Mitä mieltä olette yleensä siitä että haluan juoda pissaa kuumana suoraan pillusta???
Tytön pissan juominen
7
748
Vastaukset
Hyvä juttu. Mulle kävisi oikein hyvin myös jos olisi sellainen ihana posliinipillu joka alkaisi kesken pillun nuolemisen suihkuasn.
Voisin myös selällään maaten nuolla persereikää samalla kun nainen laskee päälle.
Tosi 👍👍
Joskin kusen itse päälle ja suuhun kanssa.Usein haaveilen, kun nään nuoria tiukkapeppuisia naisia, että haluaisin ottaa sellaiselta pissat suuhun. Nuolla luosuttas pissasta pulppuavaa pillua ja nuolla puhtaaksi. Suudella sen jälkeen ja viedä huulilla maku tytön huulille . Ei se nyt haittaisi vaikka hän ei ottaisi minun suihkua vastaan mutta kyllä tykkään kusta naisen päälle ja suuhun. Exän kanssa harrastettiin. Elävimmäksi muistoksi jäi yksi kesäpäivä rantakalliolla jossa juotiin ja pissailtiin ja välillä uitiin. Tyttö otti suihin ja sain laskea kusta mielin määrin hänelle. Uh. Sellaisen pisunartun kun vielä saisi
- Anonyymi
Mä olen saanut naiselta pisssat päälle kylppärissä. Olin polvillani ja nainen pissasi päälleni. Nainen sihkutteli pissaa myös suoraan suuhuni minkä join. Oli todella perverssi ja kiimainen tunne.
Tätä em halua syödä. Mutta olisi todella ihanan sairasta katsoa kun nainen punnertaa isoa paskaa reikätuolissa. Siinä posket punastuisivat paatuneimmallakin kinkyllä muustakin ponnistelusta kun peräaukko venyy äärimmilleen ja ulos työntyy paksu pitkä paska. Ei mitään pikku nappuloita vaan kovia 30cm kurkun kokoisia ummetusksen lquetessa. - Anonyymi
Mukavaa hommaa. Maistuu hyvältä suoraan posliinipimpista tulleena.
Pissaa pulppuava ihana nuoren naisen posliinipillu. Voiko ihanampaa olla❤️
Vaimo ei kuse mulle eikä ota suihkuja. Mutta jättää välillä aamu pissalla pyhjunättä mun pyynnöstä. Nuolen pillun puhtaaksi.
- Anonyymi
Miltähän maistuisi Greta Thunbergin pissa?
- Anonyymi
Mie kans haluaisin juoda sitä mutta koskaan siihen ei ole mahdollisuutta.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061