Jahas et tämäkin Grilli taitaa hävitä katu kuvasta jos ei löydy jatkajaa tai muuten halukasta jatkajaa..
https://laura.fi/avoimet-tyopaikat/annen-grilli-oy/grilliyrittaja/2870222/
Annen grilli etsii uutta yrittäjää
16
1788
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkajaa tai muuten halukasta jatkajaa?
- Anonyymi
Jo oli ylläpito tiitteränä poistanut minun viestin. Siitä vaan kirjoitin, että mitä evästä Sotkamon grillille ei pitäisi tuoda myyntiin.
Olen suomalainen ja suosin suomalaista ruokaa aina. Poistaakohan nuo tämänkin viestin.- Anonyymi
Mitä ei pitäisi olla grillillä myynnissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ei pitäisi olla grillillä myynnissä?
Pahoja outoja ulkomaiden tuotteita. Kotimaista perus grilli ruokaa vain. Hampurilaisia, lihapiirakkaa, lenkkiä, nakkeja ja kainuulaisten tuottamia kasviksia höysteeksi. Tuoretta ja raikasta ja vähärasvaista evästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoja outoja ulkomaiden tuotteita. Kotimaista perus grilli ruokaa vain. Hampurilaisia, lihapiirakkaa, lenkkiä, nakkeja ja kainuulaisten tuottamia kasviksia höysteeksi. Tuoretta ja raikasta ja vähärasvaista evästä.
😀Ylläty vaan kun kepappitsaa kohta karvaiset kädet tuolla kohta leipoo nälkäiselle korpikansalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀Ylläty vaan kun kepappitsaa kohta karvaiset kädet tuolla kohta leipoo nälkäiselle korpikansalle.
No en tule minä kyllä sille grillille ainakaan.
- Anonyymi
Persun grilli. :D Sittenhän tuolla voi vaikka asioidakin, jos yrittäjä vaihtuu.
- Anonyymi
Niinpä. Ja jos uusi yrittäjä vaikka pitäis grilliä aukikin sellaisina aikoina, kun kylällä ihmisiä on. Nythän se on melkein aina kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja jos uusi yrittäjä vaikka pitäis grilliä aukikin sellaisina aikoina, kun kylällä ihmisiä on. Nythän se on melkein aina kiinni.
Ilmankos grilli ei kannata, jos se on pitkiä aikoja kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikertaa yrittänyt mennä tuonne syömään, molempina kertoina ollut kiinni että sellainen grilli.
- Anonyymi
Eiku haukkujat vaan ostohousut jalkaan ja grilliyrittäjiksi!! Jospa pidätte ainakin 04 viikonloppuisin auki.
Mikäs siinä laavu grillissäkin oli ku lopetti? - Anonyymi
Hyvää ruokaa on saanut tuolta.
- Anonyymi
Taitaa lopettaa. Ei tällä kylällä kannata mitään yrittää.
- Anonyymi
Siinä olisi tilaisuus jollekkin Ukrainalaiselle pistää grilli hommat toimintaan.!
- Anonyymi
Joo, borskeittoa korpikansalle lounaalla.
- Anonyymi
Miksi ukrainalaiselle?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007