Laitan aina tankkauksen yhteydessä lorauksen risiiniöljyä bensan sekaan, tehot nousi ja kulkee vakionakin näin 80km/h. Halpa ja helppo viritys.
Risiiniöljyllä sain tehoja
16
3780
Vastaukset
- Kiki
Noin neljän prosentin sokeriseos tuo paremmin tehoja, itse kyllästyin aina lasekmaan oikean sokerimäärän, jotein tein oman säiliön sokerilli, ja nyt kone sekoittaa itse sokerista ja bensasta oikean seoksen (vrt. tuorevoitelu), huippuja sokeri ei tuo juurikaan lisää, mutta vääntöä sen verran että kiihtyyi kuin Akros, jopsa 15 ramman rullilla
- Anonyymi
muuten aja pitkälle sun sokerilitkuillasi. Kusetat etä joku onneton menis kokeileen ja sais moottorin leikkaamaan kiinni.
- Heletee
Mintä Risiiniöljyä saa?
Tuleeko Risiiniöljyllä oikeasti vai leikisti lisää nopeutta skootteriin?
Tepsiikö Risiiniöljy 2-tahtisissa skoottereissa?- Tehot
Itse kuski on ainoa mihin risiiniöljyllä saa lisää tehoa ja vauhtia - saa aikaan suorastaan kiireen, kun nautitaan sisäisesti... ...tunnetaan ummetuslääkkeenä.
Joskus "vanhaan hyvään aikaan" sitä on käytetty metanolia käyttävissä 2T-pienoismoottoreissa (rc-laitteet, etc) sekoiteöljynä. - voeh
Tehot kirjoitti:
Itse kuski on ainoa mihin risiiniöljyllä saa lisää tehoa ja vauhtia - saa aikaan suorastaan kiireen, kun nautitaan sisäisesti... ...tunnetaan ummetuslääkkeenä.
Joskus "vanhaan hyvään aikaan" sitä on käytetty metanolia käyttävissä 2T-pienoismoottoreissa (rc-laitteet, etc) sekoiteöljynä.elä koijjaa ei takulla kukaan täysjärkine mittää risiiniöljyjä mee bensan sekaan sekottelee...
- Anonyymi
risiiniöljy pohjaista 2T sekoteöljyä
- jiijii
kaikkea sitä saa kuulla kun vanhaksi elää bensaa
käytetään jotta tapahtuu tuo räjähdys sylinterissä oktaani luku kertoo sen kuinka herkkä on ko:aineen
syttymis piste ja esim. kiihdytys puolella autoissa ja m-pyörissä käytetään nitroa (räjähdysainetta)
mutta KAIKISSA TUO ÖLJY TOIMII VAIN VOITELUAINEENA.
eli kuten joku neuvoi kaada sitä kurkusta alas niin TAKAAN että kyllä tulee vauhtia meinaan et vessaan
kerkiä kun on jo huonot housuissa,- qwerty
ilmaisee puristuskestävyyden.
- jiijii
qwerty kirjoitti:
ilmaisee puristuskestävyyden.
mutta risiiniöljyllä ei kyllä vehkeet kulje.
- Fude 87 km/h
KYllä risiiniöljy tuo tehoja. Ihan vähä pitää laittaa. Voi suorittaa oienen kokeen, jos ei usko. Vähä pensaa kahteen astiaan, ja toiseen tippa risiiniöljyä sekaan. Tuikkaa sit ne palamaan ja voi todeta eron! Tämä on vanha virityskeino ja risiiniöljyn käyttö voiteluaineena on ihan eri asia.
- fsa
itse tiedän ainakin että risiini öljyllä 2-t mopo alkaa savuttamaan kivasti jos haluaa monttuajo tunnelmaa..
- Anonyymi
Väitäks että vakio mopo kulkee 80 :D ei kulje
- Anonyymi
Vain unelmissa😍
- Anonyymi
Asetoni aseruuti? Kokeilehan sitä, tai dieselin sekaan lannoitteita tulee ANFOA....:)
Vähän oikein hienojakoista savea sekaan eli alumiinia... KYLLÄ LÄHTEE!!!! - Anonyymi
Pelkkä risiiniöljyn lisääminen polttoaineen sekaan, EI LISÄÄ TEHOA
- Anonyymi
Joku neuvoi että pullonkorkillinen perusöljyä auttoi talvikäytössä muistaakseni. Voiko joku vahvistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1975102Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422578- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821364
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471229Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.118896