Nyt alkaa voimakas köyhän väestön tappo talkoot. Lääkärit on etenkin valmisteltu kieltämään hoito vähävaraisilta. Etenkin eläkeläist ja työttömät on tappolistan kärjessä. Suomi lähtee hallituksen mukaan nousuun, kun kaikki köyhät tapetaan.
Kohta köyhää viedään kuopan reunalle.
Eläkeläiset ja työttömät/sairaat
11
254
Vastaukset
- Anonyymi
Ei haittaa,koska haluankin pois. Kyllä rikkaatkin kuolee aikanaan.
- Anonyymi
Sinua vatipää tuskin hakevat kartanostasi kuopalle.
- Anonyymi
Olen huomannut jo. En ole saanut Kelasta raha joulukuusta lähtien vaikka lääkäri on todenut minut työkyvyttämäksi. Minä en kykene enää koulun ja töihin. Olen Suomessa ollut aktiivinen 10-11 vuotta ja Virossa myös painanut kunnon duunia 10 vuotta alaikäisenä. Nyt minua halutan pitää sairana työttömänä työ hakijana kuntakokeulu tätin pilkkamana ja nöyryttämänä.
- Anonyymi
Sain 2020 vuosi hermo myrkytyksen.
- Anonyymi
Tai oliko se bioase. Se on se mitä kutsutaan vakavaksi koronaksi. Leikki positiiviset ei saa puhua tauti on melkein tappava.
- Anonyymi
Kuka siellä inisee hyökkäysliitto Naton ja suomen yhteiskunnan alasajon puolesta?
Mistä olet hankkinut suomessa niin hyvät oltavat, että kannattaa?
Kuka siellä edelleen jaksaa arvostella työttömiä ja muuten huonosti pärjääviä?
Toivottavasti ei kukaan.
Inisetkö sitten, kun sinulta menee työpaikka ja asunto?
Miten sitten leukaläpi pannaan?
Onko väärässä nälästä ja asumishuolista, ja mistä saat kyllin hyvää terveydenhoitoa?
Ei sitä ennenkään enää kuoleman jälkeen ole saanut, kyllä sitä on saatava eläessä.
Entä vanhaksi tuleminen?
Onko tietoa hoidetaanko sinua enää, vai pannaanko suoraan saattohoitoon, vaikka haluaisit vielä elää?
Suomesta, nälkämaasta, jossa heikoimmin pärjääviltä otetaan se ruokarahakin, ja terveydenhoidon saaminenkin on hyvin kyseenalaista.
Maksaako kokoomus, fasistit, suomen, nälkämaan kehumisesta joillekin?
Suomi on näköjään hihhuleiden hallussa.- Anonyymi
No, jopas olet kunnostautunut, olet kopioinut joka ketjuun kyhäämäsi kommentin.
- Anonyymi
Suomi tuhoutuu pian.Velkakellossa kilkuttaa 170miljardia.Vielä pitäis muutama miljardi lähettää korruptio Ukrainaan,ennen kuin lainahanat menee kiinni.
- Anonyymi
Terveisiä sinne Pietariin.
- Anonyymi
Ei hätää, sillä mehän joudumme vaan EU:n taloudelliseen ohjaukseen.
Tai itse asiassa olemme olleet siinä jo lukuisia vuosia joten ei muutosta.
Tästä' saamme kiittää demari Paavo Lipposta, joka ajoi meitä
EU;n jäseneksi samaan tapaan kuin käärmettä pyssyyn.
Liittymisessä oli vain "hyviä puolia" ja ne huonot löytyivät vasta myöhemmin.
- Anonyymi
Ehdottomasti kaikki yhteiskunnan riippakivet on otettava ankaran
tarkastelun piiriin ja ryhdyttävä tilanteen mukaisiin toimenpiteisiin.
Ei meillä ole varaa ylläpitää 500.000 elätin armeijaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687