Kontiolahden kunta,yrittäjät ja elinvoimalupaus

Anonyymi-ap

Täyttä huuhaata.Katalia kätyreitä ja pyrkyreitä.

7

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PYRKY RIJEN PALSTA ON pohjo sessa sinne haudataan kullan huuhtojat erakot

• Anonyymi

haaveissa vaanko oot mun

• Anonyymi

Miten pitkä tuki lie elinvoimalupaukseen kirjattu sinne höytiäisen rannan matkailupyhättöön, kalliimmaksi tulee kuin helminauha aidoista helmistä! Oikein Tuki Helmi

• Anonyymejä taas. eikö uskalleta kirjoittaa omalla nimellä edes? Mitä kommentoin Kontiolahden yrittäjyydestä? Jos joku täällä menestyy maailmalla, niin kaikenlaisia perättömiä ilmoituksia alkaa satamaan niskaan. Neljä poliisia hakemaan perinnekiväärin varikolle?!!! No hei haloo! Kuka muu edes tietää, että miten hoidetaan ja mitkä patruunat yleensä käyvät + onko edes saatavilla enää? Haulikon patit. No mitä se poliisilaitos niillä tekee? Elinkeinoista siis puhutaan. Se on sellainen asia, että jos käyt maailmalla ansaitsemassa, niin kimppuun hyökätään! Sehän on hyvä asia, että vaihtotaloutta on paikallisillekin yrittäjille. Sitten on nalkutus, että kotona vaan lusit. Siinä on kysymys jo siitä, että ketkä täältä ovat edes maailmalla siipiänsä käyneet kokeilemassa, ja kirjaimellisesti. Minä en ole kunnan rahoilla matkustanut yhtään minnekään. Valtion rahoilla joskus kyllä, ja se on työtä sitten. IBAn kokouksissa todellakaan en kunnan varoin ole matkustellut. Ja mitähän katetta edustajat siitä ovat tuoneet lompakot pulloillaan? Ei juuri yhtään mitään, maksaa vaan. Se tästä.

• Anonyymi

Ihan oikein että veivät sinulta aseet pois kun uhkailit julkisesti omalla FB sivullasi suunnittelevasi iskua, ihan täysin sinun oma syy ei kenenkään muun toivottavasti et saa ritsaa kummoisempaa asetta enää koskaan.

Luuletko muuten ihan oikeasti kirjoittelemaan kuninkaallisten kanssa Facebookissa? Lapsikin tunnistaa feikkiprofiiliksi sen sinun keskustelukumppanin.

Ja tottahan se on että kotona vaan olet kunnollisten veronmaksajien rahoittamana.

Se lehtijuttu missä sinun muka väitetään istuneen huumeista tuomion niin missä se edelleen viipyy se linkki siihen?

• Sanon lisää. Jos kutsun kansainvälisiä vieraita, niin. majoitus esimerkiksi. Kyllä sellainen 10 henkeä menee, mutta kun puhutaan tuhansista kisavieraista ja festivaalivieraista, niin onko monta paikkaa sijoittaa. Metsään telttaan. Ei varmasti kiinnosta + kuljetukset. Joku Taiwanilainen tyttö jos tänne tulee, niin vaihtoehto on minun sohva tai putka. Eikä poliisi ota edes viatonta ihmistä putkaan. Eivät minuakaan, vaikka yhden kerran olin, kun rähjäsin sairaalassa, että tilatkaa taksi, että en tänne yöksi jää. Olisi kyllä kannattanut. Mikäs siinä? Yö saikun pedillä ja aamulla kotiin. Missäs asuin silloin? Noljakka, Joensuu.

• Anonyymi

ei olla nimi henkilöitä vaan ouluun asti reissasi se köyhä jarru mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe