Työtä tekemällä köyhtyy.

Anonyymi-ap

Rikoksia tekemällä rikastuu, opettaa hallitus näin tekemään.

18

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin sinun tyhjätaskuutesi ja taipumus myymälävarkauksiin Orpon vika kuitenkaan on. Sinä kaiketi aloit sössimään asiasi siinä vaiheessa jo kun pikkupetteri oli polvihousuissa.

• Anonyymi

On se. JOs Orpo varastaa sinulta rahaa, niin ethän sinä enää saa itsellesi ruokaa, joten joudut sinäkin varastaan. Vai oletko itse antanut Orpolle luvan viedä sulta rahaa????

Sun mielestä orpon vika on vaan talven tulo, ei kansalaisten lojen pienentäminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se. JOs Orpo varastaa sinulta rahaa, niin ethän sinä enää saa itsellesi ruokaa, joten joudut sinäkin varastaan. Vai oletko itse antanut Orpolle luvan viedä sulta rahaa????

Sun mielestä orpon vika on vaan talven tulo, ei kansalaisten lojen pienentäminen?

Ei minun mielestäni orvon vika ole edes talven tulo. Sinä persaukisena luuserina vain etsit syntipukkia mitättömyydellesi muualta vaikka syypään näet jos vilkaiset peiliin.

• Anonyymi

Ehdin olla töissä 40 vuotta, mutta missään vaiheessa en havainnut köyhtymistä,
      vaan päinvastoi, omaisuus vain lisääntys ja siinä samalla hyvinvointi koheni.
      Mutta jos sössii asiansa jo nuorena eikä hakeudu koulutukseen eikä töihin, niin
      kurjuutta on luvassa ihan eläkeikään saakka.

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Töissä on niin pienet palkat ettei töitä kannata tehdä.

Työttömänä saata kaikki tulot itsellesi, ei mene työmatkoihin kallista bensaa, ei tarvi paljon vaatteita, eikä eväitä... ja se oma jaksaminen, se on kallista, jos olet töissä.

Itse olen voinut paremmin, tullut toimeen paremmin kun olen ollut työtön. Jos rahat ei riitä tt tuesta saa ja kaikki kelan etuudet. Mikäs on ollessa.

Ei varmaan kaikki tykkää hyvästä elintasosta jotka orjatöissä käy, mutta se on ihan heidän oma asia. Minä en menisi kun kotona olosta saa paremmin rahaa.
      Vihjeeksi voin sanoa, että kirpparimyynnit on verottomia, ja jos olet käsistä kätevä, teet vaikka mitä myyntiin. Mun villapaidat ym villakutomiset myssyt, lastenvaatteet, huivit, lapset, sukat,särystimet ym, on kovassa huudossa kirppiksellä, siitä tienaa verottomana paljon. Jotkut tulee jopa kotoonta hakeen kun tietää että täällä asuu super neuloja.

• Anonyymi

Neuloja? Yritä pysyä irti huumeista.

• Anonyymi

Liian korkea verotus tekee monista rikollisia, nyt etenkin, kun työn hinta on ollut jo pidempään pilvissä.

• Anonyymi

Omalla kohdallani tuo olisi ollut mahdotonta!
      Vain velkaa, niukasti kuluneita ryysyjä. Siinä koko oleminen.
      Puolen vuoden työrupeaman jälkeen sain hieman vaatteita päälleni. Ensin alusvaatteita. Käytetty fillari työmatkoja varten. Sitten kauppa-apulais eukon kanssa käytetty mustavalko PAI töllö.
      1,5 vuoden jälkeen eukon säästöillä käytetty 3-vaihteinen Datsun.
      Missään vaiheessa työvuosieni aikana en ole köyhtynyt.
      Sen verran jäi palkkatuloista kuluttamatta, että lopetin vakituisessa työssä käymisen 52 vuotisena ja työttömyys-työpätkä jaksottelun 57 vuotisena.

• Anonyymi

Työt ei kannata, nyt varsinkaan, kun palkat pientyy, verotus, maksut ja eliäminen on hintavaa, ylihintavaa, ja työoloja heikotetaan rutkasti, niitä ei kojhta ole enää, eikä töitäkään.
      ORPO!!! SYYLLINEN ETTÄ SUOMI ON AJETTU ALAS.

• Anonyymi

Eikö riitä että teit aloituksen vaan piti varmuuden vuoksi vielä peesata omaa huutoaan? No, ei näemmä,

• Anonyymi

Jos työn hinta olisi halvempi, niin työllistäisin monenlaisia remontimiehiä ja vielä verokortilla. Nyt on pakko työllistää pimeästi mitä itse ei osaa tehdä, kun tuntiveloitukset verojen kanssa pyörivät yli puolen sadan euron.

• Anonyymi
    • Anonyymi

ilmaa hengittämällä tukehtuu

ruokaa syömällä laihtuu

• Anonyymi

työ on enemmän orjuus puoleista ollut aina, muuten se on kannattamatonta

trendityöllisyys on 4 päivää viikossa mutta se on vain trendikkyyttä eikä työntekoa
      ehkä ei tarkoitettu kaikille

• Anonyymi

Työ vapauttaa.

• Anonyymi

Totta tuo "Arbeit Macht Frei". Itse sen luin Dachaun portilla melkein 50 v sitten.
        Ja: "Rehelliset maa perii".

• Anonyymi

Petokset ja nämä kannattaa jos vertaa työhön.
      Työssäkäyvällä on loppukuu tiukka.
      Ottakaa Romaneista oppia.
      He pärjäävät kaupoissakin ihan että mariskoolia mekkoon jne.

• Anonyymi

Aloittaja hourailee jonkun kommari-ideologian saastuttamana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6654
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6073
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3364
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2830
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2318
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      46
      1872
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe