Mistä löytää pieniä ja nimenomaan mahan kohdalta kapeita nuoriso/aikuisten farkkuja ? Tehdäänkö sellasia edes ?
Aina kun menee kauppaan, niin ensin on hirvee etsiminen, että löytää housut, jotka jotakuinkin vastaavat kokoa 32-34 pituudeltaan. Sen jälkeen ongelmaksi muodostuu, kun housut ovat liian leveät ja tippuvat päältä ilman vyötä ( lantion ympärys sattuu olemaan n. 70 cm ja vyötärö n. 58 cm, reidet on kuitenkin ihan normaalit, ei mitkään tikut ). Mikä merkki olis hyvä ?
pieniä farkkuja ?
5
1545
Vastaukset
- muotti
Vero modasta saa hyviä ja erimallisia. Housut eivät ole kalliitakaan. Kannattaa kertoa myyjälle toiveistaan.!!
- ennNnnni
Kannattaa tosiaan myyjältä kysyä neuvoa.
Hän etsii sulle sopivan kokosia housuja, ja saat niitä sitten kokeilla.
Ihan rohkeesti vaan kysymään apua, se on heidän työtään auttaa! :)
- pieni aikuinen
Sama ongelma itselläni.
Mut nuorten farkuista olen löytänyt sopivia,vähä aikaa sit näin fiorellassa todella siistejä housuja,nehän nyt tietenki ovat lantio tyyliä yms.
Ja todellaki only:llä on pieniä kokoja
Mutta olen tullut siihen tulokseen et pidän sit nuorten tyylin vaatteita kun aikuismaisia ei löydy.
Ja niinhän sanonta kuuluu"pieni on kaunista"=) - jean
Oletko kokeillu jim&jillin stockerin malliston farkkuja,itse olen kans pienikokoinen ja stockerin mallistosta olen löytänyt just sopivia siistejä farkkuja...
- pieniä
Mic Macilla on pienikokoisia farkkuja saatavilla ja niissä on eri pituuksia! Myös esim leviksissä on eri pituuksia joten vyötärö pysyy pienenä vaikka pituus kasvaakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840