Espoon skuuttiturman uhri on kuollut

Anonyymi-ap

40

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää maahanmuuttajalta Nike-reppuineen. Miten tollasia jätkiä saa edes armeijaan, jotka pakenee oman törkeän käytöksensä takia rikospaikalta. Toi jannu on pantava linnaan.

• Anonyymi

Ihan selvästi tuo on matu...

• Anonyymi

Itse on ilmoittautunut poliisille. Liikennepako on todella paha moka ja saattaa olla aika vaikea selitellä miksi pakeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse on ilmoittautunut poliisille. Liikennepako on todella paha moka ja saattaa olla aika vaikea selitellä miksi pakeni.

Pakko oli ilmottautua,koska oli kuvattu...

• Anonyymi

Olin just fillarilla liikkeellä Hyvinkään keskustassa ja 2 kertaa meinas tulla lauta kylkeen! Toisessa laudassa 2 gimmaa ja toisessa nuori jäbä. Aivan olivat arjalaista porukkaa eli ei näitä onnettomuuksia mamuille kannata sälyttää!
      Helvettiin koko sähkölaudat kuten Pariisis on tehnyt!

• Anonyymi

Puolusteletko mamuja???

• Anonyymi

Mutta tuo joka aloittajan kuvaliiteessä on 100 varmasti mamu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolusteletko mamuja???

Miksei maahanmuuttajia saisi puolustaa?? Sinä et päätä mitä mieltä täällä Suomessa saa olla ja sitäpaitsi kaikki maahanmuuttajat eivät ole syyllisiä yhden töppäilyyn. Antaahan poliisien tutkia tämä tapaus, kuten sivistysvaltiossa tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei maahanmuuttajia saisi puolustaa?? Sinä et päätä mitä mieltä täällä Suomessa saa olla ja sitäpaitsi kaikki maahanmuuttajat eivät ole syyllisiä yhden töppäilyyn. Antaahan poliisien tutkia tämä tapaus, kuten sivistysvaltiossa tehdään.

Yhden😂🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siehän satuilet kun Runeberg...Yhden töppäilyyn???
        Sivistys valtiossa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kauheeta 😱Kylläpä otti pultit,jos joku kysyy.
        Mikä niissä on puolustettavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se poliisin tutkinta tiedetään ja tunnetaan. Minun tapauksessani on kestänyt pian 8 vuotta, eikä Oulun PolPo ole edes aloittanut rikostutkintaa. Eikä tapaus ole ainoa!

• Anonyymi

ählyltä vaikuttaa

• Anonyymi

Sanokaa mun sanoneen, mamu se on.

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma.

• Anonyymi

Melko usein..

• Anonyymi

Missä skuutti siellä yleensä aina ongelma.

• Anonyymi

Tuota skuutti törmäystä olen odotellut,se pysähtyy kyllä kun seinään.syytetäänköhän minua sitten skuuttikuskin kuolemantuottamuksesta?

• Anonyymi

Haloo🙄Onks kaikki"kotona"

• Anonyymi

Kyllä vaikuttaa hyvin tummaihoiselta tuossa poliisin julkaisemassa kuvassa. Varmaan on jo polttanut nuo kuteensa ja hankkinut Kelalta Adidasta.

• Anonyymi

Kainuhun kansa, ah arpasi lyö!
      Missä on ryhtisi, kunniatyö?
      Meidän on uudesta luotava maa!
      Raukat vain menköhöt merten taa!

• Anonyymi

Jostain syystä missään ei ole kerrottu, miltä suunnalta paennut potkulautailija tuli.

Jos tuli Huvilinnanaukiolta päin, niin silloin uhri olisi ollut väistämisvelvollinen.

Ja jos tuli Huvilinnantietä pitkin, hän ja uhri olisivat liikkuneet samaan suuntaan tai vastakkain. Uhri olisi ajanut pyörätiellä ja pakenija ajoradalla. Pakenija olisi ollut väistämisvelvollinen, sillä hän joutuu hiukan kääntymään oikealle, jos aikoo mennä Numersinpolulle.

Kuvien perusteella suojatie ylittää Huvilinnanaukio -nimisen tien aivan sen alussa.

Risteyksesä on neljä erinimistä tietä: Huvilinnanmäki, Huvilinnantie, Huvilinnanaukio ja Numersinpolku.

• Anonyymi

Tutkinnallisista syistä johtuen ei juuri koskaan saa kertoa mitään tarkkoja tietoja.

Voisi vaikuttaa silminnäkijöiden kertomuksiin. Harva todistaja näkee kaiken ihan alusta loppuun. Tuossakin on aika paljon vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkinnallisista syistä johtuen ei juuri koskaan saa kertoa mitään tarkkoja tietoja.

Voisi vaikuttaa silminnäkijöiden kertomuksiin. Harva todistaja näkee kaiken ihan alusta loppuun. Tuossakin on aika paljon vaihtoehtoja.

Tutkinnallisista syistä kukaan ei saa kertoa yhtään mitään. Voisi vaikka totuus paljastua ja PolPo joutua kiusalliseen tilanteeseen.

• Anonyymi

On teillä siellä etelässä huvit.

• Anonyymi

" Huveista " saa kiittää, meidän politiikkoja sekä virkamiehiä/ naisia. Suomen hallituksia.

• Anonyymi

Ja vaikka mamu nyttemmin ilmoittautui tekijäksi, tuskin ilman niin selkeää todistekuvaa.

• Anonyymi

Saapahan hyvät korvaukset perikunnalta.

• Anonyymi

Ei varmasti olisi ilmoittautunut..jos olisi ollut rehellinen,niin olisi paikan päältä soittanut.

• Anonyymi

Maahanmuutto tuhoaa kaiken tieltään, terveyden, varallisuuden, turvallisuuden ihmisten elinolot, lapset, koulut ja maassamme olevan pysyvän rauhan.

• Anonyymi

Aivan totta. Vasta 90-luvulta lähtien, kun somalit tuli Suomeen rynnäköllä, on alettu puhua asuinalueista "hyvinä" ja "huonoina" ja kun itse myin asuntoani , kysyttiin kyllä, asuuko ko.alueella minkälaisia maahanmuuttajia ja onko alueella ollut häiriöitä.

• Anonyymi

Näin se valitettavasti on.

• Anonyymi

Ja paljon, paljon ja paljon muuta.

• Anonyymi

Kamelikuski oli ottanut liian teknisen laitteen käyttöönsä.
      Ja rumaa jälkeä syntyi heti.

• Anonyymi

autokorjaamolle töihin

• Anonyymi

oliko mamu

• Anonyymi

Matu ja mamu ovat kuitenkin eri asioita.

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma.

• Anonyymi

Sinulla kestovalittaja on paha ongelma. Toistat aina sitä samaa, todella uuvuttava, lienee peruspersu niin kuin kaikki kestovalittajat. Espoossahan on persuja paljon, ovatkohan jostain pienestä maaseutukunnasta joukolla muuttaneet Espooseen?

• Anonyymi

"Kuva päälleajaneesta muistuttaa taas kerran maahanmuuttajaa."

Olen hyvin varma siitä, että päälleajaja on ollut valkolainen. Tiernapojista tutulla kasvovärillä saa naamansa mustaksi kuka vaan,
      https://yle.fi/a/3-9981348

Sitten mennään rötöstelemään, ja viattomat afrikkalaiset saavat syyt niskoillensa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6744
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6213
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3434
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2900
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2644
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2338
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1897
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe