Mihin okkultismi voi pahimmillaan johtaa, selviää tästä haastattelusta alla, nuori nainen opastettiin mukaan okkultismiin/noituuteen ja lähes menetti henkensä siinä, ja hänen isänsä kuoli siihen.
Y o u t ub e:
Horrifying Story out of Witchcraft (w/ Julie Lopez)
'Witchcraft Killed My Dad': Ex-Witch's Horrific Journey Out of Terror to Christ
Tarina kuullostaa osin hyvinkin tutulta, itse tosin sotkeuduin asiaan omaehtoisesti ilman opastusta, ja pääsin myös eroon siitä omaehtoisesti. Mutta olen aivan varma siitä että jos en olisi ollut erittäin voimakas yksilö henkisesti, niin olisin varmasti kuollut. Lähdin asiaan mukaan hyvin varovasti ja vähän kerrassaan keskittyen omaan itseeni ja kehittäen omaa henkistä voimaani tai kykyäni, en kiirehtinyt enkä syöksynyt mihinkään suinpäin. Kun lopulta törmäsin demoneihin, tai siis kun ne tulivat luokseni ja paljastivat itsensä, olin henkisesti niitä voimakkaampi ja päihitin ne kaikki. Vaikeimmat demonit ovat niitä jotka eivät paljasta olemustaan vaan menevät mieleesi ja laittavat ajatuksia päähäsi. Sen tähden "omien" ajatusten ja tunteiden hallinta on olennaista. Ja tämä kyky youtube videolla kerrotuilta noidilta puuttui täysin, koska heille ei ollut opetettu sitä, tai painotettu sen tärkeyttä.
Okkultismin vaarallisuudesta
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1684377Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862