Suomella on niin paljon salattavaa, jälkipolville !?
Taas meni itsenäisyyden juhlinto, ilman sen synnyn historiaa, ei Ylekään julkaissut !?
17
252
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan Yle monasti selvittänyt Neuvostoliiton ja Venäjän Suomea vastaan aloittamat sodat. Kaikki suomalaiset ovat niistä perillä, joten ei niitä tarvitse joka viikko toistaa.
- Anonyymi
Niin moneen kertaan on historiamme nähty ja kuultu. Tuskin siellä mitään oleellista on enää piilossa ja salattuna. Jos on niin olkoon.
"Kun tietää historian, ymmärtää tämän päivän".
Katse tulevaisuteen, toivotaan, että joskus kaikki on paremmin kuin nyt.
- Anonyymi
Sotahulluus jo peittää kaiken,kuin ennenkin !?
- Anonyymi
Sinä ja sun sotahulluutes, USKO NYT ETTÄ ME SUOMALAISET EMME OLE SOTAHULLUJA TOISINKUIN TE VENÄLÄISET MUTTA TE VENÄLÄISET SYYTÄTTE AINA MUITA SIITÄ MITÄ ITSE OLETTE!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja sun sotahulluutes, USKO NYT ETTÄ ME SUOMALAISET EMME OLE SOTAHULLUJA TOISINKUIN TE VENÄLÄISET MUTTA TE VENÄLÄISET SYYTÄTTE AINA MUITA SIITÄ MITÄ ITSE OLETTE!!
Sinulla ei virsi vanhene yhtään ja samalla tavalla periaatteessa huudat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei virsi vanhene yhtään ja samalla tavalla periaatteessa huudat.
Entäs ne omat virtes? Sinä taidat olla samaa maata kuin aloittaja, eli putinistipaska!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ne omat virtes? Sinä taidat olla samaa maata kuin aloittaja, eli putinistipaska!!
Kun totuus ei miellytä niin ruvetaan loukkaamaan ja haukkumaan toisia,ei kuulosta aikuisen touhulta yhtään vaan jonkun inttävån vekaran mölinältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun totuus ei miellytä niin ruvetaan loukkaamaan ja haukkumaan toisia,ei kuulosta aikuisen touhulta yhtään vaan jonkun inttävån vekaran mölinältä.
Et sinä tai aloittaja ole mitään totuuksia esittänyt, pelkkää Kremlin propagandaa vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tai aloittaja ole mitään totuuksia esittänyt, pelkkää Kremlin propagandaa vaan!
Itse taidat luulla olevasi..Tie..Totuus ja Elämä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat luulla olevasi..Tie..Totuus ja Elämä..
Entäs sinä sitten? Mikä luulet olevasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sinä sitten? Mikä luulet olevasi?
Realisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Realisti!
Realisti? Älä viitsi naurattaa! Venäjämielinen ja putlerin pérseennuolija sinä olet, et mikään realisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Realisti? Älä viitsi naurattaa! Venäjämielinen ja putlerin pérseennuolija sinä olet, et mikään realisti!
Älähän innostu liikaa,poikanen,siitä harvoin seuraa hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän innostu liikaa,poikanen,siitä harvoin seuraa hyvää.
En kuule ole mikään poikanen, olen keski-ikäinen mies! Ja miten niin älä innostu? Sinä voisit tosiaan muuttaa ihannemaahasi venäjälle ja jättää meidät suomalaiset rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuule ole mikään poikanen, olen keski-ikäinen mies! Ja miten niin älä innostu? Sinä voisit tosiaan muuttaa ihannemaahasi venäjälle ja jättää meidät suomalaiset rauhaan!
Voisitko osoittaa muutaman lauseen jossa minä ylistän venäjää,minäkin haluaisin lukea niitä.
- Anonyymi
Me Rysät olan sitä,mieltää,etä Suomen putäisi nostaa Sodilas Menot samale tasole,kun Rysiläkin on ?! Eli 40 proo senttii n brutto kansan tuoteesda ?!
- Anonyymi
Ensi vuonna natokustannukset nousee jäsenmaissa 3 % /brk.
Kohtuullista, kun huomioi, että naapurissa vaikuttaa Toveri Putin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510