Rikollinen Evijärvi

Anonyymi-ap

Evijärvi loistaa jälleen kerran sellaisessa asiassa, jossa sen ei tarvitseisi loistaa. Vuonna 2023 Evijärvi oli E-P: n ylivoimanen ykkönen mitattuna rikosten määrällä tuhatta asukasta kohden. Se luku Evijärvellä on 99.75. Taakse jäävät esimerkiksi Seinäjoki, Kokkola K-P:lta ja Pohjanmaalta rikollisuudestaan tunnettu Pietarsaari.

Tästä oli tilasto päivän Ilta-Sanomissa.

42

1736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Evijärven luku oli 90,75. EP:n korkein silti.

• Anonyymi

Jos siitä vähennetään romanien tekoset, niin oltais parikytsijaa alempana.

• Anonyymi

tummat.

• Anonyymi

Turhaa syyllistää romaneita Sensijaan näyttöä on paljon nuorison ilkivallasta ja rikoksista eri puolilla kuntaa. Eräs viimeisimmistä tapauksista on Laavuskan tuhopoltto yritys. Se ei onnistunut ja teon seuraukseksi jäivät vain laavun mustuneet hirsiseinät. Senkin tapauksen pääsyyllinen on yleisesti tiedossa, eikä kyseinen henkilö ole romani.

• Anonyymi

turhaa rikoksista syyttää romaaneja. mustalaiset ne roistoja ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

turhaa rikoksista syyttää romaaneja. mustalaiset ne roistoja ovat.

Evijärvellä esimerkiksi Laavuskan tuhopolttoa yrittänyt henkilö on 100 %:lla varmuudella kantasuomalainen valkolainen henkilö. Hänessä ei virtaa pisaraakaan mustalaisverta.

• Anonyymi

Inan levähdysalueen molemmin puoli tehdään valtaosa "rikioksista" Evijärvellä

• Anonyymi

Laavuskan tuhopolttoa yrittäneen äiti asuu noin kilometrin päässä Laavuskalta. Sieltä on Inan levähdysalueelle reilusti yli kymmenen kilometriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laavuskan tuhopolttoa yrittäneen äiti asuu noin kilometrin päässä Laavuskalta. Sieltä on Inan levähdysalueelle reilusti yli kymmenen kilometriä.

ei asu enää aikoihin muutti jo lappajärvelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei asu enää aikoihin muutti jo lappajärvelle

evijärveläis kopla ryösti koskikievarin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

evijärveläis kopla ryösti koskikievarin.

Olivatkohan S... ja J... mukana koplassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olivatkohan S... ja J... mukana koplassa?

ei vaan mustalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei vaan mustalaiset.

S:n isä vaiko peräti äiti sinä olet?
        Pidä poikasi kurissa äläkä syyttele romaneita ellei siihen ole aihetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

leirintäalue iltaisin ajelee aina sinne tumma lauma ns veneileen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

leirintäalue iltaisin ajelee aina sinne tumma lauma ns veneileen..

Hyvä , että se muutaman tahon pilaama ”järvi” kelpaa vielä joillekin.
        On kyllä häpeällistä Suomen oikeita järviä kohtaan nimittää sitä matalaa kuralammikkoa järveksi.

• Anonyymi

Taponyritys ja petoksia ainakin tapahtunut.

• Anonyymi

Nuorison häiriökäytös on erittäin yleistä koko kunnan alueella.

• Anonyymi

valehtelet kurja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

valehtelet kurja

Oletko sinä kaikista muistakin asioista aivan pihalla?
        Kysypä vaikka yläasteen opettajilta millaista oppilaiden käytös nykyään on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä kaikista muistakin asioista aivan pihalla?
        Kysypä vaikka yläasteen opettajilta millaista oppilaiden käytös nykyään on.

Paljastuit. Kaikki kyllä tietää kuka olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljastuit. Kaikki kyllä tietää kuka olet.

Ihanko totta että tietävät?

Siellä Evijärvelläkö vai täällä Vaasassa?
        Siellä varmaan iso osa asukkaista tuntee toisensa, mutta täällä on toisin. Täällä vain harva tietää että olen Evijärveltä kotoisin, enkä ole sitä torilla kuulutellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä varmaan iso osa asukkaista tuntee toisensa, mutta täällä on toisin. Täällä vain harva tietää että olen Evijärveltä kotoisin, enkä ole sitä torilla kuulutellut.

Tiedämme täällä Evijärvellä, että se olet sinä! Onnistuimme profiloimaan sinut kaiken viestiaineksen seasta :) Yhtäkkiä löysimme punaisen langan, ja se johti sinun identiteettiisi. Mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedämme täällä Evijärvellä, että se olet sinä! Onnistuimme profiloimaan sinut kaiken viestiaineksen seasta :) Yhtäkkiä löysimme punaisen langan, ja se johti sinun identiteettiisi. Mies.

Sinun kaltaistesi tyyppien takia en varmaankaan tule palaamaan Evijärvelle. Teitä on siellä aivan liikaa. Omasta ikäluokastanikin muuttivat Evijärveltä pois kaikki jotka vain pääsivät ja Evijärvelle jäivät vain ne, joiden oli syystä tai toisesta pakko jäädä.

Ja lisäksi sinne jäivät ne peräkamarin poja ja tytöt, jotka eivät muualle päässeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kaltaistesi tyyppien takia en varmaankaan tule palaamaan Evijärvelle. Teitä on siellä aivan liikaa. Omasta ikäluokastanikin muuttivat Evijärveltä pois kaikki jotka vain pääsivät ja Evijärvelle jäivät vain ne, joiden oli syystä tai toisesta pakko jäädä.

Ja lisäksi sinne jäivät ne peräkamarin poja ja tytöt, jotka eivät muualle päässeet.

Eivät kissatkaan pärjää pakkasessa. Täällä sinä asut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä, et ole vaasalainen. Tekstissäsi virhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä, et ole vaasalainen. Tekstissäsi virhe.

Mikä virhe?
        Olen syntynyt Evijärvellä, mutta asunut Vaasassa jo -90 luvun alusta saakka.

Eilen nuorin tyttäreni sanoi Onkkarilta tullessaan kuinka kivaa on kun koululuokalla ei ole häiriköitä ja välitunnilla olla rauhassa.

Täällä on niitäkin kouluja joissa häiriköitä riittää, mutta puskaradio on kertonut että Evijörven koululla tilanne on vielä pahempi.

Enkä ihmettele sitä kun muistan millaisia ne muutamat häiriköt olivat omassa nuoruudessani. Nyt niiden jälkikasvu varmasti on vielä vanhempiaankin typerämpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä virhe?
        Olen syntynyt Evijärvellä, mutta asunut Vaasassa jo -90 luvun alusta saakka.

Eilen nuorin tyttäreni sanoi Onkkarilta tullessaan kuinka kivaa on kun koululuokalla ei ole häiriköitä ja välitunnilla olla rauhassa.

Täällä on niitäkin kouluja joissa häiriköitä riittää, mutta puskaradio on kertonut että Evijörven koululla tilanne on vielä pahempi.

Enkä ihmettele sitä kun muistan millaisia ne muutamat häiriköt olivat omassa nuoruudessani. Nyt niiden jälkikasvu varmasti on vielä vanhempiaankin typerämpää.

Minulla on viisi lastenlasta Vaasassa ala- ja yläasteilla sekä lukiossa. Aivan mahdotonta meininkiä. Ala-asteella opetuksesta suurin osa ajasta menee häirikköoppilaiden kanssa, ovat lukutaidottomia, joiden vanhemmat vähät välittää lapsistaan. Yläasteilla ja lukiossa huumeongelmaa. Samana päivänä ei voi verrata Evijärveä ja Vaasaa keskenään, kun puhutaan lasten kasvuympäristöstä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on viisi lastenlasta Vaasassa ala- ja yläasteilla sekä lukiossa. Aivan mahdotonta meininkiä. Ala-asteella opetuksesta suurin osa ajasta menee häirikköoppilaiden kanssa, ovat lukutaidottomia, joiden vanhemmat vähät välittää lapsistaan. Yläasteilla ja lukiossa huumeongelmaa. Samana päivänä ei voi verrata Evijärveä ja Vaasaa keskenään, kun puhutaan lasten kasvuympäristöstä!

Sinä et tiedä yhtään mitään asiasta josta kirjoitat. Sinulla on lapsenlapsia vaasalaisissa kouluissa. Minun omat lapseni ovat käyneet koulunsa Vaasassa.

