Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa,

Anonyymi-ap

”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Matt 6:33

10

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaan etsikäät ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, ja niin kaikki nämät teille annetaan.

• Anonyymi

Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nej, söken först efter hans rike och hans rättfärdighet, så skall också allt detta andra tillfalla eder.

But seek ye first the kingdom of God, and his righteousness; and all these things shall be added unto you.

• Anonyymi

Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
        Heb 13:5

• Anonyymi

Jakeitten irrottelu kirjoitetun tilanteen hetkisistä asiayhteyksistä ei ole tervettä opetusta ollenkaan.

Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään jakoa erillisiin jakeisiin ollenkaan.

Asioita pitää tutkia kokonaisuuksina. Raamattu on vasta kokonansa totuus. Ei pelkät siivut ja leikkeleet ole koko totuus asioista. Päinvastoin, eksyttämiseen käytetään juuri asiayhteydestä irrotettua erillisiä jakeita.

• Anonyymi

Eli sinä väität, että vain kokonaan siteerattuna Raamattua voidaan pitää oikeana!
        Mietipä vielä toisen kerran.
        Kun Jeesus Kristus siteerasi Raamattua, siteerasiko hän koko Raamattua, vai olisiko ollut kuitenkin niin, että vain pari virkettä silloin riitti?
        Entä apostolien kohdalla? Siteerasivatko he myös KOKO Raamattua, kun he Pyhän Hengen ohjauksessa toivat esille tietyn Raamatun totuuden?

Väität virheellisesti, että vain kokonaisuutena Raamattu on totuus. Se on totuus myös Raamatun osina.

Psalmi 119:160
        ”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”

Jos lukisit Raamattua, näkisit helposti, ihan maalaisjärjellä ja tavallisella sisälukutaidon avulla, kuinka Jeesus ja apostolit siteerasivat Raamattua.
        Suosittelen lukemaan. Pyydä myös oikeaa mieltä ennen Raamatun lukemista!

• Anonyymi

Seireenit laulaa ja kitarakuorot soittaa: Antakaa pelastaa itsenne, tulkaa meidän lahkoon...kohtaamaan sitä Jeesusta ja Jumalaa...evankeljumi ensin...

Kerberokset heittää ihmisiä sisälle kuulemaan ilosanomaa....

• Anonyymi

Sinä siis halveksit Jeesuksen kehoitusta!
        Häpeä sinulle!

• Anonyymi

Elämme väkevän eksytyksen aikaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Nämä ovat Jeesuksen sanat, eivät minkään lahkon.

”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
        Matt 6:33

Teetkö, kuten Jeesus opettaa, vai jatkatko hänen pilkkaamistaan ja hänen sanojensa irvailua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe