Kylillä liikkuu huhu, että Flender (ex-Moventas) olisi ajamassa alas Jyväskylän tehdastaan.
Paljonko täällä olikaan työntekijöitä?
Flender Jyväskylä
28
1364
Vastaukset
- Anonyymi
mitäpä väliä tuolla on.
- Anonyymi
Pitääköhän huhu paikkaansa, ei ole kuitenkaan kauaa kun flender osti moventaksen ???
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
En usko että pitää paikkaansa. Olen itse flenderillä enkä ole tuollaista kuullut
- Anonyymi
Se on pakko siirtää Yhdysvaltoihin tullien ja markkinahäiriöiden estämiseksi. Muuten jää natoturvat haaveiksi.
- Anonyymi
Voisiko aloittaja selventää missä kylissä asiaa on puitu? Esim Konnevesi, Kyyjärvi, Savio tms.
- Anonyymi
Ahaa, siis Uuraisilla.
- Anonyymi
Flender= varma työpaikka ja hyvä palkka
- Anonyymi
hanki elämä looser
- Anonyymi
Ja hanki sinä työpaikka esim. Flenderiltä
- Anonyymi
Liian kaukana säykistä. Ei jaksa. Myyn mieluummin hieman metsää Toivakasta.
- Anonyymi
Minä olen mieluiten Flenderillä. Insinööri se vaan tienaa parhaiten ;)
- Anonyymi
Minä sekoitan smothieni plenderillä.
- Anonyymi
Minä sekoitan välilllä montako nollaa tilillä taas olikaan . Flenderillä insinöörinä rahantuloa ei voi estää, osaamisesta palkitaan :) töitä riittää, palkka juoksee ja elämä hymyilee :)
- Anonyymi
Joo on menossa alas. Tarkoitus lopettaa hallitusti ja siirtää toimet lähemmäksi.
Ehkä 1-2 vuoden sisään. - Anonyymi
Hollanti on vahvoilla uudeksi sijoituspaikaksi.
- Anonyymi
Mistä tiedät? Todisteita ?
- Anonyymi
Kuinkas paljon nyt muutosneuvotteluissa lähtee.
- Anonyymi
Kellään tietoa? Linkkiä?
- Anonyymi
reilu 30 sai monoa ja eipä paljon toimintaa jää. ilmapiiriongelmista puhuttu pitkään, joten monella varmaan myös helpotus. osaajat lähteneet ajat sitten ja tilalle otetaan mistä halvimmalla saadaan, omat ja alihankkijat mukaan lukien. koneistajat menevät ensiksi flenderille, sitten kouluun opettelemaan loput.
- Anonyymi
Onko tietoa mistä toimista joutuivat karsimaan
- Anonyymi
Niin lähtikö duunareita vai yläkerran porukkaa....
- Anonyymi
Tietääkseni kumpiakin joutu lähteen ja oisko ollu 25 duunaria.En ihan varma 🤔
- Anonyymi
Ketä irtisanottiin flenderiltä ??? Miltä tilanne näyttää
- Anonyymi
syyttömät ulos ja syylliset jää?
- Anonyymi
Mikä on firmassa tilanne tällä hetkellä ?
- Anonyymi
Hyvin menee taas firmalla kun saatiin lähes 30 turhaa syöjää heitettyä pellolle..
- Anonyymi
Pelkkiä "liiton miehiä ja naisiahan" sinne vain jäi. jotka pitää ylimittaisia taukoja, ja vielä tupakkatauot päälle. Leikkivät osaajia mutta sutta tulee. Säälittää työnjohtajat joita haukutaan surutta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982