Fetissini on nähdä, että muut katsovat naistani himoiten. Fantasiana on viedä asiaa koko ajan rohkeammaksi, mutta pysyen edelleen kontaktittomina tapahtumina. Aisurihommat ei minua kiinnosta lainkaan. Vain se, että naiseni saa muut miehet kiimaan. Ja parasta on se, että naiseni tulee katselun kohteena itse aivan kiimaiseksi. Parhaimmillaan naiseni on tyydyttänyt itseään, kun joku on katsellut salaa.
Katso naistani himoiten
32
949
Vastaukset
- Anonyymi
Etelän nudistirannoilla tuo onnistuu helpoiten. Miehiä riittää ja saatte itsekkin olla riettaita. Kokeiltu on.
- Anonyymi
Aloitus ei varmaankaan ollut mikään seuranhakukutsu, mutta missä te tuota teette ? Kotona ilman verhoja niin että muut näkee vai missä/miten ?
- Anonyymi
Käytännössä joka paikassa. Paikan ja tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä joka paikassa. Paikan ja tilanteen mukaan.
Juuri näin! Aina ja kaikkialla molemmilla pieni seikkailumieli päällä. Tietenkin aika ja paikka määrittelee mitä ja kuinka paljon.
- Anonyymi
Sama juttu meillä, käydään nakurannoilla ja höyrysaunoissa esittelemässä alastonta vaimoa että vieraat miehet saa tuijotella 😊 nyt ollaan myös julkaistu alastonkuvaa ja videoita tuolla alastonsuomi.com sivuilla niin vieraat miehet saa katsella ja runkata ja kommentoida vaimoa 😍
- Anonyymi
Oletteko missäpäin käyneet nakuilemassa ??
Onko mennyt meno kuinka rohkeaksi ??
Meillä välillä mennyt ihan pillun esittelyksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko missäpäin käyneet nakuilemassa ??
Onko mennyt meno kuinka rohkeaksi ??
Meillä välillä mennyt ihan pillun esittelyksi.Yyterissä on rannalla miehet päässeet levittämään aurinkorasvaa ja siinä samalla ovat puristelleet tissejä ja persettä ja työntäneet sormia pilluun mutta ei sen pidemmälle ole menty. Mukava sitä on katsella kalu kovana vierestä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yyterissä on rannalla miehet päässeet levittämään aurinkorasvaa ja siinä samalla ovat puristelleet tissejä ja persettä ja työntäneet sormia pilluun mutta ei sen pidemmälle ole menty. Mukava sitä on katsella kalu kovana vierestä 😊
Saiskos ens kesänä levitellä aurinkorasvaa rouvan vartalolle ja antaa katsellessasi vagina hieronnan voisin antaa vaimosi katsella kun hyväilen rasvattua kaluani ja jos haluaa voi imeä runkata tai naida kaluani kesää odotellessa pakko ajatella vaimoasi ja purkaa paineita mies 58 v
- Anonyymi
Seksuaalinen fetissi on jokin esine, tai ruumiinosa, joka ei normaalisti/tavanomaisesti ole seksuaalinen, mutta siitä on muodostunut jollekin yksilölle seksuaalinen "lukko", hän ei kykene seksiin ilman fetissiään. Hän on fetisisti, häntä vaivaa fetisismi.
Tavanomaisesta/normaalista selvästi poikkeava seksuaalinen toive, halu, himo tai fiksaatio joko on jokin parafilia tai jokin perversio. Sellaiset toiveet/halut jotka ovat etiikan/moraalin kannalta hyväksyttäviä, eivätkä loukkaa ketään eivätkä mitään, ovat parafilioita, kuten homofilia tai pedofilia. Yhteiskunnan etiikkaa/ normeja tai tabuja vastaan rikkovat toiveet/halut ovat puolestaan perversioita.
Perversioiden ja parafilioiden lisäksi on käytössä myös käsitteet "kink" ja "kinky" jotka ovat englanninkieltä, https://www.etymonline.com/word/kink ne toisinaan ovat synonyymi parafilialle, toisinaan perversiolle. Harmillisesti niitä ei ole suomennettu, mutta sekään ei ole peruste käyttää sanaa "fetissi" ääliömäisellä tavalla väärin.
