Naapurini huutaa/raivoaa lapsilleen melkein jokapäivä ja tämå meteli kuuluu yli 200 metrin päähän. Mitä asialle noi enään tehdä kun poliisia ei kiinnosta tämä asia?
Naapuri huutaa lapsilleen jatkuvasti
80
1306
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin olet lapsien puolella jos kuulosuojaimia ehdotat… toivottavasti et tule ikinä yhtään lasta saamaan
- Anonyymi
Kyllä se oman elämän ja kuulosuojainten hankkiminen on paras apu jostakin huutamisesta häiriintyneelle kaikesta valittajalle.
Enää en pentuja edes halua, kun niitä on jo riittämiin hankittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oman elämän ja kuulosuojainten hankkiminen on paras apu jostakin huutamisesta häiriintyneelle kaikesta valittajalle.
Enää en pentuja edes halua, kun niitä on jo riittämiin hankittu.Hyvinhän sinä osaat ne kasvattaa kun lapsesi näyttävät pelkäävän sinua… mutta hienoa huomata että
Ketään ei tämä asia kiinnosta mutta onneksi tänään voi soittaa poliisille kun ryyppäät lapsiesi nähden siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän sinä osaat ne kasvattaa kun lapsesi näyttävät pelkäävän sinua… mutta hienoa huomata että
Ketään ei tämä asia kiinnosta mutta onneksi tänään voi soittaa poliisille kun ryyppäät lapsiesi nähden siellä.Pennut on kasvatettu hyvin, herran pelkoon ja nuhteeseen ja omillaan toimeentulevia kunnon kansalaisia noista näyttää kehittyneen. Nuo sinun mitään oikein ymmärtämättömät matalamieliset, luonnevikaiset kuvitelmasi on vain oma keksintöäsi.
Ja miten kuvittelet poliisin suhtautuvan tuollaisiin kaltaistesi häiriköiden häirikkö soittoihin?
Katsos pisipää, naukun ottaminen pentujen nähden ei ole kiellettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pennut on kasvatettu hyvin, herran pelkoon ja nuhteeseen ja omillaan toimeentulevia kunnon kansalaisia noista näyttää kehittyneen. Nuo sinun mitään oikein ymmärtämättömät matalamieliset, luonnevikaiset kuvitelmasi on vain oma keksintöäsi.
Ja miten kuvittelet poliisin suhtautuvan tuollaisiin kaltaistesi häiriköiden häirikkö soittoihin?
Katsos pisipää, naukun ottaminen pentujen nähden ei ole kiellettyä.Mutta jos puhut lapsille mikä kuuluu yli 200 metrin päähän niin ei ole normaalia… johan me pelkäävät sinua. Taida sinun lapsise edes kunniottaa yhtään sinua vaan pelkäävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos puhut lapsille mikä kuuluu yli 200 metrin päähän niin ei ole normaalia… johan me pelkäävät sinua. Taida sinun lapsise edes kunniottaa yhtään sinua vaan pelkäävät
Se jos joku kuvittelee kuulevansa puhetta yli 200 metrin päästä joko valehtelee tai sitten tosiaan tarvitsee ne mainitut kuulosuojaimet.
Ja toki joskus pennuille joutuu ja pitää ääntään korottaa, joka on täysin normaalia , eikä kuulu kenellekään, koska muutenhan meno olisi pentujen sanelemaa hullun myllyä.
Mitä taas tulee kuvitelmiisi minun suhteestani pentuihini, niin kyllä se oikean ja rehellisen kasvatuksen saaminen heissä näkyy vanhempien ehdottomana kunnioittamisena.
Nuo horinat jostain pentujen pelkäämisestä on vain kuvitteluasi. - Anonyymi
En toki ole vähä-älyinen, enkä tietääkseni edes tyhmä, joten diagnoosisi meni taas metsään.
Eikä sekään ole provosoitumista kun kuviteltuihin valesyytöksiin vastaa kertomalla kuinka asia oikeasti on.
Narsismia ei vastauksistani löydy edes hakemalla, joten sen hoidon tarpeessa on juurikin tuo pentujen ihmisten tavoille opettamisesta huolestunut kirjoittaja, eikä se lanttumaakarilla pääsi tutkituttaminen olisi sinullekaan pahitteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En toki ole vähä-älyinen, enkä tietääkseni edes tyhmä, joten diagnoosisi meni taas metsään.
Eikä sekään ole provosoitumista kun kuviteltuihin valesyytöksiin vastaa kertomalla kuinka asia oikeasti on.
Narsismia ei vastauksistani löydy edes hakemalla, joten sen hoidon tarpeessa on juurikin tuo pentujen ihmisten tavoille opettamisesta huolestunut kirjoittaja, eikä se lanttumaakarilla pääsi tutkituttaminen olisi sinullekaan pahitteeksi.Mene sitte luetun ymmärtämisen kurssille… kyllä laitat heti syyttävän sormen ja viat muualle kun pidetään asiasta huonoa omatuntoa… varmasti moni muukin on kylällä samaa mieltä sinun pääkopastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitte luetun ymmärtämisen kurssille… kyllä laitat heti syyttävän sormen ja viat muualle kun pidetään asiasta huonoa omatuntoa… varmasti moni muukin on kylällä samaa mieltä sinun pääkopastasi.
Mitäs luetun ymmärtämisen kurssia minä muka tarvitsen? Totta kai voi ja saa sormella osoittaa sellaista kirjoittajaa joka jostain pennuille muka huutamisesta huolestuu ja neuvosta kuulosuojainten hankintaan närkästyy, alkaen syyttämään hyvän neuvon antajaa jostakin pentujen pelottelusta sun muusta paskasta.
Asunet sitten jossain vähämielisten kylässä, jossa kokokylällä olisi syytä käydä kallonkutistajan pakeilla, jos ja kun yleinen mielipide on sama mitä sinulla.
Onko kyse sisäsiittoisuudesta vai jostain muusta, ei näin muualla asuvalla ja "kylän" tapoja ja asukkaita tuntematta, ole tiedossa. - Anonyymi
Onko se jostain pennuille huutamisesta häiriintynyt myös narsisti?
Minulla, sinusta poiketen ei ole minkäänlaisen hoidon tarvetta, joten antaa sen olkihattuisen vanhan herran olla nyt ihan vaan kaikessa rauhassa. - Anonyymi
Ei minulla ole mitään syytä tai tarvetta puolustautua mistään , kun en ole mitään väärää tai virheellistä tehnyt tai sanonut.
Ensinnäkään minun huutoani pennuille ei ole kukaan koskaan kuullut, kun sellaista en ole tehnyt ja asuinpaikkani on kaukana jostain puhumastasi sukurutsaus kylästä.
Eikä se kenellekään mitään tai mitenkään kuulu, jos joku tarpeen tullen ilkiöpennuilleen joskus äänensä korottaa.
Se mikä jollekin pennulle on hyväksi, tietää ainoastaan sen pennun vanhempi. Jollekin kovakorvaiselle voi olla syytä osoittaa neuvot ja hyvät tavat vähän tavallista kovemmalla äänen voimakkuudella. jos sekään ei riitä niin on syytä turvautua "koivuniemen herraan" tai jopa nahkavyön solkipään antamaan opastukseen. - Anonyymi
Samaa olkihattuinen vanhaherra suosittelee kukkulalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olkihattuinen vanhaherra suosittelee kukkulalle
Koitas nyt selvitä humalastasi, ketjussahan on kyse joistakin heikkohermoisista ihmisistä, mutta kukkulahan on maaston muoto, joten....
- Anonyymi
Enpä asu missään kukkulalla, enkä ole koskaan edes väittänyt olevani täydellinen, joka sinällään ei mitenkään kuulu tai liity, jokin hermoheikon mölinään jostain pennuille huutamisesta ja pentujen kuvitellusta pelkäämisestä. Ai, se onkin nyt se kaiken pahan alku ja juuri pentujen äiti, joten miksi minua urospuolista yksilöä tuosta kuvitelmastasi soimaat?
- Anonyymi
Kuvitelmistasi huolimatta olen urospuolinen, enkä koskaan tai missään ole maininnut olevani muita parempi, vaikka en nyt tasoisesi täysi nollakaan ole. Minä en valitettavasti kykene viestejä poistamaan, eikä siihen minulla toki ole edes tarvetta. henkilöllisyydestäni tai asuin paikastani sinulla ei ole edes harmainta aavistusta, vaikka toki kieroutuneessa mielessäsi muuta kuvittelet. Ja mitään pelkäämistähän minulla ei taholtasi ole , eikä tule, syystä että kuvittelet minut aivan toiseksi henkilöksi mitä olen.
- Anonyymi
Valehteleminen on taito jota en sinun tapaasi hallitse, edes auttavasti. Tuo pennuille jonkin epämääräisen syöttäminen ja juottaminen on taas asia jonka lähde on vain sinun pääsi sisällä , eikä sillä ole mitään yhtymäkohtaa todellisuuteen.
- Anonyymi
No jos sinä tuota mainitsemaasi sairautta podet, niin sille minä en voi mitään.
- Anonyymi
Mitä tässä keskustelussa tapahtuu???
Ketkä siinä keskustelevat???- Anonyymi
Ei ehkä niin pahaa kateutta ja katkeruutta niinkuin sinulla. Toiset yrittävät toimia oikein eikä syyttää muita omista virheistään niin kuin narsistit tekevät…
- Anonyymi
Niin, mikä sinulla on tarve kirjoittaa 3 eripersoonassa? Pelkäänkö että joku tunnistaa sinut? Sanavalintasi täsmäävät aina hyvin ja siihen kuka olet
- Anonyymi
No kukas se sinä sitten olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukas se sinä sitten olet?
Sillähän tuskin on mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän tuskin on mitään merkitystä.
No el olekaan kun tiedämme sen jo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No el olekaan kun tiedämme sen jo..
Etpäs tiedäkään, vaikka muuta kuvittelet.
- Anonyymi
Jostain syystä alla oleva, täysin asiallinen vastaus saa ylläpidon näkemään punaista, katsotaan saako vastaus nyt "armon" ylläpidon silmissä.
Ensimmäinen on tuo hermoheikko humalainen joka syyttää naapuriaan lapsille huutamisesta.
Toinen on toisella puolen suomea asuva tuolle hermoheikolle känniläiselle, piruuttaan ja kieliposkessa vastaileva , saaden tuo ensimmäisen pasmat sekoavaan täysin.
Siitähän kommentoijien määrä sitten repesi käsittämään jossakin periferiassa olevan kyläpahasen asukkaiden keskinäiseksi nokitteluksi. - Anonyymi
En ole kuvittelemasi henkilö, enkä ole missään kukkulalla, eikä yhtäkään kommenttia ole ketjusta minun tahdosta poistettu.
Kaltaiselleni täysjärkiselle ei tuo itsensä kanssa keskustelu tule kysymykseen, niin kuin se sinulle näyttää olevan jopa joka paiväistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuvittelemasi henkilö, enkä ole missään kukkulalla, eikä yhtäkään kommenttia ole ketjusta minun tahdosta poistettu.
Kaltaiselleni täysjärkiselle ei tuo itsensä kanssa keskustelu tule kysymykseen, niin kuin se sinulle näyttää olevan jopa joka paiväistä.Voi kun edes raukka tietäisit kenelle kirjotat… hienoa huomata sinun olevan peloissasi ja vainoharhainen… tiedän sinusta yhtä sun toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun edes raukka tietäisit kenelle kirjotat… hienoa huomata sinun olevan peloissasi ja vainoharhainen… tiedän sinusta yhtä sun toista.
Et tiedä mistään mitään
- Anonyymi
Joo, huonosti oot tehnyt lumityöt... taas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun edes raukka tietäisit kenelle kirjotat… hienoa huomata sinun olevan peloissasi ja vainoharhainen… tiedän sinusta yhtä sun toista.
En tietenkään tiedä kenelle kirjoitan, enkä toki edes välitä tietää, anonyymejähän täällä kaikki ollaan. pelkoa tai vainoharhaisuutta en myöskään tunne, en sinua sen paremmin kuin ketään muutakaan kohtaan. Tosiasia on, ettet oikeasti tiedä minusta yhtään mitään, vaikka kieroutuneessa mielessäsi näytät muuta kuvittelevan.
Huomaan, että taas leimahti täysi sota jossain periferiassa olevassa kyläpahasessa, jossa kaikki asukkaat näyttää olevan katkeria toisilleen.
- Anonyymi
Käytkö valvomassa pihallani…
Olet kauhein kyylä mitä tässä kylässä asuu..- Anonyymi
No kuka noi postilaatikot kaivaa, jos et sinä . Kyylä ku kyylä. Siellä se torimuijien miitinki taas alkaa. Herätkää jo hittolainen. Tyhmyys sattuu omaan nilkkaan aika nopiaan. Kaikenlaisia hulluja sitä täällä on..yhdessä kylässä eläkeläisten kyyläkerho valittaa joka asiasta,eikä saa itse aikaan mitään .
Menkää vaikka Marttojen kanssa pullaa paistamaan, kun ootte niin ammattilaisia ja fiksuja, omasta mielestänne . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka noi postilaatikot kaivaa, jos et sinä . Kyylä ku kyylä. Siellä se torimuijien miitinki taas alkaa. Herätkää jo hittolainen. Tyhmyys sattuu omaan nilkkaan aika nopiaan. Kaikenlaisia hulluja sitä täällä on..yhdessä kylässä eläkeläisten kyyläkerho valittaa joka asiasta,eikä saa itse aikaan mitään .
Menkää vaikka Marttojen kanssa pullaa paistamaan, kun ootte niin ammattilaisia ja fiksuja, omasta mielestänne .Sinäkö kutsut itseäsi täydelliseksi kun terrorisoit vapaa-ehtoiskahvilaa… olisiko sinun syytä lopettaa toisten asiohin puuttuminen kun tuntuu että peitä omia tekojasi haukkumalla muita…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää vaikka Marttojen kanssa pullaa paistamaan, kun ootte niin ammattilaisia ja fiksuja, omasta mielestänne .Ei mulla ole aikaa teidän posti laatikoita kaivaa esiin. Minä auraan tien. Ja lisää lunta tulee. Kahvit juon missä haluun.hoitakaa lapiolla teidän laatikot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö kutsut itseäsi täydelliseksi kun terrorisoit vapaa-ehtoiskahvilaa… olisiko sinun syytä lopettaa toisten asiohin puuttuminen kun tuntuu että peitä omia tekojasi haukkumalla muita…
Ei tarvitse tulla pyytää lumen auraus apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö kutsut itseäsi täydelliseksi kun terrorisoit vapaa-ehtoiskahvilaa… olisiko sinun syytä lopettaa toisten asiohin puuttuminen kun tuntuu että peitä omia tekojasi haukkumalla muita…
polttaa polttaa, kun poistatat kirjoituksia. kannattaa keskittyä jatkossa vaan kuppillan vapaaehtoishommiin ja anna muiden tehdä oikeita töitä.. Tiedätkö, sellaista joissa ei ole aikaa kytätä mitä muut tekee.. Toiset jopa siivoilee, leipoo, auraa, rakentaa, johtaa,hoitaa ja kokkaa, kyylän homma kun ei ole ammatti..
Jos elämässä ei ole muuta kuin muiden kiusaaminen ,kannattaa ehkä ruveta vaikkapa virkkaamaan kukkahattuja ja pöytäliinoja. Tai kasvattamaan ampiaisia,kun oma piikki alkaa tylsymään.. surrur..
Äärimmäisen heikko ihminen lähtee tänne pukkistelemaan.. Menisit rohkeasti oven taakse,,jos joku painaa mieltä.. Niin kuin aikuiset, normaalit ihmiset tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
polttaa polttaa, kun poistatat kirjoituksia. kannattaa keskittyä jatkossa vaan kuppillan vapaaehtoishommiin ja anna muiden tehdä oikeita töitä.. Tiedätkö, sellaista joissa ei ole aikaa kytätä mitä muut tekee.. Toiset jopa siivoilee, leipoo, auraa, rakentaa, johtaa,hoitaa ja kokkaa, kyylän homma kun ei ole ammatti..
Jos elämässä ei ole muuta kuin muiden kiusaaminen ,kannattaa ehkä ruveta vaikkapa virkkaamaan kukkahattuja ja pöytäliinoja. Tai kasvattamaan ampiaisia,kun oma piikki alkaa tylsymään.. surrur..
Äärimmäisen heikko ihminen lähtee tänne pukkistelemaan.. Menisit rohkeasti oven taakse,,jos joku painaa mieltä.. Niin kuin aikuiset, normaalit ihmiset tekee.Ota se lumi lapio käteen ja mene posti laatikoita kaivaa esiin lisää lunta tulee aivan varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärimmäisen heikko ihminen lähtee tänne pukkistelemaan.. Menisit rohkeasti oven taakse,,jos joku painaa mieltä.. Niin kuin aikuiset, normaalit ihmiset tekee.Sinä äärimmäisen heikkona alat täällå kirjoittamaan olkihattuisesta herrasta ja kuinka tori kahvilassa on huonot voileivät… kiusaat ihmisiä jatkuvasti ja luulet olevasi muita parempi.. niin katso nyt peiliin mitä itse olet saanut aikaan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä äärimmäisen heikkona alat täällå kirjoittamaan olkihattuisesta herrasta ja kuinka tori kahvilassa on huonot voileivät… kiusaat ihmisiä jatkuvasti ja luulet olevasi muita parempi.. niin katso nyt peiliin mitä itse olet saanut aikaan…
Onko nyt huonosti hiekotettu.Aja vähän hitaammin et ole mikään Keke Rosberg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt huonosti hiekotettu.Aja vähän hitaammin et ole mikään Keke Rosberg
Taitaa olla.. koko maailman kuningas.. tai siis prinsessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä äärimmäisen heikkona alat täällå kirjoittamaan olkihattuisesta herrasta ja kuinka tori kahvilassa on huonot voileivät… kiusaat ihmisiä jatkuvasti ja luulet olevasi muita parempi.. niin katso nyt peiliin mitä itse olet saanut aikaan…
mitä oikein pöliset, miten hitossa voieivät liittyy auraamiseen.. kyllä nyt on tsykiatrille asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä oikein pöliset, miten hitossa voieivät liittyy auraamiseen.. kyllä nyt on tsykiatrille asiaa.
Alkaako hermo menemään kun et osaa kirjoittaa..
- Anonyymi
No en varmasti pyydä. Sen verran vielä järkeä päässä
- Anonyymi
No hyvä .Ja lunta tulee sen minä voin luvata
- Anonyymi
Lumi teki enkelin.. eiku tynnyrin eteiseen ..
- Anonyymi
Kannattaa käydä pää kuvauttaa vieläkun kerkeät…
- Anonyymi
Kumpi pää.. Taidat itse tarvita kuvantamista molempiin päihin. Varaa aika psykologille ja urologille.. Sul on selkeä läpi veto.. Jos vakka saisit jotain fyllinkiä, ettei valu neste molemmista päistä.. Toisaalta lainaa vaimon Tenoja ens hätää.
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla kokemustakin elefantist..onhan se kun on niin pieni et hyönteisiä joutuu sörkkimään . Kummaa vinoilua täällä harrastetaan. Jollain Napoleon ongelma .. eihän luonto sille mitään voi minkä torakan värkin se sulle loi..
Ja mä en muuten edes asu Loviisassa🤣🤣..oot kyl niin eksynyt kohteesi kanssa . Kiusaaja ole selkeästi . Kaikki tietää jo kuka olet .. varo ettei nastahammas irtoa kun tupsuas kampaat . - Anonyymi
Sä olitkin se hyönteisexpertti sieltä pikkukylästä. Mahtaa olla hieno harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olitkin se hyönteisexpertti sieltä pikkukylästä. Mahtaa olla hieno harrastus.
Just just .nyt ota se lumilapio käteen ja mene kaivaa esille ne posti laatikot.olet ennenkin puhunut postilaatikosta .Minä auraan tien en kaivaa esiin teidän posti laatikoita. Enkä juo teidän kahvia. Mulla on omat kahvit
- Anonyymi
Ota nyt se Fiskars käteen jää mene kaivaa esille ne posti laatikoita. Lunta tulee aivan varmasti lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota nyt se Fiskars käteen jää mene kaivaa esille ne posti laatikoita. Lunta tulee aivan varmasti lisää
Keitätkö kahvit kotona vai tuulimylly?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitätkö kahvit kotona vai tuulimylly?
Kuule mulla ei ole aikaa kun on auraamssa ja hiekotan keskellä yötä. Mutta laatikoita en kaivaa esiin se on varma. keitä sinä kahvia vaan
- Anonyymi
Kenestäköhän puhut.. Minulla kun ei ole hoitpsuhdetta mihinkää ja taevettakaan moiselle ei ole,toisin kuin näköjään sinulla. SInulla ,jollatakuva tarve hakea ihmisiä turhautuneisuutesi purkuun.
Jatkuvalla syötöllä keksit vieraista ihmisistä valheita ja syytöksiä,mitä julkeat levitellä täällä. Onko mitään sairaampaa.?? Aikuiset ihmiset.. Onko tosiaan näin,että loukkaatte toisten kunniaa ja mainetta tällaisella sairaalla ja keksityillä asioilla. Onko oma elämänne niin täydellistä turhuutta,että ei edes Kauniit ja Rohkeat enää riitä? Pitäää toisten ihmisten elämään puuttua ja ilkeillä täällä.. Ja tosiaan jos jotain helvetin vapaaehtoistyötä teet, et tee sitä vilpittömästi,koska selvästi olet äärimmäisen ilkeä ja paha ihminen. - Anonyymi
Millähän osastolla sinä sitten olet B13?
