Sellaista olen kysymässä voiko Hk sinisellä tyydyttää peppua jos ottaa kuoret pois ja laittaa rasvaa ennen sisään laittamista, siis kysymys on ilman kondomia jos laittaa sisään.
Voiko Hk sinisellä
9
686
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voit nauttia ilman kumia. Paksu makkara on mahtava kokemus.
- Anonyymi
Ei kannata ottaa kuorta pois niin sen voi syödä käytön jälkeen
- Anonyymi
Laita sinapit valmiiksi, orkku session jälkeen voit laittaa pökäleen mikroon ja tarjoilla lounaaksi kotiväelle!
- Anonyymi
Onko joku kokeillut.
- Anonyymi
Liian pehmeä siihen puuhaan ellei pakkaseen laita.
Oma vehje isompi kuin tuo makkara ja hyvin mahtunut niin naisiin kuin miehiinkin.
M47v- Anonyymi
Älä ota kuorta pois, koska silloin se on liian pehmeä. Pidä ne kuoret päällä.
Suosittelen kuitenkin että hankit oikean dildon peppuleikkeihin. Ne ei paljoa maksa ja ne lähetetään anonyyminä pakettina.
Anaalidildossa pitää olla kunnon stoppari, esimerkiksi kivekset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota kuorta pois, koska silloin se on liian pehmeä. Pidä ne kuoret päällä.
Suosittelen kuitenkin että hankit oikean dildon peppuleikkeihin. Ne ei paljoa maksa ja ne lähetetään anonyyminä pakettina.
Anaalidildossa pitää olla kunnon stoppari, esimerkiksi kivekset.Miksi stoppari? Itse olen lykännyt suoleen 40cm dildoa ja siellä se nautinto vasta möytyy.
- Anonyymi
Sitä kun saisi oikeasti!
- Anonyymi
Nuorena poikana kerran kokeilin hk-sinisellä, ja kyllä oli liian suuri, koska verta tuli vähän ulosvedettäessä. Parempi ainakin nuorena tyytyä pienempiin esineisiin, niin ei mene maku koko hommaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860