On surullisen näköistä kun miehet ajelette niillä lumen ja jään ja ravan kuorruttamilla ikälopuilla mosseillanne tuolla liikenteessä.
Kaikki alle sadantonnin autot on mosseja.
Terveisin lämpimästä autotallista kiiltävällä autolla ajava businesslady.
Mittee köyhät
30
320
Vastaukset
- Anonyymi
pusineslaty ei ole vielä etes heränny mutta sinä olet, mee ny rappaamaan se tojotas käyntiin että pääset sinne siivoushommiin siihen markettiin
- Anonyymi
Naisille sivistynyt keskustelu on vaikeaa,menee kissatappeluksi.
- Anonyymi
Kyllä jokainen menestynyt busineslady on aamulla 6:30 Suolessa provoilemassa, sehän on selvää. Tosin peilistä näkyy mustat silmäaluset ja kolmekymppinen luuseri vanhapoika joka ei ulos pääsee kuin ostamaan Coopin oranssia "tilipäivänä".
- Anonyymi
Businesslady with balls and bmw
- Anonyymi
Just noin, katselin just tuota Lahden keskustan menoa ja on se kun Venäjällä ois.
Mustia likaisia vanhoja autoja menee ees taas suurin osa- Anonyymi
hyvä että sulla on uusi kiiltävä sähköauto eikä yhtään velkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No paljos sulla sitä velkaa mahtaa olla? 1997 passat alla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se enää kohta ole uusi. 2024 mallinen eli vuoden vanha kun 2025 vaihtuu.
Uusi tulee arvio tammikuun 15 ajoon.
Päivitetään samalla tehot ja varusteet.
Onpahan sitten vuoden päästä taas jollekki hyvä vaihtoauto.
Vaikka onkin vain Bmw i5m60 minkä saan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka onkin vain Bmw i5m60 minkä saan.Toi on se suomi24 vastaus, mutta mikä sulla reaalimaailmassa on?
2012 corolla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on se suomi24 vastaus, mutta mikä sulla reaalimaailmassa on?
2012 corolla ?En saa tähän kuvaa mutta en myöskään harrasta valehtelua näissä.
Olen huomannut ettei se auta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa tähän kuvaa mutta en myöskään harrasta valehtelua näissä.
Olen huomannut ettei se auta mitään.Juu, siis mulle on ihan sama millä ajat, mutta tiedät varmaan miten suomi24 toimii, tai oikeastaan anonyymit ihmiset sen takana.
Valehtelu ei yleensäkään auta asiaa, joten sulla on siis uudehko auto alla ja taloudellinen tilanne näyttäisi olevan kohdillaan.
Hyvä homma sun kannalta, sitten vaan elämän muutkin osa-alueet kuntoon niin kyllä kelpaa elellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, siis mulle on ihan sama millä ajat, mutta tiedät varmaan miten suomi24 toimii, tai oikeastaan anonyymit ihmiset sen takana.
Valehtelu ei yleensäkään auta asiaa, joten sulla on siis uudehko auto alla ja taloudellinen tilanne näyttäisi olevan kohdillaan.
Hyvä homma sun kannalta, sitten vaan elämän muutkin osa-alueet kuntoon niin kyllä kelpaa elellä.Niih tämä on mukava paikka kertoa miten menee. Fbssä tai instassa paljastuu liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih tämä on mukava paikka kertoa miten menee. Fbssä tai instassa paljastuu liikaa
Ethän sä oikeasti kertonut miten sulla menee.
Vihjailit enemmän materiaalin määrästä ja laadusta.
Mutta juu, lopetan tämän saivartelun tähän, tsemiä sulle, menee miten menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka onkin vain Bmw i5m60 minkä saan.Otiko osamaksulla kun noin kauan menee kun saat sen. Mulla on jo ollu pariviikkoa 2025 mallin auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otiko osamaksulla kun noin kauan menee kun saat sen. Mulla on jo ollu pariviikkoa 2025 mallin auto.
Mun kalenteri vaihtuu vasta 1.1.2025.
Sehän on hölmöintä nyt 2024 ottaa auto ajoon ja todeta 2025 että niinpäs on ajettu kahtena vuonna. 2024 ja 2025.
Itse tykkään että autoni on samaa vuotta kuin kalenteri näyttää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hölmöintä nyt 2024 ottaa auto ajoon ja todeta 2025 että niinpäs on ajettu kahtena vuonna. 2024 ja 2025.
Itse tykkään että autoni on samaa vuotta kuin kalenteri näyttääVuosimalli on eriasia kun käyttöönottopäivä. Ennen noihin tuijotettiin mutta olet jäänyt jälkeen näissä asioissa. Aja vaan sillä tosivanhalla vielä muutama vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka onkin vain Bmw i5m60 minkä saan.MIten päivitetään tehot ja varusteet 15 tammikuuta? Eikös ne ole molemmat pelkkiä rastitushommia vaan silloin kun tehdään kauppoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosimalli on eriasia kun käyttöönottopäivä. Ennen noihin tuijotettiin mutta olet jäänyt jälkeen näissä asioissa. Aja vaan sillä tosivanhalla vielä muutama vuosi.
