Ajattelin, että pärjään vanhalla tiedonsiirtomenetelmällä DNA:n kautta. Valokaapeleita asennettiin kesällä naapuritaloihin ja nyt ei toimi minulla tietokoneella mikään. Voiko olla niin, että nämä valoverkkoyhtiöt tekevät kiusaa, että saavat myydä järjestelmiään. Vai mikä. Tässähän on tiedonsiirron häirinnästä kysymys, jos näin on. Olen kuullut, että näin on muuallakin tapahtunut. Kuka osaa tähän vastata... vai Putiniko häiritsee minua.
Kun en ottanut valokaapelia, niin nyt ei toimi tietokone vanhalla järjestelmällä
Anonyymi-ap
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä 4G ja 5G toimii. Jos on ollut joku vdsl yhteys, niin se ei välttämättä enää toimi, jos laitteisto on väistynyt kuitulaittteiston tieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950