- Anonyymi
No en ole kuule Hollannissa, oletat ihan omiasi.. Ja en tied onko nuo tuulimyllyn lavat kun tuossa ilmalämpöpumpussa pyörii.. Täytynee kysyä ammattimieheltä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestäköhän puhut.. Minulla kun ei ole hoitpsuhdetta mihinkää ja taevettakaan moiselle ei ole,toisin kuin näköjään sinulla. SInulla ,jollatakuva tarve hakea ihmisiä turhautuneisuutesi purkuun.
Jatkuvalla syötöllä keksit vieraista ihmisistä valheita ja syytöksiä,mitä julkeat levitellä täällä. Onko mitään sairaampaa.?? Aikuiset ihmiset.. Onko tosiaan näin,että loukkaatte toisten kunniaa ja mainetta tällaisella sairaalla ja keksityillä asioilla. Onko oma elämänne niin täydellistä turhuutta,että ei edes Kauniit ja Rohkeat enää riitä? Pitäää toisten ihmisten elämään puuttua ja ilkeillä täällä.. Ja tosiaan jos jotain helvetin vapaaehtoistyötä teet, et tee sitä vilpittömästi,koska selvästi olet äärimmäisen ilkeä ja paha ihminen.Unohdit mainita kuka olet. Se joka leikin aloittaa se leikin kestäköön. Ps etkö osaa kirjoittaa onepluspuhelimellasi vai hätäännystä että jäät kiinni. Terveisiä vain sinne kukkulankuninkaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millähän osastolla sinä sitten olet B13?
Onko tuttu paikka sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit mainita kuka olet. Se joka leikin aloittaa se leikin kestäköön. Ps etkö osaa kirjoittaa onepluspuhelimellasi vai hätäännystä että jäät kiinni. Terveisiä vain sinne kukkulankuninkaalla
mikä luuri se on, mulla on kule iphone.. nyt meni metsään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit mainita kuka olet. Se joka leikin aloittaa se leikin kestäköön. Ps etkö osaa kirjoittaa onepluspuhelimellasi vai hätäännystä että jäät kiinni. Terveisiä vain sinne kukkulankuninkaalla
Sähän se oot kiinni jäänyt kun rupeet arvailee puhelimia.. Tiedätkö sitä,et tiedetään kanssa täällä Porvoossa,kuka siellä kirjoittaa, tai ketkä.. Ollaan tiedetty jo kauan.. Miksi teillä on hätä,kun ootte jatkuvasti alotuksia tekemässä toisista,kertokaa nyt vaan miten hienoa teidän elämä on ja saavutuksistanne.. Meilläkin on One plussaa, ja Samsungia yms. ja pystytään hämmentää sut kuvittelemaan ihan mitä vaan.. Osataan meinaan leikki vaari tietokoneilla.. On jännä nähdä että nää aloitukset tulee aina, jonkun vanhan koulun takaa.. miten selitätte sen.. On kaverilla sen verran komiat vehkeet,et voe hyvvee päevää..
- Anonyymi
Joko kävit?
- Anonyymi
Seon oikein hyvä niin saadaan sinutkin vastuuseen muiden ihmisten häiritsemisestä…
- Anonyymi
No kerro koska pitää tehdä lumityö. Häiritsenko sinua.
- Anonyymi
Missä tämä torikauppias asuu? Sehän ihan hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan hullu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanois nyt ihan niin. Sanotaa vaikka näin että voi ostaa kahiva torilta .muuten pitää olla varovainen sen kannassa. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanois nyt ihan niin. Sanotaa vaikka näin että voi ostaa kahiva torilta .muuten pitää olla varovainen sen kannassa. .
No oli miten oli niin ei uskois että tämä henkilö on ollut entinen Kauppias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli miten oli niin ei uskois että tämä henkilö on ollut entinen Kauppias
No sehän on selvää että on entinen, jos näin asiakkaitakin on vainonnut. Eikä se torin kahvi ole mitään erityistä.. Eikä koko torikaan ole kuin samaa vanhaa vuodesta toiseen. Kateellisia immeisiä ja juoruja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen minä voin sanoa että haitarii tämä torikauppias osaa pelata ja meinaa että todellakin hyvin. Mutta muuten on aika kaksi naamanen ja ylimielinen.Kannataa olla varovainen mitä puhuu sen kannassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen minä voin sanoa että haitarii tämä torikauppias osaa pelata ja meinaa että todellakin hyvin. Mutta muuten on aika kaksi naamanen ja ylimielinen.Kannataa olla varovainen mitä puhuu sen kannassa.
Puhutko nyt itsestäsi
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997