Sinä asut Evijärvellä ja minä Vaasassa. Sinulla on vain toisen käden tietoa Vaasan kasvuolosuhteista, mutta minulla on asiasta omaa kokemusta.

Vaasassa on useita kouluja ja jotkut niistä ovat rauhattomia, jotkut taas melko rauhallisia. Evijärvellä on vain yksi yläaste jonne kaikki häiriköt sekä pölvästit kertyvät koko kunnan alueelta. Ja niitä pölvästejä sekä häiriköitä on ollut Evijärvellä aina. Puskaradio on kertonut että myös Evijärvellä liikkuu huumeita.

Vaasassa on melkein 70 tuhatta asukasta ja yhdessä Mustasaaren kanssa asukasluku on melkein 90 tuhatta. Evijärvi on vähän yli 2000 asukkaan käpykylä. Jos Evijärven yläasteella on 10 häirikkö pölvästiä, niin silloin Vaasassa niitä pitäisi olla 350. Aivan niin paljon niitä täällä ei kuitenkaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä yhtään mitään asiasta josta kirjoitat. Sinulla on lapsenlapsia vaasalaisissa kouluissa. Minun omat lapseni ovat käyneet koulunsa Vaasassa.

Sinä asut Evijärvellä ja minä Vaasassa. Sinulla on vain toisen käden tietoa Vaasan kasvuolosuhteista, mutta minulla on asiasta omaa kokemusta.

Vaasassa on useita kouluja ja jotkut niistä ovat rauhattomia, jotkut taas melko rauhallisia. Evijärvellä on vain yksi yläaste jonne kaikki häiriköt sekä pölvästit kertyvät koko kunnan alueelta. Ja niitä pölvästejä sekä häiriköitä on ollut Evijärvellä aina. Puskaradio on kertonut että myös Evijärvellä liikkuu huumeita.

Vaasassa on melkein 70 tuhatta asukasta ja yhdessä Mustasaaren kanssa asukasluku on melkein 90 tuhatta. Evijärvi on vähän yli 2000 asukkaan käpykylä. Jos Evijärven yläasteella on 10 häirikkö pölvästiä, niin silloin Vaasassa niitä pitäisi olla 350. Aivan niin paljon niitä täällä ei kuitenkaan ole.

Mikä on motiivisi mollata evijärveläisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 30 vuotta sitten Evijärveltä muuttaneena tietää, mitä paikkakunnalla tapahtuu? Eikö tämä ole toisen käden tietoihin perustuvaa tietoa?

• Anonyymi

Minulla on koira (Labradori) ja sinä olet sekaisin.
      Juuri sinunlaisesi jäivät Evijärvelle, koska eivät muualle päässeet.

• Anonyymi

opettajat henkisesti sairaanloisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noin 30% evijärveläisistä on varkaita väkivaltarikollisia ja sukutaustaltaan mustalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noin 30% evijärveläisistä on varkaita väkivaltarikollisia ja sukutaustaltaan mustalaisia.

kyllähän näin on-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä tyypillinen koulupudokkaan sekä elämässään epäonnistuneen surkimuksen kommentti. Jatka samaa rataa ja sihauta toinenkin tölkki.

Huomenna aloitat aamun yhdellä loiventavalla ja sitten vielä toisella jne.
        Sehän on sinulle entuudestaan tuttua juttua..

• Anonyymi

Varokaa tällä evijärvellä on yksi henkilö joka varastaa auton lisävaloja autoista

• Anonyymi

Onko tarkempia tuntomerkkejä?
        Ikä, missä asuu, nimi tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tarkempia tuntomerkkejä?
        Ikä, missä asuu, nimi tms.

Se on se sama joka teki sen Evijärven s market uhkauksen ikä on 35 asuu jossain vesitornin lähistöllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se sama joka teki sen Evijärven s market uhkauksen ikä on 35 asuu jossain vesitornin lähistöllä

H-H

• Anonyymi

Sinä olet sekopää. Luulet varmasti että intiaanitkin ovat mustalaisia.
        Juuri sinunlaisesi olivat koulussakin niitä takapulpetin Taunoja, jotka eivät oppineet mitään ja kävivät koulussa vain syömisen vuoksi.

• Anonyymi

Tulispa minun kätteni iloksi.

• Anonyymi

Onhan se hyvä, että romaneilla on jossain paikka missä olla. Evijärvi soveltuu heidän tarpeisiin varmasti oikein hyvin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe