Riikka Purra hyväksyy alaikäisten ahdistelun jos ahdistelija on Perussuomalainen

Anonyymi-ap

Valtiovarainministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra kommentoi asiaa X:ssä. Hänen mukaansa on itsestäänselvää, että hallitus äänestää ministerin puolesta.

– En edes jaksaisi toistaa itsestäänselvää asiaa. Mutta ilmeisesti taas tarpeen. Hallituksessa äänestetään ministereiden puolesta.

74

418

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persujen ohituskaista ahdistelijoille ja raiskaajille vai todellista Persuhuumoria?

Putkonen erotettiin demareista raiskauskohun johdosta.
      😂🤣
      Samoin kuin Rydman erotettiin Kokoomuksesta raiskauskohun johdosta.
      😂🤣
      Nyt molemmat ovat Perussuomalaisten johdossa.
      😂🤣
      Persujen ohituskaista ahdistelijoille ja raiskaajille vai todellista Persuhuumoria?😂🤣

• Anonyymi

Putkonen sai jatkaa demareissa tuomiosta huolimatta kunnes erosi itse. Täytyykin laittaa Tytille viestiä kun on näköjään päässy siellä unohtumaan.

• Anonyymi

Putkonen ja Rydman erosivat itse puolueistaan…
        Mutta jatka naurunaamojen kanssa samaan malliin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putkonen sai jatkaa demareissa tuomiosta huolimatta kunnes erosi itse. Täytyykin laittaa Tytille viestiä kun on näköjään päässy siellä unohtumaan.

Putkonen sai 2 vaihtoehtoa.

Joko erota itse tai erotetaan.

Samoin Anneli Jätteenmäki erosi itse tai muuten hänet olisi erotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkka Kanervakin kantoi vastuun ja erosi itse koska muuten hänet olisi erotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallinen kuluttajakin miettii kahden vaihtoehdon välillä. Joko dieselmoottori tai bensa. Itse valikoisin dieselin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putkonen oli tuomionsa jälkeen vielä vuosia demareissa. Ei erotettu.

• Anonyymi

😂

Entäs presidentti Sauli??

🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putkonen ja Rydman erosivat itse puolueistaan…
        Mutta jatka naurunaamojen kanssa samaan malliin…

Molemmat erosi, koska jatkoa ei ollut. Annettiin mahdollisuus häipyä.

Puolueelle on haitaksi, jos potkitaan joku pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat erosi, koska jatkoa ei ollut. Annettiin mahdollisuus häipyä.

Puolueelle on haitaksi, jos potkitaan joku pois.

Putkoselle oli demareissa jatkoa vielä 20 vuotta tuomionsa jälkeen, kunnes itse vaihtoi parassuomalaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkka Kanervakin kantoi vastuun ja erosi itse koska muuten hänet olisi erotettu.

Kyllä lopulta Kanerva pakotettiin eroamaan.
        Oli niin iso mainehaitta Kokoomukselle

• Anonyymi

Persut ajelee aina kaksilla rattailla. Persujen mielestä se mikä muiden tekemänä on kauhea rikos, on ihan sallittua toimintaa persuille.

• Anonyymi

Ilkka Kanerva erosi sopimattoman käytöksen vuoksi vaikka oli huomattavasti viattomampi teoissaan.

• Anonyymi

Kanerva lähetteli aikuiselle naiselle tekstiviestejä ja lähtö tuli, persu ei luovu hillotolpastaan

• Anonyymi

Kanerva erosi koska luottamus meni. Rydmanille eduskunta äänestää luottamuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanerva erosi koska luottamus meni. Rydmanille eduskunta äänestää luottamuksen.

Ei ollut Kanervalla mitään luottamus äänestystä.
        Puolue päätti, että on pakko erota.

• Anonyymi
      • Anonyymi

>>Sopiiko tuollainen pervertikko Willem Rydman ministeriksi? <<

Sopii ainakin Orpolle ja muille hallituspuolueille.

• Anonyymi

En edes jaksaisi toistaa itsestäänselvää asiaa. Mutta ilmeisesti taas tarpeen. Lasten ahdistelu ja alkoholin heille juottaminen seksin toivossa, ei ole hyväksyttävää käyttäytymistä edes persujen poliitikoilta.

• Anonyymi

Edellisen hallituksen aikana oli itsestäänselvää, että ministerit voivat perseillä ja pitää lakia pilkkanaan. koska aina voidaan rutiininomaisesti äänestää rikolliselle luottamus, vaikka mitä tekisi.

• Anonyymi

Montaako ministeriä edellisestä hallituksesta syytettiin perseilystä lasten kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montaako ministeriä edellisestä hallituksesta syytettiin perseilystä lasten kanssa?

Nehän oli itsekin lapsia, ainakin pääministeri käyttäytyi kuin lapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän oli itsekin lapsia, ainakin pääministeri käyttäytyi kuin lapsi.

Ei vongannut nuoria

• Anonyymi

Puhu joskus totta.

• Anonyymi

Punikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punikki

Pedofiilin puolustaja

• Anonyymi

Kyllä sen Rydmanin tapaus on käsitelty jo viime syksynä ja hallitus meinadi siihen jo kaatua. Häntä vastaan syyte raukesi. Kukaan ei tiedä ketkä valehtelevat.

Tytti Tappurainen lietsoo vihaa viherpunikkien piikkiin, vaikka ei itsekään tiedä totuutta. Veikkaan, että kaatuu omiin jalkoihinsa.

• Anonyymi

Persujen kannatuksen syöksy se vaan jyrkkenee jokaisella harkitsemattomalla X-kommentilla. Kyky se on sekin.

• Anonyymi

Wille Rydman on ministeriasemassa hyökännyt toistuvasti mediaa ja hänen toiminnastaan kertoneita naisia vastaan.

Riikka Purra:
      En edes jaksaisi toistaa itsestäänselvää asiaa. Mutta ilmeisesti taas tarpeen. Hallituksessa äänestetään ministereiden puolesta.

• Anonyymi

Rydman puhui 14-vuotiaille seksikkyydestä ja ”kuumuudesta”.

Riikka Purra:
      "En edes jaksaisi toistaa itsestäänselvää asiaa. Mutta ilmeisesti taas tarpeen. Hallituksessa äänestetään ministereiden puolesta."

😱😱😱

Voiko ministeri sitten tehdä mitä itse haluaa ja hallitus äänestää ministerien puolesta?

• Anonyymi

>> Voiko ministeri sitten tehdä mitä itse haluaa ja hallitus äänestää ministerien puolesta? <<

Voi, Jos kyseessä on Kokoomuksen (ja EK:n) unelmahallitus, jossa persut kd ja rkp on aisankannattajina

Hallitusohjelma on NIIN Kokoomuksen unelma ettei se sitä kaada.

ps kokoomuksen tärkeimmät tavoitteet on jo päätetty, eli hallituksen kaatuminen ei olisi kokoomukselle mikään katastrofi

• Anonyymi

Leikataan mielummin Perussuomalaisten kannatuksesta kuin lastemme tulevaisuudesta ja harrastuksista 👍

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

Persuista on tullut johtava haureuspuolue. 100% persujen europarlaamentikoista on homoja, pedofiliasatanismi hyväksytään ministeritasoa myöten, mestari on huorintekijä, työmies on raiskaaja, onko mitään sodomiaa mikä ei olisi persuissa kunniateko nykyään. Toista oli Soinin aikana.

• Anonyymi

Persuja ei kiinnosta kuin Valta.

Ei edes se, miten sitä käytetään!

• Anonyymi

Onko lastenahdistelu hyväksyttä Jos on Perussuomalainen ministeri?

En edes jaksaisi toistaa itsestäänselvää asiaa. Mutta ilmeisesti taas tarpeen. Lasten ahdistelu ja alkoholin heille juottaminen seksin toivossa, ei ole hyväksyttävää käyttäytymistä edes persujen poliitikoilta.

Riikka Purra:
      "En edes jaksaisi toistaa itsestäänselvää asiaa. Mutta ilmeisesti taas tarpeen. Hallituksessa äänestetään ministereiden puolesta."

• Anonyymi

😱😱😱

• Anonyymi

Demari hyväksyy muslimin tekemän raiskauksen ja tapon.

• Anonyymi

Missä Perussuomalaisten trollitehtaan faktat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä Perussuomalaisten trollitehtaan faktat?

Lastenahdistelu hyväksyttä kun on Perussuomalainen ministeri. Miksi syyttäisimme Willem Rydmania?

• Anonyymi

Mikä on miehille ikäraja, jos harrastaa seksiä 17 vuotiaan tytön kanssa.

• Anonyymi

Perussuomalaisia ei koske ikärajat Riikka Purran määräyksestä.

• Anonyymi

Samat pykälät on myös pojille.
        Alaiksenä ei seksiä aikuisen kanssa

• Anonyymi

Eli kun 22 vuotias alkaa seurustelemaan 16 vuotiaan kanssa niin se on laitonta.
      Onko vielä sen jälkeenkin kun on ollut 40 vuotta yhdessä ja 36 vuotta naimisissa?

• Anonyymi

Persuja ei koske ikärajasuositukset Riikka Slurps 💦 Purran käskystä.

• Anonyymi

Varo ettei Toiviaisen Raija löydä sinua!
        Kun ilmeisesti et ole kehitysmaamuslimi ja sharianlait eivät määritä kaikkea tekemistäsi!
        Silloinhan 9 vuotiasta Aishaa voi 60 vuotias setämies ajella turbaani päässä ihan huoletta, kun ensin on ostanut Aishan omakseen…

• Anonyymi

Olitko silloin perussuomalainen?

• Anonyymi

Olette te Persut pihalla kun puolustatte lapsien ahdistelijaa kun sillä on Persujen jäsenkirja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette te Persut pihalla kun puolustatte lapsien ahdistelijaa kun sillä on Persujen jäsenkirja.

Olen siis ollut nyt 40 vuotta sen lapsen ahdistelia ja naimisissa 36 vuotta sen lapsen kanssa naimisissa…
        Aika hurjaa..

• Anonyymi

Jussi Halla-aho kirjoitti, että "väkivallan käyttö vallan välineenä on aliarvostettu".

Siksi mietin, että oliko Oulun puukotus Jussin mielestä hyvä vai paha asia.

ps persujen säännöt on kiinni siitä, tekikö teon persu vai maahanmuuttajataustainen

• Anonyymi

Fuk

• Anonyymi

Jos Rydman pääsee persujen puheenjohtajaksi, niin ne voi esittää, että aikuisen seksi 14 vuotiaiden kanssa on ok.

Tämähän on kovin konservatiivista eli näinhän Suomessa toimitiin vielä muutama vuosikymmen sitten. Eli presidentin luvalla annettiin avoilupa 14 vuotiaalle.

• Anonyymi

Pelkkä yritys ja ahdisttlu 14 vuotiaaseen tyttöön on vakava rikos.

Tingitään mielummin Persujen kannatuksesta kuin lastemme tulevaisuudesta ja turvallisuudesta.

• Muistan kuinka persu-ukot kirkuivat silloin kun seksuaalisesta häirinnästä tehtiin rikos. Miksi?

• Anonyymi

Kirkkoherra oli laukonut seksistisiä kommentteja tyttöjen ulkonäöstä ja kommentoinut asiattomasti poikien ulkonäköä

Väliaikainen virasta pidättäminen voi kestää 4 viikkoa.
      Tuomiokapitulin tulee päättää jatkosta.

Jos olisi ollut Perussuomalainen, ei tarvitsi tutkia vaan unohtaisimme koko asian.

• Anonyymi

Perussuomalaiset hyväksyvät myös rasistisen vihapuheen, etenkin jos puhuja on persu. Eivätkä pelkästään hyväksy vaan palkitsevat puolueessaan korkeilla asemilla, kuten mepin paikalla tai puhemiehen paikalla.

• Anonyymi

no jos persut on oikeasti vaarallinen puolue niin miks ei puututa kovin keinoin että onko kuitenki niin ettei ole tarpeeksi todisteita siitä että voisi olla oikeasti vaarallinen puolue? Aloin pohtimaan nyt kun mietin että mikä on niin vakava syy jotta joku puolue voidaan poistaa ???? Mä muistan ainakin historiasta taaksepäin semmosen , että joskus tosi kauan sitten suomen politiikassa IKL -puolue poistettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no jos persut on oikeasti vaarallinen puolue niin miks ei puututa kovin keinoin että onko kuitenki niin ettei ole tarpeeksi todisteita siitä että voisi olla oikeasti vaarallinen puolue? Aloin pohtimaan nyt kun mietin että mikä on niin vakava syy jotta joku puolue voidaan poistaa ???? Mä muistan ainakin historiasta taaksepäin semmosen , että joskus tosi kauan sitten suomen politiikassa IKL -puolue poistettiin.

Neuvostoliitto oli lopettamassa IKL:lää vasemmiston kanssa. Ehkä nyt taas vasemmistoliitto hakee apua Kremlistä perussuomalaisten lakkauttamiseksi. Li pääsi siihen venäjämieliseen eu-ryhmään.

• Anonyymi

Kehitysmaamuslimi islampaskan leviämisen vastustaminen on äärioikeistolaista fasisminatsirasismia!
      Ranskassa on äärioikeistolainen fasisminatsirasismi voittanut eu vaalit!
      Miksiköhän?

• Anonyymi

Willem Rydmanin lasten humalaanjuottaminen ja ahdistelu oli vain PERSUHUUMORIA 🤣

• Anonyymi

Valeuutisia

• Anonyymi

Wille Rydmanin lasten ahdistelu oli ainoastaan PERSUHUUMORIA 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wille Rydmanin lasten ahdistelu oli ainoastaan PERSUHUUMORIA 🤣

😱😱😱

• Anonyymi

”Suvaitsevaiset” hyväksyy lasten ahdistelun, jos tekijä on mamu tai joku ”vähemmistö”pelle.

• Anonyymi

Ei hyväksy.

• Anonyymi

Rydmania ei tietääkseni ole tuomittu oikeusistuimissa, ainoastaan keltaisen lehdistön taholta. Vihervasemmisto hyökkää ministerin henkilöä kohtaan, maalittamalla. Ei sitä kohtaan mitä on saanut aikaan ministerinä.

• Anonyymi

Suomen Sisu ja Perussuomalaiset puhdistaa Suomen roskaväestä 💪

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      177
      4592
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2514
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2182
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1709
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1160
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe