Eli lähetän sulle kuvan peniksestä ja sä mulle kuvan pillustasi.
Voin laittaa alastonkuvankin ilman kasvoja jos sinäkin laitat mulle sellaisen
Kukjäveln
Peniskuvien vaihtelua naisen kanssa
12
378
Vastaukset
- Anonyymi
Olethan täysin luotettava jotta kasvo kuvanikin voin laittaa. Penis kuva kiihottaa kun vieraan. N 32v
- Anonyymi
Tottakai olen ja olethan sinäkin
aito nainen joka kiihottuu vieraasta peniksestä.
Kukjäveln - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai olen ja olethan sinäkin
aito nainen joka kiihottuu vieraasta peniksestä.
KukjävelnOnko sulla sähkö johon laittaisin kuvan. N 32v
- Anonyymi
Voisin laittaa seksi asussa vaimoni kuvan jos luotto varma. T. Aisuri
- Anonyymi
100% luotettava kuvan lähettäjän tiedot menevät vain "nettiin".
T. PilluKuvaFani 👀🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sähkö johon laittaisin kuvan. N 32v
Minäkin vaihtaisin mielelläni kuvia. M66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin laittaa seksi asussa vaimoni kuvan jos luotto varma. T. Aisuri
Kiinnostaisi rouvan kuvat,, mitä haluat vastineeksi? Rouvista kiinnostunut.
- Anonyymi
Eikö löyvy..
- Anonyymi
Hah hah hah kokematon runkkari haluaa pillusta kuvia :D:D:D
- Anonyymi
Minä en halua mitään pillukuvia, saan sellaista ihan livenä. Miksi haaveilet äidin pillusta? Onko tuo normaalia teidän perheessä?
- Anonyymi
Alko kiinnostaa, mutta en kyllä omastani lähettäis... saisko mitenkään silti kuvaa, olis kiva nähä.
- Anonyymi
Mitä eikö sulla ole pokkaa liittää omia kasvojasi mukaan että tytöt voi näyttää kavereille ketä vältellä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644212Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840