Temusta tuli tilattua hyvin realistinen dildo

Sisempi osa on jäykempää silikonia, päällä oleva on löysempää ja liikkuukin esinahan tavoin. Pehmeissä kiveksissäkin on pallot sisällä. Pinkin ihon värinen ja suonetkin sinertäviksi maalattu.

Yllätyin miten hyvältä se tuntuu, tosin sen viileys on outoa mutta sitä voi lämmittää ja lämpeneekin käytössä.

Temun paketti tulee lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen aivan incognitona, voi esim. hoitaa aivan perusasioita ja noutaa sen samalla sen kummempaa pahennusta herättämättä.

Ja kuten aina, se pitää ehdottomasti pestä ennen käyttöä.

Eiköhän miehillekin realistisia pilluja sieltä löydy.

3

1348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilasin Espooseen samanlaisen ja hain vaimolta piilossa. On hyvä
      Javo

• Anonyymi

Ongelmana tuossa on se, että et tiedä mitä materiaalista irtoaa pesemisen jälkeen lelun vanhetessa. Mitä halvempi lelu sitä todennäköisemmin siinä on käytetty materiaalia, josta irtoaa kiellettyjä liuottimia ja muovien pehmennysaineita kuten bisfenoli A:ta tai raskasmetalleja. Kiellon syynä se, että nuo aineet sotkevat hormonitoimintaa, allergisoivat tai pahimmillaan aiheuttavat syöpää.

Temu ei ole tunnettu tuotteidensa laadunvalvonnasta vaan pikemminkin päinvastoin.

• Anonyymi

Minäkin haluaisin sellaista kokeilla. Kovin suuri ei saisi olla, mulla on melko tiukka vagina. Mistään Temusta en kyllä tilaa, ei sitä yhtään tiedä onko turvallista materiaalia. Ihan seksikaupasta oon tilata, Kaalimato/Huippukiva/Sinful. Ne on luotettavia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe