Miten kostatte gang stalkkerille?

Anonyymi-ap

Olen lukenut noita gang stalking juttuja.
Mielenkiinnosta kysyn.
Teettekö jotain jäynää takaisin vai miten toimitte?
Oletteko miinoittaneet kotinne vai suotteko vapaan pääsyn kotiinne?
Onko kukaan saanut videolle kuvaa stalkkerista?

61

712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä oli aikoinaan juttu, jonka mukaan koko kotiin sijoitettu kamera oli kadonnut. Tämäkin on mahdollista, kun uhria ei usko kukaan. Sitten aletaan selittää, että ei sinulla mitääm kameraa ole koskaan ollutkaan tai että olet itse hukannut sen. Ihmisten päähän ei vain mahdu sellaista ajatusta, että tällaiset kotikäynnit olisivat mahdollisia.

• Anonyymi

Siksi kameroita kannattaa laittaa useampi, eikä kertoa kenellekään montako niitä on.

Ja edelleen, se glitter-lakkasinetti siihen oveen ja ikkunoihin niin kukaan ei siitä mene huomaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kameroita kannattaa laittaa useampi, eikä kertoa kenellekään montako niitä on.

Ja edelleen, se glitter-lakkasinetti siihen oveen ja ikkunoihin niin kukaan ei siitä mene huomaamatta.

On jo,olemassa perusteellinen ketju aiheesta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16356202/luvattomat-kotikäynnit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jo,olemassa perusteellinen ketju aiheesta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16356202/luvattomat-kotikäynnit

Ei tuo kovin perusteellinen ole, ja siinä kerrotaan, ettei ole alkuperäinen joka oli paljon laajempi. Kävin kuitenkin lukemassa, ja tiedot ovat samaa kuin muuallakin: Ihmisten kotona käydään tekemässä sellaisia asioita, että niitä on mahdotonta uskoa, koska niissä ei ole mitään järkeä. Esim viedään mutta sitten myöhemmin tuodaan tavaroita takaisin. Näin saadaan luotua kuvaa, että ihminen on vain itse hajamielisyyksissään laittanut tavaroita minne sattuu. Tämän johdosta muutkin katoamiset alkavat kuulostaa epäuskottavilta, vaikka tavaroita ei koskaan enää löydykään. Lisäksi tehdään sabotaasia, jossa ei ole mitään järkeä (kuka nyt tunkeutuisi asuntoon virtsaamaan pöntön viereen tai pönttöönkään), kukaan ei mitenkään voi uskoa että joku muka tekisi tällaista. Kohde kun kertoo näitä juttuja, niin häntä aletaan vähitellen pitää vinksahtaneena.

Erittäin harmi, että viranomaiset eivät usko näitä asioita. Heidän olisi syytä tietää, että näitä tapahtuu. Lisäksi heidän olisi syytä paneutua asiaan erittäin huolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo kovin perusteellinen ole, ja siinä kerrotaan, ettei ole alkuperäinen joka oli paljon laajempi. Kävin kuitenkin lukemassa, ja tiedot ovat samaa kuin muuallakin: Ihmisten kotona käydään tekemässä sellaisia asioita, että niitä on mahdotonta uskoa, koska niissä ei ole mitään järkeä. Esim viedään mutta sitten myöhemmin tuodaan tavaroita takaisin. Näin saadaan luotua kuvaa, että ihminen on vain itse hajamielisyyksissään laittanut tavaroita minne sattuu. Tämän johdosta muutkin katoamiset alkavat kuulostaa epäuskottavilta, vaikka tavaroita ei koskaan enää löydykään. Lisäksi tehdään sabotaasia, jossa ei ole mitään järkeä (kuka nyt tunkeutuisi asuntoon virtsaamaan pöntön viereen tai pönttöönkään), kukaan ei mitenkään voi uskoa että joku muka tekisi tällaista. Kohde kun kertoo näitä juttuja, niin häntä aletaan vähitellen pitää vinksahtaneena.

Erittäin harmi, että viranomaiset eivät usko näitä asioita. Heidän olisi syytä tietää, että näitä tapahtuu. Lisäksi heidän olisi syytä paneutua asiaan erittäin huolella.

