Kiihottaako teillä muilla sukat? Itseäni kiihottaa todella kovasti valkoiset, erityisesti niken pitkävartiset sukat.
Sukkafetissit
9
660
Vastaukset
- Anonyymi
Naisten nylonsukat sytyttää. Voi olla stay-upitkin, mutta mieluiten old fashion liivisukat. Tuntuu myös kiihottavalta kun niillä hyväilee omia reisiä ja palleja. Kulli seisoo ihan järjettömästi ja valuttaa limaa pallit kovina. Mä monesti runkkaan peilin edessä sukat jalassa ja tosi, tosi hitaasti. Näyttää kiimaselta. Sukkien kanssa kanssa edging on ihan huippua jos jaksaa pidätellä kauan.
Ihonväriset tai mustat sukat on parhaat. - Anonyymi
Kyllä hyvinkin paljon. Niken sukkia käytän tosin harvemmin, mutta pitkävartiset valkoset adidaksen sukat on kyllä melkein aina jalassa.
Mistä päin aloittaja on ja linkä ikäinen?- Anonyymi
Ja aina kyseisten sukkien kanssa sarvi hyvinkin paljon jäykkänä tai tussu hyvinkin paljon märkänä, niinkö?
- Anonyymi
Mustat stay upit, korkokengät...todella seksikkäät ja kiihottavat!
- Anonyymi
Mulla hyvät jalat.Sirot,naiselliset .Voin pukea sukkia toiveiden mukaan,ottaa kuvaa &videoo pientä korvausta vastaan. Myös sukkien&alusvaatteiden myynti onnistuu.
- Anonyymi
Aidot nylonit sukkanauhoissa ihanat. Niiden tuntu on jotain muuta kuin normaalien sukkien. Niiden tyyliin kuulu teräväkupiset rintaliivit ja kapeakorkoset avokkaat.
- Anonyymi
"Kiihottuminen on seksuaalinen emotionaalis-fysiologinen tila, joka ilmenee sydämen sykkeen kiihtymisenä, sukupuolielinten verenkierron voimistumisena sekä siittimen ja häpykielen turpoamisena" LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihottuminen
"Himo tarkoittaa voimakasta halua. Sanaa käytetään varsinkin seksuaalisista haluista" LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Himo - Anonyymi
Mä muistan sen kun oli nilkkafetissi. Sillon on joitain aikuisia naisia joiden nilkkoja katselin ja mietin. Mustat tai vaaleat sukat oli naminami.
Tuskimpa olis päässyt niitä enempää tsekkailemaan. Minulla on juuri neljättä päivää samat vaaleat sukat jalassa ja alkuviikosta ne lähtevät sukkia arvostavalle herrasmiehelle ❤️
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797