Olen saanut apeltani ehdotuksen

Anonyymi-ap

Olemme N19v ja M20v. Olimme avopuolisoni kanssa työttöminä ja avopuolisoni on lainaillut apeltani rahaa. Nyt avokkini on armeijassa ja tiukkaa on talouden kanssa. Ajokki käski pyytää apeltani rahaa lainaksi.
Kun 43-vuotias appeni tarjosi 300€ seksistä. Jatkossa saisin kk maksuna hyvitystä velkoihimme ja rahaa yhteensä 1000€ kuussa.
Antaisin apelle seksiä mieheni poissa ollessa.
300€ sain kun annoin appeni panna ensimmäisen kerran. Luulin tuntuvan pahalta pettää avokkiani mutta oikeastaan nautin olla hänen kanssa sängyssä. Luulen ottavani appeni rahat ja ehdotuksen vastaan. Appeni tulee illalla kuulemaan päätökseni.

9

1740

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upeaa!!

• Anonyymi

No huhhhuh!!!!

• Anonyymi

Sulla on hyvä alkava ura huorana, onnea valitsemallesi tielle!

Muut hankkii ammatin tuossa iässä ja elättää itsensä, vaikka puoliso olis missä!

• Anonyymi

Oikea päätös, Jorma, vaikka avokkiasi hiukan käy sääliksi.

• Anonyymi

Sain apeltani 1000€ kun hän kävi minua tapaamassa ja pantiin silloin sopimuksen vahvistukseksi.
      Hain kierukan varmistuakseni etten tule raskaaksi.
      Appeni käy viikolla meillä kun mieheni ei ole paikalla.
      T. N19v

• Anonyymi

Minun suhteeni appeni on selkeytynyt.
        Appeni käy luonani kun olen yksin kotona.
        Seksiä on jos olemme kaksistaan ja jos tarvitaan rahaa saamme apeltani niin että pärjäämme.
        Appeni saa minulta sitä mitä hän haluaa.

• Anonyymi

Rakastat rahaa et puolisoasi joka on lemmikisi.

• Anonyymi

Eikä se haittaa vaikka tulet raskaaksi, suunnilleen samat geenit tulee lapselle sou what.

• Anonyymi

Hyvä sinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe