Mikä vuosi oli?
Kuka muistaa Nightwish esiintymisen jätkänpuistosta?
43
1052
Vastaukset
- Anonyymi
Joo 1984.
- Anonyymi
1999
- Anonyymi
Nolla !
- Anonyymi
1997 tai 98
- Anonyymi
V.1999 Suviyön Sumutus!
- Anonyymi
Joku kyllä houraa nyt?
- Anonyymi
Se oli -99 ja olin paikalla
- Anonyymi
99 kahtena iltana oli pelit. Ja ilimanen konsertti oli.
- Anonyymi
Nyt eivät edes kusella kävisi sumilla vaan painasivat ohi vaan
- Anonyymi
Katsopas Facebookista ! Ihan julkista tietoa. Ja joku on ollut niin fiksu, että on listannut esiintyjät vuosittain.
Suviyön Sumutus edelsi Suomussalmi rock tapahtumaa.
- Anonyymi
Tässä faktaa:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2583313675257434&id=1539096413012504 - Anonyymi
On Teillä muistelut. On varmaan jotain muutakin muistelemista esim olenko ottanut aamulääkkeet , päivä ja ilta. Olenko käynyt wv onko vaipat vai unuhtuiko taas
- Anonyymi
Hyvä että vielä muistaa edes vanhat asiat.
Vanhenet sinäkin tiettävästi?
Ai niin, mikäs päivä nyt on? 30.11.2024.
85 v Talvisodan syttymisestä! Kuka sytytti ja miksi???? - Anonyymi
Nykyiset lippalakki jonnet olleet vielä syntyneetkään.
- Anonyymi
Niin miten voi ottaa kaksi taplettia kolmesti päivässä🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miten voi ottaa kaksi taplettia kolmesti päivässä🤷♂️
Pistää suuhun ja nielee. Mielellään jotain nestettä myös kyytipoikana 😊
- Anonyymi
Mikä sota? Hoitsut tulkaa vaihtaan vaipat kämppiksellä päässyt kostea pieru
- Anonyymi
Eihän se ole käynytkään sumilla...
- Anonyymi
No kyllä on.
- Anonyymi
koskan mjaato vjaltonen ja leningradkaupois esiinty punanahkojen kanssa senaatin torilla.
- Anonyymi
Oli 12.6.1993
Leningrad Cowboys and TheAcademic Alexandrov Red Army Choir! Total Balalaika Show!
Oli hyvä meno!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli 12.6.1993
Leningrad Cowboys and TheAcademic Alexandrov Red Army Choir! Total Balalaika Show!
Oli hyvä meno!!ja kustiin toisten kantapäille kun oli hiemen tunkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kustiin toisten kantapäille kun oli hiemen tunkua.
Tungosta oli! Lähdettiin pois , kun ensimmäisiä alettiin kantaa pois. Mutta ikimuistoinen juttu.
- Anonyymi
Minäkin olin paikalla silloin,taisi tosiaan olla siinä 90-luvun loppupuolella. Tarja Turunen lauloi ja jäi kyllä mieleen mutta eipä silti arvannut silloin kuinka suuri nimi bändistä lopulta tuli.
- Anonyymi
Turuneån on huonoin bändin laulajista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turuneån on huonoin bändin laulajista.
Ån ån ån
- Anonyymi
Nightwishin keikan aikana tai heti sen jälkeen ryhtyi kaksi ulkopaikkakuntalaista hevari-homppelia lemmen töihin keskellä nurmikenttää. Tikkaria siinä imeskelivät oikein posket lommolla. Paikalliset tupajullit sitten pilsneripäissään tämän huomasivat ja siitähän alkoi kauhea huuto ja takaa-ajo. En tiedä uskalsivatko lyödä kuitenkaan, uho oli kyllä kova.
- Anonyymi
Taisi se Ipi vainaa kolauttaa toista niistä..
- Anonyymi
Joo, totta tuo juttu...
- Anonyymi
Joo minä muistan heterona kondoomia kysy se ukko
- Anonyymi
Nightshit musa huonoa ja väsähtänyttä...toista se oli aikoinaaan kiss bändi.
- Anonyymi
Black Sabbath! Ja Alice Cooper!
- Anonyymi
Piti lähteä katsomaan mistä lähtee tuommonen lauluääni, no Tarjasta.
Upea maailmantähti tuli hiukan myöhemmin. - Anonyymi
Olin viimein jätkäpuistossa ja minua yriitivät ampua ohimoon.muualta tulleet ja ampuvatkin ohi meni
- Anonyymi
2x ohimoon koitti väistin ja ne patit on siellä nurmikolla
- Anonyymi
Pistoolilla koittivat tappaa
- Anonyymi
Se on totta.
- Anonyymi
Joo muistan kun vanhemmat ukot kysykortonkia ja näinkun se meni anaali sex aukoksix😆
- Anonyymi
Humppoo enämpi, niin lähtööpi hikiki haesemaa.
- Anonyymi
Topi oes soanu ellää niin oes ollunna kunnon kemut teällähi.
- Anonyymi
Oliko se ennen talvisotaa?
- Anonyymi
Se oli näitä aikoja😃:
Germaanit syöksivät vallasta keisari Romulus Augustuluksen. Rooman kaupunki tuhoutui lopullisesti 476. Keisari kuoli samana vuonna. Tästä alkoi keskiaika, joka kesti tuhat vuotta...
- Anonyymi
Naet vissiin. Olin paekalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717