Minulta "käytiin lainaamassa" erilaisia henkilökohtaisia tietojani sisältäviä asiakirjoja. Kopioitiin ne. Palautettiin asettamalla tarkalleen samaan kohtaan pöydälle: yhteen pöytälevyn nurkkaan vinottain tarkalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta "käytiin lainaamassa" erilaisia henkilökohtaisia tietojani sisältäviä asiakirjoja. Kopioitiin ne. Palautettiin asettamalla tarkalleen samaan kohtaan pöydälle: yhteen pöytälevyn nurkkaan vinottain tarkalleen.

Minulle käytiin panemassa hammasharjaan huumetta, tasan yksi annos.

Jääkaapin ovessa säilyttämäni vesipullo tyhjennettiin niin, että vain yksi kerralla juotava annos. Siihen pantiin, huumetta, myrkkyä, muuta kemikaalia. Ei jäänyt todistetta. - Kun toistui, huomasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle käytiin panemassa hammasharjaan huumetta, tasan yksi annos.

Jääkaapin ovessa säilyttämäni vesipullo tyhjennettiin niin, että vain yksi kerralla juotava annos. Siihen pantiin, huumetta, myrkkyä, muuta kemikaalia. Ei jäänyt todistetta. - Kun toistui, huomasin.

Se KOSTO: avasin tänne ketjun ja kirjoitin sinne. Se ketju, joka nyt siis poistettu.

• Anonyymi

Kamerahan tallentaa jo ekan kuvan. Mitä välii vaik se sen varastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sitten tiesit että oli käyty, jos kerran olivat täsmällisesti samassa kohdassa kuin aiemminkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamerahan tallentaa jo ekan kuvan. Mitä välii vaik se sen varastaa.

Oliskohan härkkineet tietokonettakin samalla kun veivät kameran, en osaa sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sitten tiesit että oli käyty, jos kerran olivat täsmällisesti samassa kohdassa kuin aiemminkin?

Kaivelivat ne asiakirjat ja tietoja sisältävät eri säilytyspaikoista. Palauttivat samaan kohtaan pöydän nurkalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivelivat ne asiakirjat ja tietoja sisältävät eri säilytyspaikoista. Palauttivat samaan kohtaan pöydän nurkalle.

En vieläkään ymmärrä. Mihin ”samaan” kohtaan pöydän nurkalle, jos ne oli kerran kaiveltu eri säilytyspaikoista?

Täällä oli kerran juttu, jonka mukaan tällaisen varastelun- tai oikeastaan sen ja vaihtamisen seurauksena joku oli ottanut kopiot asiakirjoistaan ja vienyt alkuperäiset tallelokeroon. Kopiot olivat kotona ja eipä aikaakaan, kun ne oli vaihdettu. Lopussa hänellä oli samasta asiasta kahdet asiakirjat. Voikohan tämä pitää paikkansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä. Mihin ”samaan” kohtaan pöydän nurkalle, jos ne oli kerran kaiveltu eri säilytyspaikoista?

Täällä oli kerran juttu, jonka mukaan tällaisen varastelun- tai oikeastaan sen ja vaihtamisen seurauksena joku oli ottanut kopiot asiakirjoistaan ja vienyt alkuperäiset tallelokeroon. Kopiot olivat kotona ja eipä aikaakaan, kun ne oli vaihdettu. Lopussa hänellä oli samasta asiasta kahdet asiakirjat. Voikohan tämä pitää paikkansa?

Harhaisten maailmassa saattavat helposti itse olla tietämättömiä mitä milloinkin tekevät ja luulevat itse tekemiään toisten tekemäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaisten maailmassa saattavat helposti itse olla tietämättömiä mitä milloinkin tekevät ja luulevat itse tekemiään toisten tekemäksi.

Ei kyllä kovinkaan helposti tapahdu tuollaista. Itse asiassa olet täysin väärässä, mutta ethän sinä asiasta mitään tiedäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä kovinkaan helposti tapahdu tuollaista. Itse asiassa olet täysin väärässä, mutta ethän sinä asiasta mitään tiedäkään.

Tarkoitan, että sellainen ei ole lainkaan yleistä, että ihminen itse tekisi jotain niinkin suunnittelua vaativaa, että veisi asiakirjojen alkuperäisversiot tallelokeroon, koska on huomannut niitä vaihdettavan, ja sen jälkeen loisi itse (miten?) uudet, erilaiset asiakirjat ja hävittäisi kopiot ja sen jälkeen alkaisi syyttää jotain ulkopuolista tekijää. Tällainen toiminta ei kuulu vainoharhaisuuden määritelmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan, että sellainen ei ole lainkaan yleistä, että ihminen itse tekisi jotain niinkin suunnittelua vaativaa, että veisi asiakirjojen alkuperäisversiot tallelokeroon, koska on huomannut niitä vaihdettavan, ja sen jälkeen loisi itse (miten?) uudet, erilaiset asiakirjat ja hävittäisi kopiot ja sen jälkeen alkaisi syyttää jotain ulkopuolista tekijää. Tällainen toiminta ei kuulu vainoharhaisuuden määritelmään.

Sulla on vilkas mielikuvitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kahdet alkupeäiset asiakirjat-esimerkki on ilmeisen tosi. Olen lukenut siitä tilanteen kehittymistä/seurantaa.

Selitän omani yksinkertaisemmin. Joskus luvaton kävijä haluaa, että hänen käyntinsä huomataan. Yksi tapa tehdä huomatuksi, oli jokaisella paperien palautuskerralla asettaa ne huolellisesti saman pöydän samaan nurkkaan. (Silloin kun haki ne, teki sen salaa.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Juurihan kirjoitin, ettei tuollainen ole mitään vainoharhaisen käyttäytymistä, eli että tuollaista että itse olisi tehnyt kaiken ja sitten alkaisi ”vainoharhaiseksi” ei tapahdu. Jos luulet niin, olet katsonut vähän turhan monimutkaisia jännityselokuvia, tuo ei ole todellisuutta.

Olen sama joka ihmetteli, voiko se asiakirjojen vaihtuminen olla totta.

Jälkimmäiselle vastaajalle; olen itse lukenut vain yhden kuvauksen tästä asiakirjojen vaihtumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Juurihan kirjoitin, ettei tuollainen ole mitään vainoharhaisen käyttäytymistä, eli että tuollaista että itse olisi tehnyt kaiken ja sitten alkaisi ”vainoharhaiseksi” ei tapahdu. Jos luulet niin, olet katsonut vähän turhan monimutkaisia jännityselokuvia, tuo ei ole todellisuutta.

Olen sama joka ihmetteli, voiko se asiakirjojen vaihtuminen olla totta.

Jälkimmäiselle vastaajalle; olen itse lukenut vain yhden kuvauksen tästä asiakirjojen vaihtumisesta.

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä asiaa koskevia asiakirjoja olleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä asiaa koskevia asiakirjoja olleet.

Itsehän harrastan sitä että aina käydessäni stalkatun kotona puran koko talon alkutekijöihin, ja sitten kasaan sen takaisin jotta kukaan ei huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän harrastan sitä että aina käydessäni stalkatun kotona puran koko talon alkutekijöihin, ja sitten kasaan sen takaisin jotta kukaan ei huomaa.

Valehtelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet

Todista valeiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todista valeiksi!

Väitteen esittäjä olet sinä, joten todistustaakka on sinulla. Ehkä todistat deep fake -videolla koko homman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitteen esittäjä olet sinä, joten todistustaakka on sinulla. Ehkä todistat deep fake -videolla koko homman.

En kai mä niin tyhmä ole että alkaisin kuvaamaan jotain videoita todisteeksi mitä olen tehnyt?

Haloo?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kai mä niin tyhmä ole että alkaisin kuvaamaan jotain videoita todisteeksi mitä olen tehnyt?

Haloo?!

Jos valeita väittää, niin todistustaakka on valeitten kertojalla. Valehtelet, että olet purkanut stalkkaamasi henkilön koko talon ja koonnut uudestaan. Mutta stalkkaajat ovatkin kovia valehtelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietävät mitä kohde henkilö tekee ja voivat valmistautua ennen käyntiä.
        Mitä hyötyä siitä on että tietää että joku on käynyt? Ei riitä todisteeksi kuin itselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietävät mitä kohde henkilö tekee ja voivat valmistautua ennen käyntiä.
        Mitä hyötyä siitä on että tietää että joku on käynyt? Ei riitä todisteeksi kuin itselle.

Jos sattuisikin saamaan todisteita kameraan, niin ne kummasti tuppaavat katoamaan, jos on tällaisen kohteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sattuisikin saamaan todisteita kameraan, niin ne kummasti tuppaavat katoamaan, jos on tällaisen kohteena.

Siksipä kameroita pitää olla useampia, ja niiden materiaalin pitää poistua kämpästä turvallisesti ja reaaliajassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos valeita väittää, niin todistustaakka on valeitten kertojalla. Valehtelet, että olet purkanut stalkkaamasi henkilön koko talon ja koonnut uudestaan. Mutta stalkkaajat ovatkin kovia valehtelemaan.

Minä puhun aina niin totta kuin osaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puhun aina niin totta kuin osaan.

Osaamisesi ei siis ole kovin vaikuttavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minultakin. Yhden asian mainitakseni veivät asunnoltani cd-levyn johon isäni oli kopioinut videokasetilta 80-90 luvun video pätkiä. Yhtenä päivänä se kuitenkin taas löytyi siitä paikasta missä se oli ollut.

Odotan edelleen palautettavaksi Iittalan kynttilätuikkuja (ne kalleimman väriset vietiin) ja Peakin takkia. Haglöfsin takki jo palautettiin noin vuosi sitten, oli kateissa noin 6-9 vuotta.

Vuosi pari sitten kesällä yhtenä päivänä huomasin, että jääkaappimagneetin jalat oli katkaistu. Se oli matkalta ostettu matkamuisto, joka esitti jotain hahmoa jolla roikkui narusta jalat. Ne oli leikattu poikki ja jääkaapin edessä lattialla näkyi yksi jalka. Nostin sen ylös ja ihmettelin. En ollut varma milloin se oli katkaistu, oliko juuri vai jo aikaisemmin, mutta luulen että olisin jo aikaisemmin sen huomannut jos olisi monta päivää sitten. Myös se itse jääkaappi magneetti oli käännetty ylösalaisin (olen itse pitänyt sitä tarkasti aseteltuna oikein päin tietyssä kohtaa) Nostin lattialta jalan eteisen pöydälle, lähdin lähikaupassa käymään, olin pois n. 20 min ja palatessani tämä pöydälle nostamani jalka oli leikattu kahteen osaan. Muutaman päivän päästä toinen jalka löytyi osittain repun alta, joka oli jääkaapin vieressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minultakin. Yhden asian mainitakseni veivät asunnoltani cd-levyn johon isäni oli kopioinut videokasetilta 80-90 luvun video pätkiä. Yhtenä päivänä se kuitenkin taas löytyi siitä paikasta missä se oli ollut.

Odotan edelleen palautettavaksi Iittalan kynttilätuikkuja (ne kalleimman väriset vietiin) ja Peakin takkia. Haglöfsin takki jo palautettiin noin vuosi sitten, oli kateissa noin 6-9 vuotta.

Vuosi pari sitten kesällä yhtenä päivänä huomasin, että jääkaappimagneetin jalat oli katkaistu. Se oli matkalta ostettu matkamuisto, joka esitti jotain hahmoa jolla roikkui narusta jalat. Ne oli leikattu poikki ja jääkaapin edessä lattialla näkyi yksi jalka. Nostin sen ylös ja ihmettelin. En ollut varma milloin se oli katkaistu, oliko juuri vai jo aikaisemmin, mutta luulen että olisin jo aikaisemmin sen huomannut jos olisi monta päivää sitten. Myös se itse jääkaappi magneetti oli käännetty ylösalaisin (olen itse pitänyt sitä tarkasti aseteltuna oikein päin tietyssä kohtaa) Nostin lattialta jalan eteisen pöydälle, lähdin lähikaupassa käymään, olin pois n. 20 min ja palatessani tämä pöydälle nostamani jalka oli leikattu kahteen osaan. Muutaman päivän päästä toinen jalka löytyi osittain repun alta, joka oli jääkaapin vieressä.

Niin ja vielä sellanen asia, että jääkaapista vietiin mikropizza ja vanhasta Garmin sykemittarista, siitä rannekellosta siis, oli leikattu poikki remmi kellon kummaltakin puolelta. En ollut sitä moniin vuosiin käyttänyt ja se oli laatikossa, joten laatikkoa oli tutkittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on sellaisia asioita joihin et voi vaikuttaa. Koita kohauttaa olkapäitäsi ja ajatella nyt he koittavat järkyttää mielentervyttäsi tällä tavalla toimivamalla. Silloin sinulla ei ole kuin voitettava! He saattavat jossain vaiheessa turhautua kun eivät saavuta oletettua tulosta. Koita toimia eri tavalla kuin he toivovat. Se on myrkkyä heille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja vielä sellanen asia, että jääkaapista vietiin mikropizza ja vanhasta Garmin sykemittarista, siitä rannekellosta siis, oli leikattu poikki remmi kellon kummaltakin puolelta. En ollut sitä moniin vuosiin käyttänyt ja se oli laatikossa, joten laatikkoa oli tutkittu.

Tutun kuuloista toimintaa kaikkineen.

• Anonyymi

Luvattomat kotikännit.

Niitä ei sallita!

• Anonyymi

Parhaiten kostan mielikuvitushahmoille kun en ajattele niitä enää!

:D

• Anonyymi

Noita nainen yksäri. Inhootko kaikkia? Eli jos joku ei halua sinua niin kostat joka tapauksessa? Sinussa on huonot vibat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita nainen yksäri. Inhootko kaikkia? Eli jos joku ei halua sinua niin kostat joka tapauksessa? Sinussa on huonot vibat

Ei taida kuulua tähän osioon lavastusjuttusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä aineita pitää vetää että pystyy kirjoittamaan tuollaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä aineita pitää vetää että pystyy kirjoittamaan tuollaista?

Liittyy juuri keskusteleltavan olevaan aiheeseen suurella todennäköisyydellä. Ilmeisesti tarkoitus väittää aloittajaa joksikin tietyksi naiseksi, mutta viesti tullut väärään kohtaan.

• Anonyymi

Osa stalkkereistani pääsi vankilaan (Rikos ihmisyyttä vastaan), mutta osa on edelleen vapaina korruptoituneen poliisi- ja oikeustoimen takia.

• Anonyymi

Todellako Suomessa voi tuomita tuollaisella nimikkeellä kuin rikos ihmisyyttä vastaan? Oli miten oli, hyvä jos sinua vainonneesta tahosta edes osa on tiilenpäitä lukemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellako Suomessa voi tuomita tuollaisella nimikkeellä kuin rikos ihmisyyttä vastaan? Oli miten oli, hyvä jos sinua vainonneesta tahosta edes osa on tiilenpäitä lukemassa.

Ja keissin numero oli?

Jotta se voidaan tarkistaa.

Tuomiothan on julkisia.

• Anonyymi

Johdatan hänet itsensä hänen itse rakentamaansa ansaan.

• Anonyymi

Gang stalking ei tarkoita jotain yhtä ainoaa vainoavaa ihmistä vaan järjestäytynyttä joukkovainoamista. Eli ei ole ketään yhtä yksittäistä ihmistä jonka voisi johdattaa ansaan. Ellet sitten tarkoita koko hommasta vastaavaa ylintä pomoa.

• Anonyymi

Uusi turvalukko ja kaikki avaimet aina mukana. Onhan näitä ruudinkeksijähäröjä, matkivat toisiaan vaikka tuommoset vois keksiä jokainen uudestaankin. Olihan yhdessä jutussa jäänyt tunkeilija ja tahallisten merkkien jättäjä nauhalle. Hänen tytär tunnisti siitä äitinsä järkyttyneenä. Oli kuulemma tunkeillut samaan asuntoon hänen vielä asuessaan siellä. Nauhalla näkyi, miten varovaisena arvioi milloin voi mennä. Tuleekin mieleen sellainen jähmeä, ilmeetön luonnehäiriöinen, jolla hengitys kiihtyy ja suu raottuu kiihtymyksestä, jonka epänormaali toiminta saa aikaan.

• Anonyymi

Turvalukon lisäksi sitä glitter lakkaa oven saumaan sinetiksi.

Näet onko kotona käyty vai ei täysin varmasti.

• Anonyymi

Ei auta minkäänlaiset lukot, jos kyseessä kunnon stasi-tyyppinen joukkovainoaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta minkäänlaiset lukot, jos kyseessä kunnon stasi-tyyppinen joukkovainoaminen.

Siinä tapauksessa oven sisäpuolelle claymore tai pari joka lähtee ovea avatessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa oven sisäpuolelle claymore tai pari joka lähtee ovea avatessa.

Miksiköhän tästä on poistunut kysymys ”mikä se on”? Siis tuota claymorea kyselin, en tiedä mikä se on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän tästä on poistunut kysymys ”mikä se on”? Siis tuota claymorea kyselin, en tiedä mikä se on.

Oops, sori, joko vastaukseni poistettiin, vai sitten en huomannut vastaustasi.

Claymore on varsin joviaali tapa taata että kämppään pyrkijät eivät tule uudestaan.

The Claymore mine is a directional anti-personnel mine developed for the United States Armed Forces. Its inventor, Norman MacLeod, named the mine after a large medieval Scottish sword. Unlike a conventional land mine, the Claymore may be command-detonated (fired by remote-control), and is directional, shooting a wide pattern of metal balls into a kill zone. The Claymore can also be activated by a booby-trap tripwire firing system for use in area denial operations.

Elikkä...

Get them some of that!

• Anonyymi

KANNATTAA MIETTIÄ, MITEN STALKKERI KOSTAA TEILLE, JOS EDES YRITÄTTE KOSTOA TAI VÄLTTÄÄ HÄNEN SUUNNITELMANSA. Hän nimittäin KOSTAA.

• Anonyymi

Just joo, miten mielikuvitusolento kostaa yhtään mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo, miten mielikuvitusolento kostaa yhtään mitään?

Tänne on näköjään tullut mielikuvitustrolli. Maksetaanko sinulle, vai pitääkö vain kuvitella saaneensa palkkion kuvitellusta trollaamisesta.

• Anonyymi

Stalkkeri ei ole puheenaiheena vaan joukkovaino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkeri ei ole puheenaiheena vaan joukkovaino.

Trolli ei ole stalkkeri. Niitä on näissä keskusteluissa ollut monenlaisia. Maksetuilla trolleilla on tietty kaava. Kerran kostin trollille sillä, että poimin hänen viestinsä ketjusta ja tämä kaava tuli näkyviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli ei ole stalkkeri. Niitä on näissä keskusteluissa ollut monenlaisia. Maksetuilla trolleilla on tietty kaava. Kerran kostin trollille sillä, että poimin hänen viestinsä ketjusta ja tämä kaava tuli näkyviin.

Mielenkiintoinen idea! Siinä on vaan se ongelma että vastapuoli hermostuu ja keskustelu menee vaan härömmäksi uusia lukijoita ajatellen. Eivät saa siitä sitä vähääkään irti mitä yritetään kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen idea! Siinä on vaan se ongelma että vastapuoli hermostuu ja keskustelu menee vaan härömmäksi uusia lukijoita ajatellen. Eivät saa siitä sitä vähääkään irti mitä yritetään kertoa.

Se ketju oli pilalla jo. Jonkin aikaa olivat käyttämättä sitä trollikaavaa. Ja tämän minun kaavapaljastukseni ihmiset tiesivät olla vastaamatta trolleille,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ketju oli pilalla jo. Jonkin aikaa olivat käyttämättä sitä trollikaavaa. Ja tämän minun kaavapaljastukseni ihmiset tiesivät olla vastaamatta trolleille,

Uusia kiinnostuneita aiheesta pitäisi vaan saada paljon lisää mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusia kiinnostuneita aiheesta pitäisi vaan saada paljon lisää mukaan.

Kaasuvalotusta pitää aina olla jotta kansa pysyy pelossa koska heidän kohdallaan alkaa sädetys jos eivät käyttäydy kunnolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaasuvalotusta pitää aina olla jotta kansa pysyy pelossa koska heidän kohdallaan alkaa sädetys jos eivät käyttäydy kunnolla?

Epämiellyttävien tai pelottavienkaan tosiasioiden kertominen ei ole kaasuvalotusta. Tosiasiat eivät kertomisella muutu kaasuvalotukseksi. Jos taas väität vastaan vaikka tiedät että asia on totta, se on kaasuvalotusta.

En väittänytkään trollia stalkkeriksi, kirjoitin vain ettei tässä nyt ole puheenaiheena mikään yksittäinen stalkkeri.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3634
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3554
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2034
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1439
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      389
      1252
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1179
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe