M58V haluaisi naisen mikä antaisi nuolla, imeä näyttäisi, puhelin jutut kiinnostaa myös. Olen siisti rauhallinen naista arvostava mies. Kik Halataan
Naista Varkaus tai lähistöltä
17
350
Vastaukset
- Anonyymi
Ei halata.
- Anonyymi
Aluksi voitais viestein nauttia, katsoa mihin johtaa. N 44v
- Anonyymi
Voidaanhan olemme tavanneet jossakin, eihän haittaa kun molemmat samalla asialla. Viestein oppii tuntee toisen mistä nauttii, helpompi tavata livenä. N 44v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaanhan olemme tavanneet jossakin, eihän haittaa kun molemmat samalla asialla. Viestein oppii tuntee toisen mistä nauttii, helpompi tavata livenä. N 44v
Laita viestiä, live käy kyllä, sovitaan miten missä koska
M58V
- Anonyymi
Mä oon Varkaudesta, Köpestä.
Taina19- Anonyymi
Lähellä olet. Laita viestiä
M58V - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä olet. Laita viestiä
M58VHaluatko tän nuoremman vai laitanko viestii. N 44v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko tän nuoremman vai laitanko viestii. N 44v
Miksei molemmat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko tän nuoremman vai laitanko viestii. N 44v
Laita n44 viestiä
M58V - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei molemmat?
👍😄
M58V - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍😄
M58VKai myös panet kunnolla sen jälkeen?
Taina19 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai myös panet kunnolla sen jälkeen?
Taina19Tottakai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai
Ok, kirjotan sulle Kikissä:)
Taina19 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kirjotan sulle Kikissä:)
Taina19Ei ole vielä viestiä näkynyt
M58V
- Anonyymi
Laittakaa naiset viestiä, tutustutaan ja sovitaan. Mitä ja miten? Missä? Koska?
M58V - Anonyymi
Missä ovat halukkaat naiset
M58V- Anonyymi
hevon vitussa ääliö
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1684377Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862