Oppimateriaalia: 'Kinks, Fetishes, Paraphilias: Treating Issues with Non-Traditional Sexuality': https://psychcentral.com/blog/kinks-fetishes-paraphilias-treating-issues-with-non-traditional-sexuality - Anonyymi
Naiseni on jo rohkeampi kuin minä, vaikka alkuun ujosteli.
- Anonyymi
Hyvä niin. Meillä ainaskin eteni tosi nopeesti kun saatiin vain alku jännitys haihtumaan.
Meillä ainaskin rouva ottaa rannalla heti alaosan pois ja sitten vasta muuta puuhaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. Meillä ainaskin eteni tosi nopeesti kun saatiin vain alku jännitys haihtumaan.
Meillä ainaskin rouva ottaa rannalla heti alaosan pois ja sitten vasta muuta puuhaamaan.Noita kun olisi Suomessa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita kun olisi Suomessa enemmän.
Vaimoni ottaa aina aurinkoa alasti tavallisilla uimarannoilla ja kaupunkien puistoissa. Koskaan ei ole kukaan valittanut tai edes maininnut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni ottaa aina aurinkoa alasti tavallisilla uimarannoilla ja kaupunkien puistoissa. Koskaan ei ole kukaan valittanut tai edes maininnut mitään.
No niimpä. Hienoa, mutta vedäppä itse kalsarit kinttuihin niin jo on virkavalta paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niimpä. Hienoa, mutta vedäppä itse kalsarit kinttuihin niin jo on virkavalta paikalla.
Me on otettu muutamia alaston kuvia vaimosta julkisilla rannoilla eikä se ole ketään loukannut muutama iäkkäämpi mies seurasi mielenkiinnolla meidän juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin parasta, että nainen voi olla alastomana tai hyvin niukassa vaatetuksessa sellaisessa paikassa, jossa miehille tulee suorastaan tukala olo, kun eivät voi vapauttaa kaluaan tai muutenkaan antaa huomiota liikaa naiselle. Joutuvat vain katselemaan kovan kiiman yltyessä vielä kovemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin parasta, että nainen voi olla alastomana tai hyvin niukassa vaatetuksessa sellaisessa paikassa, jossa miehille tulee suorastaan tukala olo, kun eivät voi vapauttaa kaluaan tai muutenkaan antaa huomiota liikaa naiselle. Joutuvat vain katselemaan kovan kiiman yltyessä vielä kovemmaksi.
Tuo on katselijan roolissakin mukavinta. Odottamaton paikka. Näkymä kiihottava. Ei voi kuin katsoa ja antaa naisen kiusata. Ja toivoa samalla, ettei nainen lopeta vaikka itse meinaa räjähtää himosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on katselijan roolissakin mukavinta. Odottamaton paikka. Näkymä kiihottava. Ei voi kuin katsoa ja antaa naisen kiusata. Ja toivoa samalla, ettei nainen lopeta vaikka itse meinaa räjähtää himosta.
Kyllä on kiihottava katsella kun nainen esittelee reittään pitkälle esim lentokoneessa.Halkiohame,sukkikset....t.61ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kiihottava katsella kun nainen esittelee reittään pitkälle esim lentokoneessa.Halkiohame,sukkikset....t.61ukm
Naiseni on juuri tuollainen kiusoittelija. Itse saatan katsella tilannetta vain sivulta. Toiset miehet katsovat naistani avoimesti ja toiset koittavat salailla omia katseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiseni on juuri tuollainen kiusoittelija. Itse saatan katsella tilannetta vain sivulta. Toiset miehet katsovat naistani avoimesti ja toiset koittavat salailla omia katseita.
Kyllä kiihotun kovasti pelkästä katselusta.Nainen huomaa että kovettuu niin alkaa lisää paljastelemaan reittään..tykkään leikistä...
- Anonyymi
Toiset naiset katsovat paheksuen ja heidän miehet yrittävät salaa katsoa.
- Anonyymi
Näin naisena tykkään katsella naisellisia naisia, jotka rohkeasti tuovat seksuaalisuuttaan esille. Ja voisin sanoa, että mitä tuhmempaa, niin sitä parempaa. Vielä jos leikissä on mukana mies, joka selvästi haluaa osoittaa naiselle huomiota välittämättä muista, niin se saa polveni aivan heikoiksi.
- Anonyymi
Haluaisitko itse olla se jota esitellään / joka siis paljastelee, mutta rohkeus ei vielä siihen riitä.?
- Anonyymi
Me ainaskin tykätään kun rouva on rohkea esittelemään itseään. Tekee myös itse tunnolle hyvää 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko itse olla se jota esitellään / joka siis paljastelee, mutta rohkeus ei vielä siihen riitä.?
Mistä tuollaista päättelet?
- Anonyymi
Ja näin… sait aikaan minulle uuden tavoitteen. Päästä katselemaan naista, joka kiihoittuen nauttii katsella muita noissa tilanteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin… sait aikaan minulle uuden tavoitteen. Päästä katselemaan naista, joka kiihoittuen nauttii katsella muita noissa tilanteissa.
Ei muutakuin kesää kohden ja silmät auki, toivottavasti saatais joku ranta minne vois mennä näytille.
- Anonyymi
Itsekin pidän, että naiseni on pukeutunut seksikkäästi iltaan ja muut miehet katselevat häntä haluten. Naiseni nauttii pukeutua huomiota herättävästi.
- Anonyymi
Katselijakin kiihottuu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselijakin kiihottuu....
Sen olen huomannut usein.
- Anonyymi
Meillä alkoi aika pienistä asioista ja pidemmän ajan kuluessa.
Vaimo on saanut kotonaan tiukan vanhanajan kasvatuksen. Lähes kaikki miehiin ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat olleet kiellettyjä ja pahasta.
Eka kerran pääsin nauttimaan kun seurusteluaikana kävimme joella uimassa ja niin vain hän riisuuntui ja uimme ja kuivattelimme auringossa alasti, naitu ei, kun tulimme häirityksi.
Sitten taisi näitä puhkeavan seksuaalisuuden merkkejä olla kun kihloissa ollessamme olimme käymässä hänen siskonsa ja tämän miehen luona.
Asuivat alivuokralaisena ja saunomisaikaa oli sovittu tunti ja vartti. Opiskelijapiireissä pyöriessä nähneet jo yhtä ja toista ja ehdottivat, että saunotaan yhdessä.
Morsmaikkuni pisti ensin jyrkästi vastaan, mutta sauna-ajan lähestyessä vaitonaisena, mutta kumminkin lähti mukaan. No eka kerta tällaiseen porukkasaunomiseen itselläkin. Oli nuorelle miehelle silmäniloa. Eikä siinä pyyhkeisiin kietouduttu, ne oli pukuhuoneessa, eikä morsmaikkunaan paikkojaan käsillä peitellyt.
Yöllä hiljaa naitiin ja olipa morsmaikku melkoisen kiihkeänä ja halukas.
Sit muistuu mieleen eka Inglesin reissu. Ei puhettakaan, että olis rannalla nakuiltu, mutta kovasti rannalla kävely vaimoa kiinnosti. No tietysti minuakin. Joka päivä viikon lomalla oli halukas kävelemään Faron majakalle ja takaisin ja huomasin miten kiihottui katsellessaan rantaviivalla käveleviä ja rantahiekalla lojuvia alastomia ihmisiä. ja kävi kuumana naidessa hotellilla.
Sitten mennessämme matkatoimiston järjestämälle illanvietolle huomasinkin, että vaimo olikin jättänyt ihan omatoimisesti rintsikat pois. Hame oli sen ajan kietaistumallia, joka jätti rintavarustuksen kohdalta kaula-aukon hyvin avaraksi. Tanssittiin siinä saman pöydän pariskuntien kanssa vaimolla riitti kokoajan vientiä. Yöllä vaimo jo nojasi nainnin jälkeen alasti parvekkeen kaiteeseen ja antoi naida vielä siinä.
Siitä on edetty pikkuhiljaa ja nykyisin lomareisut aina ilman rintsikoita ja paljon jo ilman pöksyjäkin. Niin ja Inglesissäkin nyt jo rohkeasti nakuna.- Anonyymi
Hyvä alku, pidä tuosta kiinni ja rohkaise kokeilemaan lisää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721