Oon katellu moottoripyöriä ens kesäksi ja täytän 18 talvella joten heti otan sellase A2 kortin. Ny ku kattelen näitä vaihtoehtoja esim. Nettimotosta monessa lukee esim. "kuristettu 35kw" ja sen sellasta. Mä oon lukenu täälläki juttuja ja monet kertoo just miten se tehää ja missä ja paljo maksaa jne. mutta mä en iha ymmärrä mitä se tekee itse pyörälle. Lähteekö se liikkeelle hitaampaa? meneekö se yleisesti hitaampaa? mitä se tekee sille pyörälle.
en tii jos kukkaa enää käyttää tätä paikkaa ku kattelee et suurin osa on just vuosia sitte mut ajattelin silti kysyä :)
Mikä moottoripyöran kuristaminen tarkoittaa??
2
189
Vastaukset
- Anonyymi
Rajoitetaan tehoja. Hitaampi kun kuristamaton.
- Anonyymi
Lue tuolta: https://tekniikanmaailma.fi/lehti/13b-2020/tm-vertailu-a2-luokan-moottoripyorat-unelmien-aarella/
Vertailussa on Honda CB650R (A2) ja sille verrokkina Honda CB650R, täysitehoinen (A3)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747