Paljonko teidän sähkölasku ja kulutus, joilla ei ole pörssisähköä?

Anonyymi-ap

Mun sähkölasku tänä vuonna on ollut 19 - 29€, ja kulutus on noin 105 kWh kuukaudessa.

Mietin vaan, että onkohan tämä pörssisähkö kerrostalossa vähä huono valinta, niin olisi kiinnostava kuulla kuinka paljon teidän sähkölasku ja kulutus on.

12

557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän seuraava aloittaja on saanut mietittyä?

• Anonyymi

Sanovat että pärssisähkön keskihinta on kuitenkin halbun baikka ei hyödynnäkkään yöajan ohjauksia

Asiantuntija yösähkö,ja pörssi

• Anonyymi

Sähköttä olevia paljon,mites kulutat.Aikaa myös vaihtaa mittareita,kun viikonkin moni ilman sähköö voimalinjat heikkoja,joten makaavat maassa.Eiköhän sähköö kaikille mittarinvaihtaminenko tärkeämpää tulee uusia katkoja silloinkin.Miten voimalinjat heikkoja kuin matkustajalaivakin irtoaa laiturista.Sähköt maalla ja merellä kulutuksesta ei tiedä.

• Anonyymi

Meillä menee kuukaudessa sähköä 6000 kW nyt ja pakkasilla 10000 tai yli. Kahden asutaan ja neliöitä 675. Kaikki tilat lämpimänä ja sähköllä. Ulko uimaaltaan lämmitys nielee kaiken eniten, mutta se on mukavuus asia josta ei tingitä. On siinä pakkasilla suoja päällä ettei ihan koko tienoota lämmitä. Näillä keleillä sähkölasku kuussa noin 850€ kaikkineen mikä ei ole ollenkaan paha. Halpaahan tuo vielä on.

• Anonyymi

Sossun elätti veti pään täyteen ja niin euroopanomistaja ettei mitään rajaa ! Kun selviät niin todellisuus iskee Isolla moukarilla ohimoon.

• Anonyymi

Nyt korkki kiinni köyhä et ole miljonääriNyt korkki kiinni köyhä et ole miljonääriNyt korkki kiinni köyhä et ole miljonääri

Käsitä että olet työlöinen köyhä työlöinen joka päivä käyt ansiotyössä että elät

Äänestä SDP

Aloitus valittaja

• Anonyymi

Todella halpaa

• Anonyymi

Ensinnäkin mitä tuohon kuuluu? Siirto? Lisäksi 19.29 € on iso vaihteluväli. On turha edes vertailla siirron kanssa, kun sen suuruus vaihtelee paikkakunnittain. Tänä vuonna mulla pörssihinta on keskimäärin ollut keskimärin 5,52 c/kWh sisältäen verot ja marginaalin. Tämä on vähemmän kuin aikanaan maksoin kiinteästä (tosin silloin ei ollut perusmaksua)

Kerrostalossa perusmaksun osuus on suuri, joten jos saa ilman sitä voi miettiä vaihtoa. Tosin jos saa vain esim. 6 kk, voi miettiä kannattaako vaihtaa.

• Anonyymi

Se 19-29€ on se itse sähkölasku, eli siihen kuuluu kaikki mitä siinä sähkölaskussa on, perusmaksu, siirto ja mitä muuta siinä nyt onkaan.

Joo, olen ajatellut, että vaihtaisin määräaikaiseen sopimukseen jossa saa 12 kk ilman perusmaksua, mutta mun pitää ensin tietää, että onko pörssisähkö halpaa vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se 19-29€ on se itse sähkölasku, eli siihen kuuluu kaikki mitä siinä sähkölaskussa on, perusmaksu, siirto ja mitä muuta siinä nyt onkaan.

Joo, olen ajatellut, että vaihtaisin määräaikaiseen sopimukseen jossa saa 12 kk ilman perusmaksua, mutta mun pitää ensin tietää, että onko pörssisähkö halpaa vai ei.

Lumme antaa pörssisähköpkin. Ilman perus maksua

• Anonyymi

Aidolla kokoomuslaisella menee sähköö noin 20 000kwh. Omakotitalon lämmitykseen

Ja se maksaa siinä 2 -3 00e vuodessa kun lämpöö piisaa

• Anonyymi

jos asuu yksiössä niin ei kait palkon välii mikä sopmisu kun kulutus on niin pieni

Pörssi kuitenkin aina halvin loppupeleeissä , esim kesällä tosi halpaa kokokesöm

Putkonen ilmoitti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe