Aki Kangasmäen näky/profetia Suomen rajalla.

Anonyymi-ap

https://youtu.be/wZAhHxKQ_Dg?si=Fz8k0arS3lB1R5C2
Aki sai keväällä sanoman että jos Suomi ei tee parannusta kesän aikana on syys-lokakuussa varma sota, Venäjä hyökkää.
Nyt hän sanoo että hän näki Suomen rajalla varjelevat enkelit koko rajan mitalla, ja enkelit kasvoivat suuriksi.

8

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ja haudoista alkaa nousta vihreitä matoja joilla on sarvet ja pyrkivän minareteihin päin.

• Anonyymi

kannattaa ottaa vakavasti.

• Anonyymi

Täytyyhän sitä jokin takaovi kehitellä jos huomaa että povaus meni vituiksi.

• Anonyymi

Hei ihan oikeesti tyhjänpäiväinen ennusteleminen ei palvele ketään. Minulle riittää, että elän päivän kerrallaan, huominen pitää huolen itsestään. Ole elänyt venäjän rajalla jo 70 vuotta ja olen saanut nukuttua yöni pelotta. Tyhjän päiväinen ihmisten pelottelu on sairasta, myös niiltä jotka kutsuvat itseään profeetaksi. Katsokaapa peiliin, näettekö siellä sädekehää pään päällä, jos ette näe, lopettakaa tyhjänpäiväinen valheiden puhuminen.

• Anonyymi

Maailmanloppu tuli jo 1971.
      Kuvittelet vain lukevasi tätä soopaa.

• Anonyymi

Aika lyhyt sota.Asiantuntijoiden mukaan Suomi kyykkää jo tunnin jälkeen kun massiivinen ohjushyökkäys on ohi.Siinä on rautatiet,satamat,lentokentät,dronetehtaat,tatuointiliikkeet,energialaitokset johtokeskukset sekä mikkelin natotukikohta tuhannen päreinä.Onko suomi vielä sitten maailman onnellisin kansa?

• Anonyymi

Keväällä 2025 tulee Putinin kaveriksi Trump, silloin meidän huolenamme on kaksi psykopaattia. Putin haluaa ukrainan jälkeen vallata itämerenvaltiot, Trump Gröönlannin, osan Kanadasta ja Panavan kanavan. Olemme siirtymässä kahden mielettömän pressan aikakauteen, jolloin voi tapahtua mitä hyvänsä. Katastrofien vuodet ovat alkamassa ja epävarmuus kasvaa kaikkien meidän kohdalla. Nyt tarvitaan täällä Suomessa kuin Euroopassa yhteen hiileen puhaltamista ja ennenkaikkea rukousta.

• Anonyymi

Profetiat eivät yleensä pidä paikkaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7084
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6514
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3564
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3110
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2764
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2522
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1967
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1820
    Aihe