Minun vaimolla on isot tissit ja ihanan mehukas peppu. Viehättävä nainen, jota katselee mielellään. Ja panee myös. Tällä viikolla hän oli vanhempiensa luona käymässä. Ikävä alkoi jo tulla. Kun hän tuli takaisin, niin illalla pantiin ennen nukkumaanmenoa. Aamulla herättyämme naitiin ensi töiksi. Nyt se nukkuu tuossa vieressä ja minua panettaa aivan järkyttävän kovaa, mutta nukkukoon rakas rauhassa.
On ihanaa olla naimisissa hänen kaltaisensa ihanuuden kanssa.
Ihannevaimo
19
875
Vastaukset
- Anonyymi
Olet onnellinen kiva ! Älä päästä sitä rouvaa karkuun vaan pidä hyvänä
- Anonyymi
Oispa ihana lukea kun oma isäntä kirjoittais näin. Julkisesti nettiin p* rseestä ja tisseistä ja milloin naitu. Onnekas nainen.
- Anonyymi
Hyvältä naiselta kuulostaa
- Anonyymi
Hyi helevata, kuinka yksinkertainen olet. No ei sulla ainakaan ole kuvat vaatimukset. Nainen kuin nainen käy.
- Anonyymi
Minusta on aika yksinkertaista kuvitella, että koko elämäni, arvomaailmani ja ihmissuhteeni on tiivistyneenä kokonaisuudessaan tuossa yhdessä viestissä.
Ajatteletko jokaisen Suoli24-viestin kohdalla, että ihminen on vuodattanut siihen koko elämänsä ja itsensä kokonaisuudessaan, eikä jättänyt mitään kertomatta?
- Anonyymi
Järkyttävästi panettaa taas. Huippua kun on tuollainen ihana isotissinen pillutar jota voi naida kun haluaa.
- Anonyymi
Miltähän tämä teksti tuntuisi,jos vaimosi lukisi sen. Puhut kuin omaisuudestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltähän tämä teksti tuntuisi,jos vaimosi lukisi sen. Puhut kuin omaisuudestasi.
Nyt taas voisi naida.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taas voisi naida.
Kyllä voi ihminen olla yksinkertainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi ihminen olla yksinkertainen
Tuskin kukaan mitään kehäraakkia tippureineen haluaa. Kaikki helsingin pimpittaret ja nistit nussinu tekotissineen ja kylänsä polkupyörät viilannu. Yök
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan mitään kehäraakkia tippureineen haluaa. Kaikki helsingin pimpittaret ja nistit nussinu tekotissineen ja kylänsä polkupyörät viilannu. Yök
En petä vaimoani. Ei ole tarvetta, on sen verran hyvät tissit, peppu ja pimppi.
- Anonyymi
Tuli taas kokeiltua ja hyvä on naida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli taas kokeiltua ja hyvä on naida.
Ei kyllä haittaisi aamupano taas yhtään. Katsotaan, miltä vaimosta tuntuu herätessä!
- Anonyymi
Joo niin on.
- Anonyymi
Käväs vanhempien luona sit mun tykö..
Kiimanen oli panin kunnolla puutteessa olevaa.. - Anonyymi
Mun ihannenaisella olisi hyvä olla pää, olkapää, peppu, varpaat.
Ei ehkä iso ongelma, jollei ihan kaikki varpaat ole tallessa. Uskoisin pärjääväni asian kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264300- 2563714
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282104Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071342Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j3971111Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070