Ennen oli ennen ja jotkut tekee niin. Itse autovälittäjänä katson käyttöönottovuotta sekä mallivuotta. Jos molemmat on sama niin paras.
Joillain on autoja jotka on ostaneet jossai syys lokakuussa ja pitävät sitä seuraavan vuoden mallina. Väärin.
Sitten joillain on autoja jotka on edellisen vuoden mallisarjaa ja pistäneet kilpiin seuraavana vuonna. Ei jatkoon.
Nämä viimeksimainitut on joitain taulapäitä jotka menevät ostamaan edellisen mallin kun facelift/uusi malli on jo saatavilla.
Noissa kaikissa voidaan katsoa hinnasta pois 5-10% surutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIten päivitetään tehot ja varusteet 15 tammikuuta? Eikös ne ole molemmat pelkkiä rastitushommia vaan silloin kun tehdään kauppoja?
Eli tarkoitin että 2024 mallinen kun vaihtuu uuteen joka ajoon 15.1, siinä on päivitetty ja otettu paremmat varusteet mitä 2024 tuli rastittua.
Osa toiminnoista on ilmaisessa testissä aluksi ja aktivoin ne sitten käyttöön jos niistä on muutakin iloa kuin maininta varustelistalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tykkään että autoni on samaa vuotta kuin kalenteri näyttääTuskin sun autoa1.1. 2025 päivässä valmistetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarkoitin että 2024 mallinen kun vaihtuu uuteen joka ajoon 15.1, siinä on päivitetty ja otettu paremmat varusteet mitä 2024 tuli rastittua.
Osa toiminnoista on ilmaisessa testissä aluksi ja aktivoin ne sitten käyttöön jos niistä on muutakin iloa kuin maininta varustelistalla.Ai sitäkö sä tarkoitit hahahahahaaa Ilmaisessa testissä yli 100 000 tuhannen autossa HERÄÄ JO !!! Älä viitti enää hahahahahahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka onkin vain Bmw i5m60 minkä saan.Onko sun uudessa autossa takalasinlämmitys ja tuhkakuppi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen oli ennen ja jotkut tekee niin. Itse autovälittäjänä katson käyttöönottovuotta sekä mallivuotta. Jos molemmat on sama niin paras.
Joillain on autoja jotka on ostaneet jossai syys lokakuussa ja pitävät sitä seuraavan vuoden mallina. Väärin.
Sitten joillain on autoja jotka on edellisen vuoden mallisarjaa ja pistäneet kilpiin seuraavana vuonna. Ei jatkoon.
Nämä viimeksimainitut on joitain taulapäitä jotka menevät ostamaan edellisen mallin kun facelift/uusi malli on jo saatavilla.
Noissa kaikissa voidaan katsoa hinnasta pois 5-10% surutta.MIten autonvälittäjä suhtautuu sellaiseen kun alusta on tehty vuonna 2008 ja kori päällä 2010. sellaisiakin liikkuu markkinoilla eivätkä ole kuorma-autoja.
Minkäs vuosimallin laittaisi autonvälittäjä myyntilappuun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIten autonvälittäjä suhtautuu sellaiseen kun alusta on tehty vuonna 2008 ja kori päällä 2010. sellaisiakin liikkuu markkinoilla eivätkä ole kuorma-autoja.
Minkäs vuosimallin laittaisi autonvälittäjä myyntilappuun?Lisään vielä, että käyttöönotto 2011.
- Anonyymi
Ladyn mies tienaa ja rouva tuhlaa mutta avioehto lopettaa tienestit .
- Anonyymi
Tää aloittajalady on kuule sellainen joka elää pelkässä haavemaailmassa.
Yötuurista on aamulla tullut ja seisaaltaan kuseskellut ennen kun meni nukkumaan siihen hyvin pienen vuokrayksiön hikiseen varavuoteeseen. Sellainen busineslady on juuri nyt aloittamassa seuraavaa yötuuriaan siellä mielikuvituksettomassa hihnatyössä.
- Anonyymi
En oo Mossee nähny monee vuotee. Enkä Ladaa.
- Anonyymi
Eipä niitä näe kun kiat bydit ja muut kaikenlaiset
Honkitonkit idän vispilät on ne korvanneet.
Samanmoisia ryssien autoja kaikki sieltä suunnalta
- Anonyymi
Opel on Saksan mosse!
- Anonyymi
Korkkareissa on kiva pujahtaa lämpöiseen biiliin, ilman karvahattua.🤶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747