaria!
On todella sokeaa, kun JOKU sepittää 2000 vuoden perästä "oppia" jossa olisi YKSINÄÄN viisas! Yläpuolella kaikkien. Apostolien, muiden uskovien, jopa Jeesuksenkin yläpuolella! Pilkaten ja rienaten Herramme Jeesuksen Kristuksen ristiä ja sovintotyötä, jopa Pyhän sovintoveren voimaa! Pimeää ja sairasta.
Ei siis mikään kumma, että tämä (T.Suni) on jäänyt yksin- ypöyksin! Jossakin viesteissä hän surkuttelee, että on "33 vuoden aikana koettanut löytää edes YHDEN ”samanhenkisen” jolla pyhähenki, niinkuin (muka) hänellä? Eikä ole löytänyt. Ja sokeudessaan LUULEE, että on Ainoa Oikeaoppinen - koko maailmassa!
Tuosta voi vain sanoa: KIITOS olkoon Jumalalle, ettei hän harhaoppinsa ole saanut ihmisiä koukkuun! Raamatun viisaus on:
• ”Jos olet viisas, olet omaksi hyväksesi viisas,
• ja jos olet pilkkaaja, saat sinä sen YKSIN KESTÄÄ.” ( Sananl 9:12)
Lopuksi se, joka kaikkia ja kaikkea pilkkaa ja häpäisee Jumalankin Majesteettia riettailla puheillaan – sellainen eksyttäjä jää lopuksi IHAN YKSIN. Jumalan antamat Pyhän Hengen lahja ja Totuuden Henki kun valaisee lopuksi kaikille, missä ”voimissa” pilkkaaja ahertaa! Hän on tehnyt itse itsensä vastenmieliseksi, ylpeydellään, herjoillaan!
Harhaoppisen karttaminen!
-------------------------------------
On siis relevantit argumentit ”karttaa harhaoppista”! Joka tahtoo uskonsa pysyvän ”terveenä” ja voittavana, ei anna pienintäkään sijaa sellaisille ”riivaajien opeille” joita mm. tämä (T.S) tunkee tarjolle!
Ne ovat kuin kontaminoituneita ”annoksia” ravintolan lounaspöydässä. Lautanen on likainen, ruoassa on bakteereja, lautasella istuu isoja raatokärpäsiä… Sellaista tasoa ovat tämän sunin ”tarjonnat”. (Aloitus jatkuu...)
HARHAOPETUS
28
325
Vastaukset
- Anonyymi
Harhaoppista karta!)
Nyt UT:n opetuksia:
• ” Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti.” ( Tiitus 3:10)
• ”Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.”
• ”Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi; sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa. ” ( 2. Johanneksen kirje 9-11, KR1933/38)
• ”Jokainen, joka ei pysy Kristuksen opetuksessa vaan tuo siihen jotakin lisää, on vailla Jumalaa. Jokaisella, joka tässä opetuksessa pysyy, on sekä Isä että Poika.”
• ”Jos joku tulee teidän luoksenne eikä opeta tällä tavoin, älkää ottako häntä kotiinne älkääkä edes tervehtikö häntä. Se, joka lausuu hänet tervetulleeksi, osallistuu hänen pahoihin tekoihinsa.” ( 2. Joh 9-11, KR1992)
• ”Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai PILKKAAJA tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.” ( 1. Kor 5:11, KR1933/38)
”Nyt täsmennän vielä: jos jotakuta sanotaan veljeksi mutta hän on siveetön tai ahne, epäjumalanpalvelija, PILKKAAJA, juomari tai riistäjä, älkää olko tekemisissä hänen kanssaan. Älkää edes aterioiko tällaisen kanssa. ” ( 1 Kor 5:11, KR1992)
• ”Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä. ” ( Room 16:17)
• ”Kehotan teitä, veljet, varomaan niitä, jotka saavat aikaan eripuraisuutta ja houkuttelevat teitä luopumaan niistä opetuksista, jotka olette saaneet. Pysykää heistä erossa.” ( Room 16:17, KR1992)
• ”Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia.”
• ”Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme – vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli – hän olkoon kirottu.”
• ”Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu.” (Galatalaiskirje 1: 7-9)
LOPUKSI - harhaopeista
------------------------------
Raamatun opetukset ovat selkeät.
• - ei pidä toivottaa tervetulleeksi
• - ei pidä kuunnella epäpuhtaita ”oppeja”
• - pitää karttaa (kuin tartuttavaa tautia!)
• - pilkkaajan kanssa pitää ottaa selvä pesäero, etäisyys
Käytännössä se tarkoittaa mm. ettei tällaisilla palstoilla tule ”syödä” niitä harhaoppeja, joita Eksyttäjät ”tarjoilevat”. Ei ole edes viisasta niihin tutustua. Tällaisella palstallkaan ei tule OSALLISTUA samoihin harha-aloituksiin!
Minä, joka olen tehnyt tutkimuksellista analyysiä, kirjoittanut lukuisi Aloituksia, voin todeta, että liki 50 vuoden uskontielläni en ole törmännyt NÄIN KAMALAAN pilkkaeksytykseen, mitä tämä (T.S.) harjoittaa!
Kun olen yli 30 vuotta seurannut erilaisia kristikansan harhaisuuksia ( Raamatun sanasta poikkeamisia) tämä Sunin pilkka-agenda on aivan mahdoton!
Mutta Jumala varjelee ja suojaa ne, jotka Herrassa tiukasti pysyvät, Hänen Sanaansa kunnioittavat ja tottelevat. Sanon hyvin vakavasti ja Kristuksen kalliin uhrin tähden: --- Pitäkää visusti etäisyyttä!
Sunin harhaopissa on sellaisia demonisia tasoja, että niiden vaikutuspiiriin ei pidä eksyä!
Juuri siksi 2. Johanneksen kirje toteaa: ”joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa”. Kuin harhaopin henkien ”piiritykseen”!
(On selvää, että sellainen jolle on tehtäväksi annettu ja uskottu vastustaa ja varoittaa tällaisista, on tunnistanut nämä ”kataluudet”. Nytkin TeuvoSuni koettaa kavalasti kirjoittaa. Anonyymisti! Samaa skeidaa!)
(Karttakaa Teuvon aloituksia no 100 ja no 101, ne ovat ”koukku”! Teuvo sepittää niissä ihan samoja harhoja, mitä aiemmin NIMELLÄÄN.)
”Vastustakaa perkelettä niin se teistä pakenee!” - sanoo Sana.- Anonyymi
Tunnut olevan niin asiantuntija noiden harhauttajien suhteen, niin kerropa miten tällaiseen pitäisi suhtautua. https://prnt.sc/1wm6x67
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnut olevan niin asiantuntija noiden harhauttajien suhteen, niin kerropa miten tällaiseen pitäisi suhtautua. https://prnt.sc/1wm6x67
En ole asiantuntija.
- Anonyymi
Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Teuvolla on niin röyhkeää herjaa Paavalia kohtaan, että se menee kaiken ymmärrettävän kohtuuden yli.
- Anonyymi
Lopeta tuo typerä massapostitus ja nimeltä mainitun henkilön herjaaminen.
- Anonyymi
Tragikoomisinta asiassa on se, että jatkuvasti herjaamansa henkilö on noin kaksi vuotta sitten kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tragikoomisinta asiassa on se, että jatkuvasti herjaamansa henkilö on noin kaksi vuotta sitten kuollut.
Niinpä varmaan. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka eihän sitä nykyisin tiedä, kun vanhukset ovat niin virkeitä, etteivätkö ”vainajatkin” osaisi ja jaksaisi monenmoista! 🤣🤣🤣🤣
Mutta, älä enää, kuolen kohta nauruun ja sinä saat sitten syytteen taposta! 🤣😵💫😂
Vai vainaja, joo! 🤣🤣🤣
Mutta ei, kyllä minun pitää kiittää hyvistä nauruista, siis kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka eihän sitä nykyisin tiedä, kun vanhukset ovat niin virkeitä, etteivätkö ”vainajatkin” osaisi ja jaksaisi monenmoista! 🤣🤣🤣🤣
Mutta, älä enää, kuolen kohta nauruun ja sinä saat sitten syytteen taposta! 🤣😵💫😂
Vai vainaja, joo! 🤣🤣🤣
Mutta ei, kyllä minun pitää kiittää hyvistä nauruista, siis kiitos!Vai on pitkä poika ratkennut riemuun, kun kuulee ex ystävänsä kuolleen.😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on pitkä poika ratkennut riemuun, kun kuulee ex ystävänsä kuolleen.😲
En tiedä olenko niin pitkäkään. Jos alle 180 cm on pitkä, niin sitten se kai on.
En naura vainajalle, vaan ”vainajasta”. Muka ”vainaja” ja vainaja ovat hieman eri asioita. 😁
Koita jo rauhoittua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä olenko niin pitkäkään. Jos alle 180 cm on pitkä, niin sitten se kai on.
