Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamieliselle liikennöitsijälle!!! Kysynpähän wain mikä on SONNIBUSSI IMPEURIMIN into peruuttaa JATKUWASTI kyytiwuoroja?! Wastaab itse - UUSAWUTTONUUS JA RAHAB AHNEUS!!
Toista oli perintöporwarien aikana, kyllä jokainen ajo ajettiin ja neitokaiset kyytiin otettiin waikka bussi muuten tyhjä olisi!! Nyt kapitaaliporsaat eiwät suostu ajaa kuin TÄPÖTÄYSIÄ KARSINAKUORMIA!! En hyväksy!! Minä nuorekas tyylikäs eläkeläisneitokainen olen kyllä WAHWASTI sitä mieltä, että jos minulle ai anna sowittuja ja maksettuja kyytejä, EN TULE WASTEDESKWWN KYYDITETTÄWÄKSI!! Hyppään lättähatun kowaan kyytiin!! Tätäkö kapitaaliporsaat haluawat?? Kysynpähän wain?? Yst. terv. Käpylän Kaarina joukkoliikenneneuvoksetar kaksinkertaiset sukkahousut ja villahousut jalkaan NÄILLE KELEILLE KYLMÄ ON LÄMMITTÄJÄ MISSÄ?
Perutut kyydit rikotut lupaukset
Anonyymi-ap
1
246
Vastaukset
- Anonyymi
Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS!! Toista se oli ennen kuin joka kyyti sai YLISTÄÄ arwostettya PERINTÖPORWARIA onnistuneesta ja kohteliaiaasta ja ai että niitä KOMEITA CHAUFFÖREITÄ ELI KULJETTAJIA!! Toista se on nykyään kapitaaliporsaiden matkassa!!! Röhkintää ja mylwintää käy ja tien poskeen jäädään korkeintaan!!! ALISTUS!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653