Tarkistamme Elisa Sähköpostipalvelun hinnoittelua tuotantokustannusten muuttumisen vuoksi. Tämän myötä palvelusi kuukausimaksu on 1.11.2024 alkaen 5,99 euroa
Miksi Elisa haluaa ajaa asiakkaat pois käyttämästä heidän sähköpostiaan?
Järjetön hinta, nyt siirryn vain Gmailin käyttäjäksi
Elisa nostaa sähköpostimaksunsa vuodessa 72 euroon
33
373
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköisestä sähkpostilaskustakin veloittavat euron. Elisa, rahastamme kaikesta
- Anonyymi
Mikä on sähkpostilaskustakin?
t. avaaja
- Anonyymi
Tutamail on ilmainen.
- Anonyymi
Ja brave-selaimella ei näy youtube-mainokset jotka ovat syöpää
- Anonyymi
Hulluutta maksaa euroakaan sähköpostipalvelusta kun ilmaisia ja hyviä palveluja on saatavilla.
- Anonyymi
Ei ole ilmaisia ja hyviä, jos et jätä liikennettäsi ja viestejäsi nuuskittavaksi.
Älä ole hölmö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ilmaisia ja hyviä, jos et jätä liikennettäsi ja viestejäsi nuuskittavaksi.
Älä ole hölmö.Kuka nuuskii VPN:n läpi?
- Anonyymi
ELISAlta voi valita , kuten itsekin olen tehnyt , sen MAKSUTTOMAN Textari-ilmoituksen, joka on muutenkin kätevämpi ja parempi kuin emeili, kun tieto uudesta laskusta tulee puhelimeen.
Viime viikollakin taas tuli maksutietoineen. Sitten voi Omassa Elisassa vaikkapa maksaa tai kopsata tiedot verkkopankkiin, jos ei ole sitä myösmaksutonta e-laskua.
Miksi tämä ilmainen ilmoitus ei kelpaa, kun kaikilla on se luuri...???
Aivan turha valittaa "72 euron maksuista", joita ei tarvi maksaa , kun vaihtoehtoja on.
Ennemmin valita pankkini palvelumaksuista...ei voi väistää.
- Anonyymi
nyt siirryn vain Brave-selainta käyttämään, eivät näyt maksetut mainoksetkaan.
- Joukossa myös Elisan mainosta
EI MITÄÄ MAINOSTA VAAN mainoksetonta YOUTUBEA
T. AVAAJA - Anonyymi
Mä oon ollu g-mailin käyttäjä alusta asti, ku kerta käytän chromea
eikä oo ollu mitään vaikeuksia !- Anonyymi
... Ja vielä sen verran, että käytän MAINOSTEN estoon uBlock-originia
... eipä ole mainoksista tarvinnu kärsiä !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Ja vielä sen verran, että käytän MAINOSTEN estoon uBlock-originia
... eipä ole mainoksista tarvinnu kärsiä !!!Avast Secure Browser ei näytä mainoksia.
- Anonyymi
Elisalta en osta mitään palvelua elämässäni. Se on varma. Sellainen kokemus.
- Anonyymi
Jokainen ilmainen sähköpostipalvelu muuttuu maksulliseksi. Käytin muutamaa, mutta aina joutui lopettamaan, kun muuttui maksulliseksi. Nyt ei ole mitään sähköposti. Saavat lähettää kirjeen, jos haluavat tavoittaa minut.
No mutta...eikö tuo käy Sinulle - olen vuosia käyttänyt ja ihan toimiva.
Maksuton sähköposti. Suomesta.
"Meiliboxi on maksuton suomalainen sähköpostipalvelu, joka muuttaa tapaa, jolla kohtaat sähköpostisi! Palvelumme on suunniteltu tarjoamaan käyttäjilleen vaivatonta ja turvallista sähköpostikokemusta ilman kustannuksia. Meiliboxi säilyttää sähköpostinne Suomessa, sillä kaikki sähköpostipalvelimemme sijaitsevat suomalaisissa konesaleissa. Sähköposteja voit myös lukea ja lähettää kaikilla sähköpostiohjelmilla, sekä webmailissa. Palvelumme sisältää myös ilmaisen roskapostisuodatuksen.
Luo tili tästä"
https://www.meiliboxi.fi/- Anonyymi
ILMA-JOE kirjoitti:
No mutta...eikö tuo käy Sinulle - olen vuosia käyttänyt ja ihan toimiva.
Maksuton sähköposti. Suomesta.
"Meiliboxi on maksuton suomalainen sähköpostipalvelu, joka muuttaa tapaa, jolla kohtaat sähköpostisi! Palvelumme on suunniteltu tarjoamaan käyttäjilleen vaivatonta ja turvallista sähköpostikokemusta ilman kustannuksia. Meiliboxi säilyttää sähköpostinne Suomessa, sillä kaikki sähköpostipalvelimemme sijaitsevat suomalaisissa konesaleissa. Sähköposteja voit myös lukea ja lähettää kaikilla sähköpostiohjelmilla, sekä webmailissa. Palvelumme sisältää myös ilmaisen roskapostisuodatuksen.
Luo tili tästä"
https://www.meiliboxi.fi/Miten tuonkin saa, jos ei ole mitään muuta sähköpostiosoitetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuonkin saa, jos ei ole mitään muuta sähköpostiosoitetta?
Nyt en kyllä ymmärtänyt ....
- Anonyymi
Ah... köyhän itkua muutaman euron vuoksi. Ihanaa musiikkia korvilleni. Ei se paperipostikaan ilmaista ole senkin tyhjätasku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärtänyt ....
Siellä piti olla joku palautus-sähköposti jos meinaa ottaa tuon meiliboxin.
- Anonyymi
Tällä hetkellä kuukausimaksu on 5, 05 €.
- Anonyymi
Tuli sähköposti että nousee ensi kuussa
- Anonyymi
Elisa bye bye
- Anonyymi
Et taida tietää mitä tuollainen sähköpostin lähettäminen maksaa.
Ei ole kuule halpaa se.- Anonyymi
Miksi sitten ei peritä siitä lähettämisestä maksua, vaan peritään sähköpostilaatikosta. Eikö tavallinenkin posti peri lähettäjältä maksun, ei saajalta.
- Anonyymi
Yksityisten kansalaisten pitäis keksiä joku konsti, jotta vois alkaa lähettää laskuja pankeille ja firmoille, esim. sähköpostin vastaanotto- ja käsittelymaksu 😭😭😭😭
Vain tälleen voisi kompensoida atk kuluja. - Anonyymi
Vaihda operaattori ja rekisteröi Windovs tai Google.
- Anonyymi
Vieläkö luukku sähköposti on toiminnassa
- Anonyymi
On näköjään mutta en mistään löytänyt, mitä se maksaa norjalaisilla..
https://www.luukku.com/
- Anonyymi
Onhan näitä ilmaisia ... gmail ehkä paras ja sitten esim. outlook
... miksette käytä ?!
minä käytän ! - Anonyymi
Köyhät taas ulisee täällä parista eurosta. Se on musiikkia korvilleni.
- Anonyymi
No, ole onnellinen.
- Anonyymi
Minä voisin myydä roskani roskayhtiöille kuten kiinalaiset tekee, raaka-aineiksi ja jäteöljyni, romumetalleista jo maksetaankin.
Miksi minun pitää niistä maksaa niille? Suomalaiset on kummaa hölmökansaa, kapitalismissa, ja olleet sitä aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061