Pari cruisingmaps

Anonyymi-ap

Olemme vaimon kanssa miettineet jos kokeilisi tuota cruisingmapsia. Käykö noissa paikoissa pareja ja millaisia miehiä siellä käy? Tarkoituksemme olisi ainakin alkuun ihan vain näyttää ja katsoa miehiä tyydyttämässä itseään, mutta eihän sitä tiedä mitä tapahtuu jos oikeita miehiä kohdalle sattuu ja miten innostumme.

17

2269

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkälti miehiä siellä on. Joskus eksyy nainenkin sinne.

• Anonyymi

Olemme pari M44 ja N34 sekä samaa olemme miettineet. Olisi myös kiihottavaa katsella toista paria ja antaa heidän katsella myös meitä. Missäpäin olette? Olemme pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi täällä on näin negatiivisia ihmisiä rääkymässä.
        Teillä menee kyllä tosi huonosti.

• Anonyymi

Me etelä-savosta, n37 m48 eli hieman kaukana. Meitäkin kiihottaisi jos joku katselisi ja vaikkapa tyydyttäisi itseään siinä samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me etelä-savosta, n37 m48 eli hieman kaukana. Meitäkin kiihottaisi jos joku katselisi ja vaikkapa tyydyttäisi itseään siinä samalla.

Missä päin vois tulla kattelee ja vetelee käteen. T:50 ukm

• Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisi..Mäntyharjulla koko kesän ja liikun alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä on näin negatiivisia ihmisiä rääkymässä.
        Teillä menee kyllä tosi huonosti.

Totta täällä saa pennut huudella mitä sattuu.

• Anonyymi

Kelpaa mullekin vaikka vain katsojan rooli. Olen 40v mies Mikkelistä

• Anonyymi

Kiinnostava kokemus ja usein olen ollut kolmantena ja saanut naida tiukkaa nuorta vittua kundin katselessa

• Anonyymi

Imuttaa rkaks naisella kullia ja sit naida paljaalla ,roiskia vittuun sperma,mies saa sit nuolla molemmat puhtaiksi.

• Anonyymi

Kokeilemaan vaan, siitähän se selviää. Itse käyn merkityillä paikoilla silloin tällöin, olisi kiva jos sattuisi m-n parikin joskus paikalle. Ei ole vielä koskaan sattunut. M60 Vantaa.

• Anonyymi

Olemme muutaman kerran kokeilleet tuota cruising mapsia, ihan ok omalla tavallaan mutta kunhan ei odota liikoja. Miehet yleensä vanhempia miehiä ja tyytyvät pelkästään katsomaan ja runkkaamaan sekä kokeilemaanrintoja tai pillua. Meillä onneksi on juuri tuo nähdyksi ja näkeminen se juttu niin ihan tyytyväisiä olemme tuohonkin. Eli rohkeasti vain kokeilemaan kunhan ei odota liikoja.

• Ylivieskan seudulla myös mies jota kiinnostaisi katsella parin herttailua ja ehkä osallistua parin toiveiden mukaan.

• Anonyymi

Minä katselisin mielelläni ja parin halutessa voisin liittyä myös mukaan.

• Anonyymi

Kesäisin ajellaan vaimon kanssa ympäri Varsinais-Suomea ja nussimme siellä ja täällä. Olisi kiva, jos pariskunta tai mies tulisi katselemaan panojamme ja ehkä osallistuakkin saisi.

• Anonyymi

ajelen myös kesäsin varsinais suomessa asuntoautollani olen 60 ok mies.olisi kiva katsella aiva vierestä ja vaikka vähä sivellä naistakin samalla.eronnut olen.

• Paria siis M+N seuraa toisesta parista.017-015 alue.
      Me ollaan molemmat bi.JA EMME ETSI MIESTÄ

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      254
      6937
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4464
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      139
      3258
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2342
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1880
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      171
      1626
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1508
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1504
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1405
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      112
      1077
    Aihe