Miten kerron et oon therian!!

Anonyymi-ap

Oon therian, therianeja vihaavansa perheessä
Miten kerron!!! Auttakaa mua!!! Oon 14 ja tyttö siellä jossain kavereita yksinäiselle sudelle!!

17

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko jossain muita therianeja

• Anonyymi

Onko jossakin mulle ystäviä
        Oon polytherian eli mulla on enemmän theriotypejä ku yks
        Ja oon saanu yhesti shiftin ja mun theriotypet on susi ja naali

• Anonyymi

Haluisin muita therian kavereita

• Anonyymi

Tässä ois😎valkonen susi

• Anonyymi

Miten aloittaja todistaa itsestään mitään täällä?

Ylipäätään varokaa median ajamia hihhulointeja. Ennemmin theriani harrastajille pitäisi kertoa heidän luonteestaan, niin saisi eläin selityksensä?

• Anonyymi

Ehkä se on joillekin lapsille suojakuori, jos kokee itsensä ujoksi tai erilaiseksi kuin muut samanikäiset ala-asteikäiset lapset. Eläimen roolissa on helpompi olla, koska silloin on kuin näyttelijä lavalla.

• Anonyymi

Tulet vaan ulos karsinastasi ja kerrot haluavasi elää sikana.Niin minäkin tein.

• Anonyymi

Laulussakin todetaan oon mikä oon muuksi voin tulla..Älä välitä muista ,leiki kun oot nuori 14v on tosi nuori.Minä taas kuvittelen miten käännän anti ajatukseni uudeksi jännitteeksi.Ovelaa vaihtaa ajatuksia vanhasta uuteen.Nauti.

• Anonyymi

Mitä ruokaa sinä syöt? Osaatko käyttää kännykkää? Nettiä näköjään osaat käyttää.
      Se on jo loistava taito sudelta.🐺👍

• Anonyymi

Syön normaalii ruokaa ja mustikoita on mulla myös naamari ja häntäkin

• Anonyymi

No hehheh voisitko olla”kettuilematta”
        Mä haluun oikeesti puhua jonkun aidon therianin kanssa enkä silleen et joku theriofobinen tulee haukkumaan mut ihan lyttyyn ja sitä paitsi en haluu nyt mitään pilkkapuheita vaan ystäviä

Kiitos

• Anonyymi

Hyvä kun autoitte ja jos halusitte lisää tietoo musta niin tässä tulis
      Oon ujo vieraille ihmisille mut en oo missään karsinassa oon itse avoin maailmalle ja satun vaan olemaan therian se ei oo päätös vaan mä tunnen itseni sudeksi ja tykkään mennä neljällä jalalla tykkään myös piirtää
      Asun keskisuomessa ja mulla on 3 kaveri jotka tietää oon therian tulin tänne keskusteluun siis et näkisin onko muita mun kaltaisia

Ps näön susi unia täyden kuun aikaan

• Anonyymi

täyttä hölynpölyä. Nakkaa ne rooliasut jätepönttöön.

• Anonyymi

Hei! Jos joku haluaa olla therian se on ihan fine!! Mut et sä tänne voi vaan tulla kettuilemaan toisille kun toinen yrittää etsiä uusia ystäviä... ja mä henkilö kohtasesti en hirveästi tykkää therianeista mutta minulla on 5 therian kaveria. Koska jokainen on sellainen kun on! Mutta nyt mennään asiaan:) Eli mee vaan rohkeesti sanoo vanhemmillesi että "nyt on sellanen juttu että oon therian" ja jos he eivät hyväksy sitä niin voit olla niin että "minä olen therian ja sillä selvä en voi muokata millainen olen" TSEMPPIA SULLE!

• Anonyymi

Tiedätkö miten sudet nukkuu. Kaivaa pienen pesän lumihankeen ja menee siihen kippuralle nukkumaan. Jos on -15 ja tuiskuttaa, se nukkuu siinä ja antaa lumen peittää. Se suojaa tuulelta.
      Kokeilepa miten vaistot herää, kun menet tuonne umpihankeen ja alat elää siellä 24/7. Ravintosi on raaka liha. Onnea matkaan.

• Anonyymi

Yrittäppäs kuule ihan itse🤓

• Anonyymi

Therianit kyllä tietää olevansa ihmisiä ja oot vaan oma ittes ja anna mennä😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe