Sä et varmaan halua mua

Anonyymi-ap

Koska olen niin ylipainoinen. Yritän laihduttaa koko ajan, mutta sitkeässä ovat kilot. En pidä itsekään ulkomuodostani. En ole mikään kehopositiivinen, joka tyytyy olemaan lihava ja pitää sitä normaalina olotilana.

26

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tykkään sinun asenteestasi. Yhdessä voimme sitten kuntoilla. Ja en edelleenkään etsi täydellistä ihmistä, joten kelpaisit mainiosti tuollaisenaankin. Toki olisi mukava saada kuntoiluseuraa sinusta.

• Anonyymi

Toivottavasti hän ajattelee noin. Yhdessä kuntoilu voisi olla kiva harrastus.

• Anonyymi

Ulkonäköasia on sivuseikka kun ajatusmaailma kohtaa

• Anonyymi

Tämä nyt on ihan härän kakkaa. Ulkonäöllä on merkitystä 50%. Ulkonäköön ihastustaan ja sisimpään rakastutaan. Sisin tuo kokonaispottiin 25% eli yht 75%. Loput 25% tulee kaikesta muusta; koulutus, rahatilanne jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nyt on ihan härän kakkaa. Ulkonäöllä on merkitystä 50%. Ulkonäköön ihastustaan ja sisimpään rakastutaan. Sisin tuo kokonaispottiin 25% eli yht 75%. Loput 25% tulee kaikesta muusta; koulutus, rahatilanne jne.

Taas turhaa negaa, eikö hän jo ole ihastunut ulkonäköösi. Koulutus ja rahatilanne ei merkkaa mulle mitään.

• Anonyymi

Jos olisit nyt hän niin mähän olen tykästynyt sinuun.. jos sinuu itseä häirii kilot niin voidaan yhdessä tehdä asioita myöskin. Mennään kulta talvella uj ja aletaan käymään salilla jne.. Koitan vähentää haitallisia asioita itekin alkaen ensvuodesta. Sun tuki auttais mua ehkä.. Sillä enhän mäkään ole täydellinen et ole nähny mua edes aikoihin. On viimeset vuodet ollu kokoajan yhtä pyöritystä ja tehny sitä sun tätä.Haluun et tiiät et mä oon oikeesti tosissani tässä. Tiedät mitä täs on muutakin meneillää ja silti mä en voi sille mitään et ajattelen vain sua .

• Anonyymi

🖕🏾.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🖕🏾.

??????

• Anonyymi

Jaa ketä ajattelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa ketä ajattelet

tulevaa miestäni.

• Anonyymi

Ei tullut multa tuo keskisormi. Ap.

• Monesti surun ja ahdistuksen myötä paino nousee kun omiin elintapoihin ei vaan jaksa satsata. Tästä on omaa kokemusta.

Vasta sitten kun psyykkinen olotila helpottaa niin fyysisen olon tarpeisiin pystyy vastaamaan. Se voi vaan viedä aikaa. Toivotan voimia sinulle.

• Anonyymi

Kiitos! Niin se taitaa olla.

• Anonyymi

Ei se haittaa Minäkin olen ylipainoinen Hyvää yötä munkkipossuni.

• Anonyymi

Hyvää yötä donitsini.

• Anonyymi

Siinähän pullukat laihdutte, kun heittelette verataistukiryhmässä hiekkapussia toisillenne. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä donitsini.

Tykkään munkkipossuista, nam.
        Sivusta.

• Anonyymi

Nainen täällä vastailee, mutta nyt kuule niskasta kiinni. Pistät alkuun korsetin päälle (ei liian tiukalle, että henki kullee) , korkkarit jalkaan ja pitsiä päälle. Laitat tukan, meikkaat ja löydät itsesi uudelleen. Sitten on helpompi laihduttaa kun ei ole sisäinen nainen eksyksissä.

Eikä useakaan mies täydellistä etsi muista se! Eikä kukaan olekaan täydellinen, mutta omana itsenään voi toiselle olla sitä kyllä! Ja BTW moni mies tykkää isoista purjeista.

Tsemppiä

• Anonyymi

Anna mun nauraa - naiselta sivusta

• Anonyymi

Sori, ei ole mun tyyliä ollenkaan.

• Anonyymi

Tästä tuli nyt hiukan erikoinen mielikuva, kun luin ketjua ajatuksella että aloittaja voisi olla tuollainen hieman kookkaamman puoleinen mieshenkilö...

Mutta kyllä näin neuvoin varmasti miehenköriläskin sisäisen naisensa löytää :)

• Anonyymi

En kirjoittanut tätä rakas. Tällaiset asiat ei kuulu anonyymipalstoille.
      Kyllä, laihdutan parhaillaan.

• Anonyymi

Okei, hyvä.👍

• Anonyymi

Mies sanoi että kiloni ei haittaa.
      Haluan silti laihtua.
      -sivusta

• Anonyymi

Oletko sama joka mietti sitä lasten tekemistä täällä?
      Pistätkö nyt vähän liikaa palstan varaan ja petyt sitten kovasti?
      Täällä voit keskustella ihan kenen vaan kanssa.

• Anonyymi

En usko sellaisen haittaavan jos tykkää...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe