Se oli silloin Tampereella. Asuin lähellä paloasemaa. Niitä tutkittiin, mutta tekijää ei selvinnyt. Se oli sellaista, joka viittasi Kouvolan murteeseen. Siellä lähellä oli myös moottoripyöräjengiläisiä, mutta en tiedä liittyikö ne tähän.
Puheluita vuonna 2015
9
283
Vastaukset
- Anonyymi
Tais Korkalainen soitella tuolloin?
- Anonyymi
Kalevi Vedrorekin johdattelemana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalevi Vedrorekin johdattelemana.
Todennäköisesti asia on juuri noin. Kalevi oli eksynyt gay-senssipalstalle, jossa sattumoisin törmäsi Jukkaan. Jukka oli kuusikymppinen SDP:n kunnanvaltuutettu Itä-Suomesta. Hän ihastui Kaleviin eli nuoreen, lievästi kehitysvammaiseen, poikaan ja pyysi tältä puhelinnumeroa. Kalevi hätääntyi ja antoi hätäpäissään Jarmon puhelinnumeron. Jukka soitti Jampelle ja kiivastui jonkun verran, koska Jampe ei ollut yhteistyökykyinen.
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti asia on juuri noin. Kalevi oli eksynyt gay-senssipalstalle, jossa sattumoisin törmäsi Jukkaan. Jukka oli kuusikymppinen SDP:n kunnanvaltuutettu Itä-Suomesta. Hän ihastui Kaleviin eli nuoreen, lievästi kehitysvammaiseen, poikaan ja pyysi tältä puhelinnumeroa. Kalevi hätääntyi ja antoi hätäpäissään Jarmon puhelinnumeron. Jukka soitti Jampelle ja kiivastui jonkun verran, koska Jampe ei ollut yhteistyökykyinen.
Kalevi toimi aivan oikeaoppisesti antaessaan Jarmon numeron Korkalaiselle.
- Anonyymi
SDP Rautavaara
16. toukokuu 2021 ·
Olen Jukka Korkalainen , 73 vuotias eläkeläinen/toimitusjohtaja ja syntyperäinen rautavaaralainen.
Työurani aloitin 01.07.63 Jukolan Osuuskaupassa ja tein elämäntyöni saman työnantajan palveluksessa esimiestehtävissä, yhteensä 45 vuotta
Vuonna 2009 olin perustamassa Rautavaaran Lämpöosuuskunnan jonka hallituksen puheenjohtajana
olen ollut alusta alkaen ja myöhemmin toimitusjohtajana.
Olin ensimmäisen kerran kuntavaaliehdokkaana vuoden 2017 vaaleissa ja tulin valituksi.
SDP:n vaalivoiton ansiosta neuvotteluissa avautui puolueelle mahdollisuus kunnanhallituksen puheenjohtajuuteen ja tulin siihen valituksi. Nykyisen valtuustokauden aikana Rautavaaran kunnassa tehtiin kaksi talouden tasapainottamissuunnitelmaa yhdessä poliittisten ryhmien kanssa ja niiden ansiosta saimme talouden tasapainotettua useaksi vuodeksi eteenpäin.
Luonto, tasa-arvo ja hyvinvointi sekä yrittäjäystävällisyys ovat teemoja, joita kunnallisvaaleissa haluan korostaa. Rautavaaralla on paljon kaunista lähiluontoa, joka pitää ottaa huomioon päätöksenteossa. Yrittäjien huomioonottaminen ja panostaminen entistä enemmän yrittäjäystävällisyyteen.
Hyvinvointi on käsitteenä laaja, mutta sitäkin tärkeämpi. Rautavaaralla on parantamisen varaa niin nuorten palveluissa kuin vanhusten hoidossa
Haluan huomioida kaikkien kuntalaisten tarpeet päätöksenteossani tasapuolisesti
PIDETÄÄN HUOLTA KUNNASTA
KUNTA PITÄÄ HUOLTA MEISTÄ Korkalainen toimi hyvin uhmakkaasti Jarmoa kohtaan, koska Jarmo ei lähtenyt mukaan hänen petileikkeihinsä.
- Anonyymi
Puhelut saattoivat tulla myös Tenhuselta. Vuosi 2015 oli rankaisijoiden kulta-aikaa. Samaan aikaan Tenhunen oli hyvin aktiivinen. Tuolloin myös monessa eri kanavassa tiedotettiin, että Jarmo on rankaisijoiden johtohahmo.
- Anonyymi
Jarmo ei sentään päässyt omalla naamallaan MV-lehden sivuille.
Pääkaupunkiseudulla muuan nuori mies aukoi päätään Rankaisijoille. He päättivät kostaa asiattomuudet ja selvittivät miehen osoitteen. Kohta miehen ovella alkoi rampata kaikenlaista väkeä. Joku pöljä mies matkusti Espoon perukoilta asti, kun kuvitteli saavansa naista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748