Tytön pissan juominen

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette yleensä siitä että haluan juoda pissaa kuumana suoraan pillusta???

7

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä juttu. Mulle kävisi oikein hyvin myös jos olisi sellainen ihana posliinipillu joka alkaisi kesken pillun nuolemisen suihkuasn.

Voisin myös selällään maaten nuolla persereikää samalla kun nainen laskee päälle.

Tosi 👍👍

Joskin kusen itse päälle ja suuhun kanssa.

• Usein haaveilen, kun nään nuoria tiukkapeppuisia naisia, että haluaisin ottaa sellaiselta pissat suuhun. Nuolla luosuttas pissasta pulppuavaa pillua ja nuolla puhtaaksi. Suudella sen jälkeen ja viedä huulilla maku tytön huulille . Ei se nyt haittaisi vaikka hän ei ottaisi minun suihkua vastaan mutta kyllä tykkään kusta naisen päälle ja suuhun. Exän kanssa harrastettiin. Elävimmäksi muistoksi jäi yksi kesäpäivä rantakalliolla jossa juotiin ja pissailtiin ja välillä uitiin. Tyttö otti suihin ja sain laskea kusta mielin määrin hänelle. Uh. Sellaisen pisunartun kun vielä saisi

• Anonyymi

Mä olen saanut naiselta pisssat päälle kylppärissä. Olin polvillani ja nainen pissasi päälleni. Nainen sihkutteli pissaa myös suoraan suuhuni minkä join. Oli todella perverssi ja kiimainen tunne.

Tätä em halua syödä. Mutta olisi todella ihanan sairasta katsoa kun nainen punnertaa isoa paskaa reikätuolissa. Siinä posket punastuisivat paatuneimmallakin kinkyllä muustakin ponnistelusta kun peräaukko venyy äärimmilleen ja ulos työntyy paksu pitkä paska. Ei mitään pikku nappuloita vaan kovia 30cm kurkun kokoisia ummetusksen lquetessa.

• Anonyymi

Mukavaa hommaa. Maistuu hyvältä suoraan posliinipimpista tulleena.

• Pissaa pulppuava ihana nuoren naisen posliinipillu. Voiko ihanampaa olla❤️

Vaimo ei kuse mulle eikä ota suihkuja. Mutta jättää välillä aamu pissalla pyhjunättä mun pyynnöstä. Nuolen pillun puhtaaksi.

• Anonyymi

Miltähän maistuisi Greta Thunbergin pissa?

• Anonyymi

Mie kans haluaisin juoda sitä mutta koskaan siihen ei ole mahdollisuutta.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe