Laihdutuslääke Qsiva kokemuksia

Anonyymi-ap

Onko kellään vielä kokemuksia qsiva lääkkeestä?

https://qsiva.eu/

Vaikuttavina aineina fentermiinihydrokloridi ja topiramaatti

9

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis vuosikymmeniä käyttökiellossa haitallisuutensa vuoksi ollut laihdutuslääke ja epilepsian hoitoon läytettävä lääke?

Tämän tyyppisten aloitusten jälkeen tulee kommentti että joo "olen tilannut ja on tehokas laihtunut olen 14 kiloa enkä ole joutunut juurikaan muuttamaan ruokavaliotani".

Sen jälkeen: Kuka on tilannut, en saa ketään kiinni kun haluan perua tilauksen, tililtä menee 150e rahaa joka kuukausi eikä vehnäjauhosta tehty pilleri tehoa.

• Tuo on reseptilääke, 200 €, enkä koskisi pitkällä tikullakaan.

• Anonyymi

Todella vaarallista ainetta! Säästä rahasi olla ostamatta myrkkyjä kehoosi.

Säästä vielä lisää syödessäsi vähemmän ja vielä lisää säästöjä kun teet työmatkasi polkupyörällä / kävellen! Näistä hyötyy sekä sielusi että ruumiisi. Ei myrkyistä!

• Anonyymi

Viikko takana aloitusannoksella, ei mitään sivuoireita. Ruokahalussa ehkä pieni muutos, kilon paino putosi ensimmäisellä viikolla.

Lääke on ollut vuosia käytössä USAssa nimellä Qsymia, englanninkielistä tietoa löytyy melko hyvin.
      Teille, jotka ystävällisesti vinkkaatte syömään vähemmän ja liikkumaan enemmän: lihavuus on sairaus. Sen hoitoon on kehitetty lääkkeitä, aivan kuten muidenkin sairauksien hoitoon. Suosittelen lukemaan lihavuutta tutkivan lääkärin, Emilia Huvisen, tänä syksynä ilmestyneen kirjan Paskat geenit, tai googlaamaan Emilia Huvisen tai HUS:n lääkärin, Kirsi Pietiläisen haastatteluja.

• Anonyymi

Tänään aloitin Qsivan painonpudotuksen tueksi. Mukava olisi kuulla muiden kokemuksia kyseisestä lääkkeestä.

• Anonyymi

Onko sinulla epilepsia?

• Anonyymi

Tsemppiä painon pudotusoperaatioon.

Odotan mielenkiinnolla kokemuksianne. Esim. miten vaikuttaa näläntunteeseen, mielitekoihin jne. Olen lukenut tuosta lääkkeestä, mutta jos olen ymmärtänyt oikein niin se on ollut saatavilla vasta vähän aikaa?

Onko jotain aloitukseen liittyviä sivuvaikutuksia? Pahoinvointia, turvotusta tms? Miten paino lähtee putoamaan jne.

• Anonyymi

Oletteko saaneet lääkettä hyvin? Apteekin nettihaun mukaan mitään vahvuutta ei ole saatavilla.

• Anonyymi

Lääkettä ei saa netin kautta tilaamalla. Olen saanut lääkkeen soittamalla apteekkiin ja ovat tilanneet sen sinne. Tähän saakka lääkettä on ollut hyvin saatavilla. Sivuvaikutuksina minulla on tullut reilun kuukauden käytön jälkeen lievää pahoinvointia ja suun kuivumista. Paino on pudonnut 5kg. Lääkärin mukaan sivuvaikutuksien riski kasvaa sen myötä, mitä vahvempi annostus on käytössä. Minulla 7,5/46mg käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe