Minulla on E-Way E500 sähköpotkulauta. Viime syksynä potkulautaan tuli uusi ohjelmistopäivitys, jonka jälkeen potkulaudalla pystyy ajamaan enää max 20km/h. Tätä ennen nopeus oli 25km/h. Ohjelmistopäivityksen myötä nopeuden säätö ei enää toimi. Onko muilla samoja kokemuksia?
E-Way E500 sähköpotkulauta ongelma
3
711
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on myös ilmennyt, että suurin nopeus on tuo 20kmh, kun viime kesänä oli mahdollista ajaa 25kmh.
No, minua ei tuo haittaa, kun ajoinkin viime kesänä tuon max 20kmh mukaisesti, ja tänä kesänä ainakin nyt, kun eilen kävin kokeilemassa, että missä kunnossa pyörätiet ovat, niin maksimivauhtini pidin 15kmh, että kunhan se kuljettaa eteenpäin niin se on pääasia, kunhan nyt nopeampaa menee kuin kävelyvauhti.- Anonyymi
Eiköhän se akkukin kestä vähän paremmin, kuin vauhtia on pikkaisen vähemmän, vai miten on?
- Anonyymi
Tuossa huomasin, että minulla on vieläkin 25kmh olemassa, kun käy sieltä settingsistä sen sellaiseksi säätämässä ja siis yhä pääsee 25kmh kyseisellä menopelillä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696