En naura vainajalle, vaan ”vainajasta”. Muka ”vainaja” ja vainaja ovat hieman eri asioita. 😁
Koita jo rauhoittua.Oletkos ollut katkaisuhoidossa, kun olet 192 cm:stä lyhentynyt alle 180 cm:n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos ollut katkaisuhoidossa, kun olet 192 cm:stä lyhentynyt alle 180 cm:n.
Sitä saat pähkäillä varmaankin aika pitkään.
Sanotaanpa vaikka niin, että sinulla on jumiutunut harhakäsitys minusta. Ettenkö sanoisi erheellinen/virheellinen käsitys, johon en itse ole vaikuttanut ja jota korjatessani olen saanut sinulta täystorjunnan.
No sellaista se elämä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saat pähkäillä varmaankin aika pitkään.
Sanotaanpa vaikka niin, että sinulla on jumiutunut harhakäsitys minusta. Ettenkö sanoisi erheellinen/virheellinen käsitys, johon en itse ole vaikuttanut ja jota korjatessani olen saanut sinulta täystorjunnan.
No sellaista se elämä on.Älä lässytä, tunnen sinut ja lapselliset temppusi aika tarkkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lässytä, tunnen sinut ja lapselliset temppusi aika tarkkaan!
Muistathan sen vihan hallinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistathan sen vihan hallinnan.
Olet liian mitätön tyyppi vihattavaksi, mutta sääliä voin sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian mitätön tyyppi vihattavaksi, mutta sääliä voin sinua!
Kuule, tunne on sitten molemminpuolinen. Mutta eiköhän me pärjätä. Hyvää kevättä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, tunne on sitten molemminpuolinen. Mutta eiköhän me pärjätä. Hyvää kevättä vaan.
Minä ainakin pärjään, kun olen uskonharhoista vapaa! Hyvää kevättä vain sinulle ja mielikuvitus jeesuksellesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin pärjään, kun olen uskonharhoista vapaa! Hyvää kevättä vain sinulle ja mielikuvitus jeesuksellesi!
Kiitos! Jeesus tosin pärjää, mutta meillä ihmisillä on välillä toivomisen varaa.
- Anonyymi
Jumala ja poikansa elivät 2000 vuotta sitten Uudenmaan maakunnan kokoisella alueella.
Näistä on kirjoitettu laskematonmäärä määrä tarinoita. - Anonyymi
Nuotio tarinoita samoin kuin Ukko ylijumalasta.
- Anonyymi
Meille Suomalaisille soveltuisi paremmin nuo Ukko- ylijumala tarinat, kuin jotkut Lähi-idän sadistisesta hirmuvaltiaasta kertovat tarinat.
- Anonyymi
HARHAOPPI
ENTISAIKOJEN TARINOITA, ON NYKYÄIVÄNÄ VÄÄRÄÄ TIETOA.
NYT SAARNAA SUUREN RAHAN PERÄÄN, EN TIEDÄ´ON SE SITTEN OIKEIN, NÄIN SE KUMMINKIN PITÄÄ TEHDÄT, PITÄIS´ TEHDÄ.
SANNA MAIN KUN LÄHTI PROFEETAS´ MAAILMALLE SAARNAA, KUIN KOMMUNISTI LENIN SUUREN SUOSION VALLITESSA, JOHTI LOPUKSI NEUVOSTOLITON SYNTYYN JA LOPUKSI TUHOON, VENÄJÄÄN JA MAAILMAN TUHON ÄÄRELLE, MARIN PUOLESTAAN SUOMEN SUURTEN TALOUSVAIKUKSIN SUOHON, KOKO MAAILMAN JOHTAJILLE PYRKIIN LEVITTÄÄ VÄÄRÄÄ TIETOA. KOKO MAAILMA VELKAANTUU.- Anonyymi
Höpelöitä saarnajia paljonhan niitä kiertelee. Luulevat saavansa kerättyä paljon rahaa höpinöillään lähipiirilleen ja itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpelöitä saarnajia paljonhan niitä kiertelee. Luulevat saavansa kerättyä paljon rahaa höpinöillään lähipiirilleen ja itselleen.
SDP. Paavo Lipponen sanoi, ottakaa nyt, ...jaha ja pitäähän minun ottaa itsellenikin.
-
SAK OTTI VALLAN HALLITUKSELTA JA SANOI. "JOUTEN ELÄÄ HELPOMMALLA"
-
VIHREÄT SANOIVAT, RAHAA KOULULUTUKSEEN, SATEENKAARI OPETUKSEN KOULUISSA.
- Anonyymi
Hallitus ruokkii heikkossa asemassa olevien kiusaamisen ilmapiiria ja saa yhteiskunnan voimaan huonosti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757