Anoppi esitteli toosaansa

Anonyymi-ap

Viimeisellä mökkireissulla anoppi esitteli paljasta toosaansa rantasaunan terassilla. Olin juuri tuluut uimasta ja anoppi istui saunaterassilla alasti. Levitti jalkansa ja paljas toosa näkyi siinä edessäni. Ei puhuttu mitään ja lähdin ylös mökille. Anoppi jäi saunalle. Vielä illalla vilautti toosaansa mökillä.

9

2473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anopeilla on ihme himo tyttärensä miehiin . Muutaman oon korkannut .

• Anonyymi

Niin varmaankin juu aloittajaäijä varmaan muutama miniäkin kaupan päälle

• Anonyymi

Telkkaria on vaikea katella jos se on peitettynä

• Anonyymi

Himottaisko aloittajaa koskea anoppiin?

Minua himottaa oma anoppini. Panisin hänen kanssaan mieluusti. Olen lähennellyt hiukan eikä hän sitä säikähtänyt. Anoppi 70 ja minä 50...

• Anonyymi

Mäki näin vko sit launtaina ku menossa sen jälkee saunaa ja meni pukkarii liian aikasin...ku avasin oven ja katto vaa silmii mua ja istu siinä kuivaamassa sääriään kylpytakki auki ku meni sekunniks selällee ja levittijalat....nuolase....heh heh ja yritti nousta takas istuu ku painoin sen takas selällee ja retuutin ponnarista sen mahallee ja nostin lantiosta perseen ylös ja painoin samalla naamaa lattiaa...ku ite alko jalat leviää...ku aattelin vähän kattoo miten reagoi....ja ku selkeesti asettui ite että nyt se kyrpä sisää....

• Anonyymi

Tuttua juttua, kun on pitäny naida anoppia kohta 13-vuotta. Muuten mukava daami,kyllä. Sen seniili Äijä ei tajuu mitään. Minä tässä kärsin ,vaimostani pidän, mut anoppi kiristää mua panee sitä( ei sen puoleen, ompi iha JEES, melkonen kone, huh,toivattavasti tytärkin oppii tavoille) Huh,huh..

• Anonyymi

Mikä sinua aloittajaäijä kiehtoo näissä insestin tyyppisissä fantasioissa? Kyselen nettijuhdan harmiksi puutaheinää, että varmasti menee aika hukkaan viimeiseen tiimaan niin sanotusti

• Anonyymi

Kuka kirjoittaa näin typeriä juttuja. Pitäkööt omana tietonaan vaan!

• Anonyymi

Haluaa sinulta piirakan täytettä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe