Kuuntelin juuri Maijan online keikan Nokia-areenalta ja sen kappaleen Kristiina. Sen biisin sanat herättivät minussa hieman ristiriitaisia ajatuksia. Näin >50v. äijämiehenä jäin vähän miettimään tämän kappaleen sanomaa. Minun vajavaisen musiikintuntijan tulkinnan mukaan siinä kerrotaan Kristiinasta, jota kiusataan hänen ominaisuuksiensa takia. Mietin sellaista, että olenkohan minä ymmärtänyt biisin nyt jotenkin väärin? Siksi haluaisin kuulla, miten te kuvailisitte kappaleen sanoman, ja se auttaisi minua ymmärtämään sitä paremmin. Kiitos paljon.
Kuten sanoin, en ole mikään sanoitusten asiantuntija enkä edes musiikin tuntija. Mutta kappale itsessään oli hieno, ja aivan älyttömän hieno online-konsertti. Kiiyos vaan ruutu live. Minua vain jäi jotenkin tuo teksti vaivaamaan.
Kristiina kappaleen tulkinta
Anonyymi-ap
0
305
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787