Kuolema ahdistaa

Anonyymi-ap

Etenkin se että läheiset kuolee ja miten sen jälkeen selviää asioista. Näin on jo osittain käynytkin. Ahdistaa yhä enemmän se että jossain vaiheessa mulla ole enää ketään läheistä eikä ole turvaverkkoja. En oikein osaa elää omillani ja muutenkin ahdistaa olla yksin ja että pitäisi osata selvitä kaikista asioista ilman muiden apua. Tuntuu että en pysy enää järjissäni kun mietin tätä asiaa usein. Oma kuolema ei oikeastaan niinkään ahdista, se olisi pikemminkin helpotus. Kerrottakoon vielä että mulla on muunmuassa Aspergerin oireyhtymä, vaikea ahdistuneisuushäiriö ja monet sosiaaliset tilanteet pelottaa niin että melkein ennemmin kuolisin kun kohtaisin niitä.

Ahdistunut Mies

4

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ovathan muutkin selviytyneet! Mikset sinäkin yhtä hyvin? Ei ne muut sen parempia ole. Paljosta selviytyy, kun on selviydyttävä.

• Anonyymi

Olen hoitanut sukulaisen hautajaiset,perunkirjoituksen,tilan myynnin ym.mihin en voinut valmistautua,kummasti ne hoituu kun ne pakko on hoitaa.Jos näitä asioita murehtii jo etukäteen niin ei se asiaa auta.Kysymällä asiat hoituu kun niiden aika on.Kun asioissa ottaa ohjat ja alkaa toimia niin itseluottamus ja varmuuskin vahvistuu,piiloon menemisellä ei ainakaan asiat edisty.Joten tuli mitä tuli kohdattava on.

• Anonyymi

Itse en usko näistä selviäväni kun mulla on nää omat erityishaasteet esteenä. Hyvä että osaan pitää edes itseni hengissä. Menee käytännössä kaikki voimavarat jo siihen.

Ahdistunut Mies

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 K­­u­u­m­­a­­­t­­ ­­­t­y­t­­ö­­­t­ ­o­­­d­­o­­t­t­­a­­v­­­­­a­­t­ ­s­i­n­­u­­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368154

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe