439 vs 549 ?
12 vai 13 apple
7
232
Vastaukset
- Anonyymi
Malli: iPhone 13:ssa on parannuksia iPhone 12:een verrattuna, kuten parempi kameran suorituskyky, A15-siru ja pidempi akunkesto. Jos arvostat parempaa teknologiaa ja suorituskykyä, iPhone 13 voi olla paras valinta.
Hinta: Arvioi budjettisi. Hintaero 439 ja 549 välillä voi olla merkittävä. Kysy itseltäsi, oikeuttavatko uudemman mallin parannukset lisäkustannukset.
Ominaisuudet: Tarkista molempien mallien tekniset tiedot. Mikä on sinulle tärkeintä? Kamera, suorituskyky, akku, näyttö?
Käytettävyys: Mieti, miten aiot käyttää laitetta. Jos käytät puhelinta perustoimintoihin, voi olla ettet tarvitse uutta mallia.
Ohjelmistotuki: Uudempi malli saa ohjelmistopäivityksiä pidempään kuin vanhempi malli. Tämä voi olla tärkeä tekijä, jos suunnittelet laitteen käyttöä usean vuoden ajan. - Anonyymi
Molemmat erittäin rajoitettuja Applemaiseen tapaan. En voi suositella
- Anonyymi
Tottakai uudempi
- Anonyymi
Vanhempi riittää aloittajalle.
- Anonyymi
Taitaa päivitykset loppua 2026 lopulla, Julkaistu 2020, lokakuun 23.
- Anonyymi
Vastaus on : Ei kumpaakaan! Perustelu, minulla on nyt uutena ostettu 12 mini ja se on hyvä, mutta sen käyttöikä on jo yli puolenvälin. Jos olisi taikaseinä josta saisi rahaa, niin menisin suoraan vankilan kautta ja ostaisin 15 pro mallin tai 15 pro maksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748