Tämä tapahtui koska luin HS:n tiedeosaston artikkelin jonka jaan nyt teillekin:
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010763754.html
Nyt uskon avaruuteen ja kaikkiin sen sisältämiin ihmeisiin.
Olin ennen flättäri mutta tänä aamuna koin herätyksen...!
11
234
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että kehitystä tapahtuu.
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi suunnattomasti onko oikeasti olemassa flättäreitä vai ovatko he vaan trolleja.
- Anonyymi
Toki niitä on olemassa. Joillakin ei älykkyys riitä peruskoulun läpäisemiseen, niin heistä tulee kaiken maailman salaliittoteoreetikkoja.
Jos mietit keskiverto ihmisen älykkyyttä, niin se ei aina ihan vakuuta. Sitten kun miettii tuosta sen alimman 1%, niin siellä on todellakin ihmeellinen maailmankuva. Kyllä "oikeita" flättäreitä on, koska ne fiksummat flättärihuijarit ovat huomanneet markkinaraon, missä flättäreille suolletaan mainosrahoitteisia YouTube-videoita, kalliita kirjoja, karttoja, pinssejä, "muistoesineitä", mitä vaan fanikamaa, mistä saa hyvät tuotot.
Eihän trolli tietenkään tuollaista sälää ostaisi tai tilaisi.En kuomaseni toki väittänytkään, etteivätkö trolli valehtelisi flättärisälää ostaneensa. Sehän kuuluu siihen ärsyttämisen ideologiaan! :D
kollimaattori kirjoitti:
En kuomaseni toki väittänytkään, etteivätkö trolli valehtelisi flättärisälää ostaneensa. Sehän kuuluu siihen ärsyttämisen ideologiaan! :D
Piti vielä sanomani että koska olen nyt kokenut riemuisan herätyksen tähtitietäjäksi niin aion siirtää flättärikelloni frisbee- kassiini jos tuo sinne mahtuu.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Piti vielä sanomani että koska olen nyt kokenut riemuisan herätyksen tähtitietäjäksi niin aion siirtää flättärikelloni frisbee- kassiini jos tuo sinne mahtuu.
"Piti vielä sanomani että koska olen nyt kokenut riemuisan herätyksen tähtitietäjäksi "
Hienoa!
Varsinkin jos olet tosissasi. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Hyvä jos tajuat tuon rihkaman oston mokan ennenkuin TFE tuhoaa viimeisetkin rippeet tuosta kartasta.
- Anonyymi
Ennen nasu oli vain narsistinen ja huomioinhakuinen sekopää, mutta nyt on jo blondi nainenkin.
- Anonyymi
Tuo Hesarin artikkeli alitti riman mielestäni monella tapaa eikä varmasti vakuuta yhtään ketään.
En ihmettele yhtään jos tuo Viktor sitä parodioi.
Mikä ettei artikkelin havainnot saattavat olla tottakin. Itse kuitenkin uskon kyseisten tähtien kieppuvan litteänmaan yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982