Moro!
Tässä mielenkiintoiset wartburg tuning sivut! Käypääkä kattoon, mm. paljon kuvia.
http://www.schreibfaulheit.de/wartburgtuning/
Wartburg tuning!
9
3481
Vastaukset
- joo'o
siinäpä sitä menoa ja meininkiä!!
- aivojakin voisi tuunata
Vähän 80-lukulaista meininkiä. Alkavat Warret olla jo sen verran harvinaisia, että kannattaakohan niitä enää repiä rälläkällä.
- make
Ei kannata rälläköidä vaan entistää tai pitää orkkiskunnossa. Eikä paalata. Niin vähiin ovat käyneet-tasan yhden 353:n näen joskus liikenteessä Suomen suurimmassa kaupungissa. Se on wähän.
- aivaltiosihteeri
make kirjoitti:
Ei kannata rälläköidä vaan entistää tai pitää orkkiskunnossa. Eikä paalata. Niin vähiin ovat käyneet-tasan yhden 353:n näen joskus liikenteessä Suomen suurimmassa kaupungissa. Se on wähän.
niitä, joita kiinnostaa, sepustellaan; iguani@suomi24.fi
- AUP-368
make kirjoitti:
Ei kannata rälläköidä vaan entistää tai pitää orkkiskunnossa. Eikä paalata. Niin vähiin ovat käyneet-tasan yhden 353:n näen joskus liikenteessä Suomen suurimmassa kaupungissa. Se on wähän.
On niitä onneksi enemmän kuin yksi. Aika säännöllisesti tulee vastaan mm. seuraavia:
AMA, myrkynvihreä n. 1980 (Rööperi); ANE, keltainen 1980; AUP, keltainen 1984 (Töölöö); TVT, paskanruskea n. 1985 (Kamppi-Töölöö); xxx, punainen Tourist (Sörkka).
(Toukokuulle asti myös ORA, valkoinen Tourist 1988 Töölöö, nykyisin Jämsänkoski.)
Vuonna 2000 rekisterissä oli enää 700 Warrea ja lukumäärä lie pudonnut viidessä vuodessa reilusti, joten rälläkät tosiaan piiloon! - DDR
AUP-368 kirjoitti:
On niitä onneksi enemmän kuin yksi. Aika säännöllisesti tulee vastaan mm. seuraavia:
AMA, myrkynvihreä n. 1980 (Rööperi); ANE, keltainen 1980; AUP, keltainen 1984 (Töölöö); TVT, paskanruskea n. 1985 (Kamppi-Töölöö); xxx, punainen Tourist (Sörkka).
(Toukokuulle asti myös ORA, valkoinen Tourist 1988 Töölöö, nykyisin Jämsänkoski.)
Vuonna 2000 rekisterissä oli enää 700 Warrea ja lukumäärä lie pudonnut viidessä vuodessa reilusti, joten rälläkät tosiaan piiloon!Moron!
Haluaisin vain sanoa mielipiteeni myös tuosta tuunauksesta.
Ei todellakaan mitään rälläköitä perskeles!
Kyseisen sivuston (Wartburgtuning) autot oli kyllä aikas hyvällä maulla laitettu. Ei oltu pilattu. Yhdessä sivuilla olleessa kuvassa oli Warre maalattu alkuperäisen tehtaan ralliväreihin, eikä konekaan ihan normi todellakaan ollut :)
Sivuilla oli myös paljon asiaa virittämisestä. ja piirroksia myös.
Hyvät sivut! - Mies Unionin baarista
DDR kirjoitti:
Moron!
Haluaisin vain sanoa mielipiteeni myös tuosta tuunauksesta.
Ei todellakaan mitään rälläköitä perskeles!
Kyseisen sivuston (Wartburgtuning) autot oli kyllä aikas hyvällä maulla laitettu. Ei oltu pilattu. Yhdessä sivuilla olleessa kuvassa oli Warre maalattu alkuperäisen tehtaan ralliväreihin, eikä konekaan ihan normi todellakaan ollut :)
Sivuilla oli myös paljon asiaa virittämisestä. ja piirroksia myös.
Hyvät sivut!Kyllähän tuunausta voi vapaassa maailmassa tehdä, mutta arvostelussa on kai kyse siitä, miten se kunnioittaa tuunattavan automerkin sielua. Jos nyt mietitään, millaisessa käytössä Warret ovat maailmanhistoriassa olleet, niin aina ulkopuolista ja tyhjän tuntuista tuollainen avottelu ja maalailu on. Eivät nämä virnuilijat varmaankaan paljon tiedä siitä, millaista oli jonottaa Warrea 15 vuotta surkeissa, sosialistisissa olosuhteissa ja olla onnellinen siitä, että sai edes Wartburgin. Suomessakin Warret olivat vanhojen pappojen tai periaatteen miesten autoja, ei siinä kukaan spoilereita ja madallussarjoja kysellyt.
- xxy
Mies Unionin baarista kirjoitti:
Kyllähän tuunausta voi vapaassa maailmassa tehdä, mutta arvostelussa on kai kyse siitä, miten se kunnioittaa tuunattavan automerkin sielua. Jos nyt mietitään, millaisessa käytössä Warret ovat maailmanhistoriassa olleet, niin aina ulkopuolista ja tyhjän tuntuista tuollainen avottelu ja maalailu on. Eivät nämä virnuilijat varmaankaan paljon tiedä siitä, millaista oli jonottaa Warrea 15 vuotta surkeissa, sosialistisissa olosuhteissa ja olla onnellinen siitä, että sai edes Wartburgin. Suomessakin Warret olivat vanhojen pappojen tai periaatteen miesten autoja, ei siinä kukaan spoilereita ja madallussarjoja kysellyt.
Ei välttämättä ollut kiinni periaatteista. Riitti kiinnostus 2T- tekniikkaan ja tekniikkaan yleensä. Ja kun auton tunsi, niin sen loistavat mahdollisuudet ajo- ominaisuuksien hallintaan.Mikään muu auto ei ollut sillä tavoin käsiteltävissä. Teki mitä kuski tahtoi. Jos osasi. Ao. rallimiehet tiesivät ja muut ent. Finnish Wartburg Racing- klubin jäsenet
- <<<<
xxy kirjoitti:
Ei välttämättä ollut kiinni periaatteista. Riitti kiinnostus 2T- tekniikkaan ja tekniikkaan yleensä. Ja kun auton tunsi, niin sen loistavat mahdollisuudet ajo- ominaisuuksien hallintaan.Mikään muu auto ei ollut sillä tavoin käsiteltävissä. Teki mitä kuski tahtoi. Jos osasi. Ao. rallimiehet tiesivät ja muut ent. Finnish Wartburg Racing- klubin jäsenet
komea kaara < samoin Volga m24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721