Noiduttu ihminen on täysin noitujan valheiden vallassa ja omistautunut niille. Kaikkien noitien isä on tottakai perkele, hän kun on myös valheiden isä. Maailmassa noituus näyttäytyy selvimmin esimerkiksi politiikassa ja uskonnoissa. Televisio, some ja muut viestintäkanavat ovat noitumiseen käytettyjä välineitä kuten myös kouluissa pääsee nykyään ääneen noitien opit. Natsi-Saksassa propagandalla ihmiset noiduttiin mukaan Hitlerin ympärille rakennettuun kulttiin. Me kristityt olemme todella yksin maailmassa. Kun ilman uskoa Jeesukseen, kukaan ihminen ei voi olla turvassa joutumasta mukaan näihin noitien valheilla rakennettuihin kultteihin.
Suomessa esimerkiksi korona-aikana, noidat yrittivät opettaa meille, että lähimmäistä joka ei ole rokotettu tai ei käytä maskia, on oikein vihata (Noidalla en viittaa tässä siihen, että hallitus koostui naisista, vaan ylipäätään kaikkiin niihin jotka edistivät tuota vihanlietsontaa). Jumalan sana suojelee meitä joutumasta mukaan pahan juoniin. Populaarikulttuuri on auttanut noituutta siten, että se on antanut ihmisille valheellisen kuvan noituudesta, ei-raamatullisen kuvan. Meidän uskovien sopii olla aikuisia tässäkin asiassa.
Galatalaiskirje 3:1
"Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?"
Lumonnut on sama kuin noitunut. Mitä oli tapahtunut? Galatalaiset olivat luopuneet Jumalan armoon turvaamisesta, ja alkaneet luottamaan omiin tekoihinsa pelastuakseen. Heille oli julistettu valhetta ja he olivat omaksuneet sen. Pysykäämme Jumalan Sanassa, se on totisesti jalkaimme lamppu!
Noituus ja velhous
24
234
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon on noituudeksi katsottavaa ns väärissä hengellisyyksissä, monet rukoilevat pahaa ehtoollisella, ja rukoillaan pahaa kun laitetaan rahaa kolehtin. Tätä esiintyy suuressa määrin kirkossa, ei ihme koska suurin osa papeista on väärä henkisiä. Sallitaan kaikki jumalattomuus kirkossa. Tunnen monta naista jotka rukoilee muille pahaa ehtoollisella, ja ovat hommanneet kotiinsa öylättejä. Näin saatana vaikuttaa väärissä hengellisyyksissä. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä, siellä saarnataan terveellistä Jumalan sanaa, muualla ei sitä kuule. Noidat ja muut temppu tekijät joutuu tuliseen järveen, ei auta rukoukset ehtoollisella tai kolehtin rahaa laittamalla. Pelastuu vain kun saa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä
- Anonyymi
Hypnoosia käytetään yleisesti lahkoyhteisöissä, kun ihmisiä käännytetään siihen lahkon uskoon.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.- Anonyymi
Ei Suomessa.
- Anonyymi
Ei uskossa tarvitse noituutta pelätä.
Riittäisi kun on vähän järkeä päässä. - Anonyymi
Suomessa esimerkiksi korona-aikana, noidat yrittivät opettaa meille, että lähimmäistä joka ei ole rokotettu:)
Eniten kuoli rokotettuja..!
Oikea lääke kehitetään 10-20v aikana ja covid lääke tuli ihan juuri npeasti ja ei ollut testattu sekä on salattu 75 v.
Ihminen on tyhmä oikeasti,kuten sinäkin.
Luulet noitien olevan jotain :)
Et tiennyt,et lukenut rokoitteista miten valmistetaan ja miten kehittyy.
Ihanko oikeasti luulet noitien voimiin? Olen heitä tavannut mutta aivan he ovat mitään tekemmättömiä.Kun itse usko Isään ja Kristukseen,en vain kerro näille ! Että minulla on voimakkaampi takana. - Anonyymi
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.
- Anonyymi
Ylivainio käytti Hindujen vanhaa tekniikkaa kaataa ihminen selälleen nopealla tönäisyllä otsaan.
googlaa: shaktipat - Anonyymi
Noita-akan tunnistaa pitkästä leuasta ja nenästä jonka päässä on syylän tapainen nappula. Kulkuvälineenä käyttää yleensä luutaa jonka nokassa roikkuu musta nokipannu ja jota pitää silmällä musta kissa.
- Anonyymi
Piru ei tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.
Se esiintyy Jeesuksena ja Jeesuksen seuraajana.
"Sillä monta tulee minun nimessäni ja eksyttävät monta." (Jeesus)
Matt. 7:15
Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
- Anonyymi
Noita on aika ilkeä suustaan. Siitä oikeastaan noidan tunnistaa sekä sen, joka palvelee paholaista. Sitä ei voi palvella hyvillä jutuilla.
- Anonyymi
Valkia Saatana tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan hahmossa, krusifiksit kaulassa, hymyilee leveästi ja kysyy sinulta, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen, lähde meidän mukaan, niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä.
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi
Mitä noista lahkoista erikseen vouhottaa, samaa huuhaata se on kaikki uskoon liittyvä.
- Anonyymi
Kuuluisat hurmoshenkiset kaatajapastorit käyttää Saksalaisen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää hypnoosin sovellusta kun kaatavat useita ihmisiä yhtä aikaa nurin maahan isoissa joukkokokouksissa.
googlaa: mesmerismi - Anonyymi
Hyvin alkeellisia temppuja käytti ja vieläkin käyttää ns. jalanvenyttäjät.
Mikä perustuu pelkkään yksinkertaiseen illuusioon.
Ammattitaikureita sellaiset yksinkertaiset temput naurattaa.
Mutta vastaanottavaisessa mielentilassa olevaan ja ihmeitä ja yliluonnollisia asioita odottavaan sieluun ne uppoavat täydestä, silloin järjen valo ei ole enää kirkkaimmillaan. - Anonyymi
Oikea lääkäri tutki Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väittämät ihmeparanemiset. Yhteensä 1304 tapausta.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.- Anonyymi
Vääriä Kristuksia ei siten vielä ole tullut kun kukaan ei ole tehnyt ihmetekoja.
Valtakunnassa kaikki hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääriä Kristuksia ei siten vielä ole tullut kun kukaan ei ole tehnyt ihmetekoja.
Valtakunnassa kaikki hyvin.Valheveikot tuli jo silloin ja saivat alkuseurakunnan valtaansa, se hajosi, kommunismi ja ihmisten tappaminen siellä talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Paavali kaltaiset murhamiehet otti nopeasti valtaansa joitakin seurkuntia, kuten Korinton seurakunnan.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheveikot tuli jo silloin ja saivat alkuseurakunnan valtaansa, se hajosi, kommunismi ja ihmisten tappaminen siellä talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Paavali kaltaiset murhamiehet otti nopeasti valtaansa joitakin seurkuntia, kuten Korinton seurakunnan.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Paavali repi ja hajotti seurakuntia.
Korintossa Paavali teki ns. mormoonikasteita, sijaiskasteita kuotteiten ihmisten puolesta.
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheveikot tuli jo silloin ja saivat alkuseurakunnan valtaansa, se hajosi, kommunismi ja ihmisten tappaminen siellä talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Paavali kaltaiset murhamiehet otti nopeasti valtaansa joitakin seurkuntia, kuten Korinton seurakunnan.
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.Antikristukset käyvät heti Jumalan lakien ja käskyjen kimppuun tuomalla niiden tilalle omia oppejaan. Se tarkoittaa kapinaa Jumalaa vastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristukset käyvät heti Jumalan lakien ja käskyjen kimppuun tuomalla niiden tilalle omia oppejaan. Se tarkoittaa kapinaa Jumalaa vastan.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Peruseksytys kuuluu: Lait on kumottu. Nyt vaan eleillään pelkkien henkien voimavaikutusten mukaan vapaasti kuin ellun kanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peruseksytys kuuluu: Lait on kumottu. Nyt vaan eleillään pelkkien henkien voimavaikutusten mukaan vapaasti kuin ellun kanat.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.
- Anonyymi
1. Sam. 15:23
"Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767