Sääli ja suru on tunne, jota koen hihhuleita kohtaan
He heittävät pois aioan elämänsä sekoittamalla päänsä huuhaalla. Tiede kertoo meille, että tietoisuus ei voi jatkaa olemassaoloaan, kun ruumis kuolee. Kuoleman jälkeistä elämää ei ole. Tiedämme myös, että raamattu on sekava kokoelma ihmisten keksiä tarinoita, joukossa historiaa. Tiedämme, ettei 2000 v. sitten kuollut puusepän apupoika voi tulla takaisin.
Mutta aivan sama, omapahan on elämänsä.
Minä elän tässä hetkessä, ilman huuhaata. Ja nautin joka hetkestä ilman helvetin pelkoa.
Sääli ja suru on tunne, jota koen hihhuleita kohtaan
Anonyymi-ap
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä noita säälimään, vai oletko kuullut koskaan, että hihhuli olisi auttanut jotain heikompiosaista?
- Anonyymi
Toisaalta, tarvitseeko tyhmiä sääliä? Maksakoot rauhassa kirkollisveroa, minä käytän ne rahat itseeni! :-D
- Anonyymi
Joo, miksi tyhmiä kannattaa sääliä. Maksakoot kirkollisveronsa ja pelätkööt helvettiä.
MINÄ OLEN VAPAA TUOSTA PASKASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777