Kumpu ravintolan joululounas Fiasko

Anonyymi-ap

Ko. Ravintola jatkoi joululounasaikaa To ja pe klo. 16 asti.
Lopputuntien aikana vain salaatti-ja kalapöytä oli ok. Laatikot oli niin vähissä, että reunoilta piti kaapia. Myös "moista" joulukinkkupaloja en tarjoaisi edes koiralle. Paisti oli ok.
Niin tarjoilun ulkonäkö on osa lounastapatumaa. Se oli ala-arvoinen, vaikka hinta oli 29e! Hlö kunnasta ei ollut puutetta. Hyvä kun kaikki mahtuivat seurustelemaan tiskin taakse.
Viikkojen tavalliset lounas pöydät ovat hyviä, mutta "juhla-ateriassa" ei onnistuttu, ikävä kyllä. Jatkossa muualle joululounaalle.
Yhtenä päivänä kävin ja Ystäväni toisena, joten "taso" oli samanlainen kumpanakin päivänä

19

1416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole yllätys...

Syöjiä liikaa ja ruokaa liian vähän...

• Anonyymi

Joo, ei voi verrata ent. Metsähovin lounas/joulupöytiin.
        Nykyisin loppuu pääruoka heti, kun työmiehet ovat ruokatuntinsa pitäneet.

• Anonyymi

Mie laitan kottiin niin saapi justiinsa sitä mitä haluaa. Oma musiikki ja hieno kattaus. Yhessä ostettiin kahen ystävän kanssa ruuat.

• Anonyymi

Koton miekii syön, suap syyä mitä sattuu tulemmaa.. Kukkaa ei viel ou moittina ruokii ku hyvvee tekköö..

• Anonyymi

Teollisuuskylän ruokala onnistui jälleen

• Anonyymi

Oisko se pitänyt vaan sinnuu varten, joka jatkoajalla tulee syömään olla pöytä täynnä ja "iskemätön"?

• Anonyymi

Ei. Hävikkiä pitää välttää. Mutta vuokiakin on pienempiä, jollaisen voi tehdä varalle.
        Jos kerta täysi hinta otetaan viimeisellä tunnilla, niin silloin pitää menunkin riittää. Tai voi käydä pitkän päälle huonosti.
        Ja arvostelun tarkoitus on "parantaa laatua", ei kiusata.

• Anonyymi

Minulle on sattunut pettymyksiä lounaalla käydessäni.
      Mutta makuja on niin monia kun on syöjiäkin.

• Anonyymi

Syökää kotonanne itse tekemää ruokaa, valittakaa sitten jos maistuu paskalle..

Salaatti ja kala maistuu mulle mainiosti myös raflassa, nam..

• Anonyymi

Sosku maksoi pummin lounaan joka järkyttää meitä. Avaaja pummi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosku maksoi pummin lounaan joka järkyttää meitä. Avaaja pummi.

Voi voi. Enpä tosiaankaan ole.

• Anonyymi

Oliko laatikot palaneita? Meidän pikkujoulu pöydässä olivat tänä jouluna .

• Anonyymi

Ei ole samassa rakennuksessa olevassa kahvilassakaan laatu kummoinen kotiin ostettavissa kakuissa vaikka vitriinissä tuotteet on ok. Kakku oli oikea pettymys kun täytteet puuttui lähes kokonaanja palautetta antaessa..pahoittelut vaan

• Anonyymi

Kävimme kesällä pojan perheen kanssa lounaalla. Oli jotakin laatikkoruokaa ja siihen oli pippuria lorahtanut aika reippaasti. Syömättä jäi.

• Anonyymi

Tarjoilijat vaihtoon kun on aikaa seisoskella

• Anonyymi

Yleensä on mautonta, nyt on sentään pippuria.

• Anonyymi

Minä kävin jouluaterialla kaksi (2) kertaa. Ei ollut moittimista. Paremmat kuin mitä kotona saa. Kateelliset moittii.

• Anonyymi

Parin viime kuukauden aikana lounasruoka on riittänyt ja ollut maistuvaa

• Anonyymi

Vissiin kokit vaihtuneet tuolla kun on ruuan laatu huonontunut paljon viime vuodesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6814
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2940
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2674
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe