Tiesithän, että autoa ei saa pysäköidä parkkiruutuun, jos se ei mahdu maalattujen viivojen sisäpuolelle. Tai joo, voihan sen pysäköidä, mutta riskinä on, että tulee pikavoitto.
Sakot tulee jos auto ei mahdu ruutuun
6
691
Vastaukset
- Anonyymi
Poikittain vinoon/toiseen reunaan ruudussa pysäköidyn auton kuljettajalle vähintään yhdyskuntapalvelua.
- Anonyymi
Itse otan aina kaksi paikkaa ja maksan niistä
- Anonyymi
Yksityinen "pysäköinninvalvoja" voi silti antaa maksulapun. Heille ei ole ongelma se, että maksut on maksettu. Jos autosta saa kuvan sen seistessä ruudun reunaviivan päällä, lappu kirjoitetaan varmasti.
- Anonyymi
Semmoisessa paikassa ei kannata asioida, jos ei ole MILJONÄÄRI.😎
- Anonyymi
Paten saalistamissa paikoissa ei kannata asioida. Se on helppo muistisääntö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paten saalistamissa paikoissa ei kannata asioida. Se on helppo muistisääntö.
Itse olen myös käyttänyt tätä metodia.
Jos liikkeen pihaan ilmestyy parkkipaten kyltti, niin kyseisessä liikkeessä asiointini loppuu tai vähintäänkin vähenee pakolliseen minimiin.
-Säästyy rahaa ja mielipahaa ja stressiä siitä onko aika ummessa vai ei.
-Ei tarvitse murehtia onko joku nilviäinen keksinyt jonkun tekosyyn antaa lappu.
Mikään muu ei näihin vaikuta kuin kassavirran romahduttaminen koska parkkifirmoilla ei ole moraalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737